AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Hei. Jeg er 23 år og har fast partner. Vi har vært sammen i flere år og vi har nesten aldri sex lenger. Det kan gå flere uker før vi har sex. Det har vært sånn i et halvt års tid. Vi har ikke barn og eier hus sammen. Han har fortalt meg at han onanerer minst 3 ganger i uken. Dette er i utgangspunktet ikke et problem for meg, men nå føler jeg at han prioriterer å runke istedenfor å ligge med meg. Før var sexlivet vårt fabtastisk for begge to og vi kunne ha sex flere ganger om dagen. Nå består sexlivet vårt av de samme stillingene. Jeg suger han HVER gang og han slikker meg aldri. Ellers er vi ganske åpne og kan snakke om sex og andre ting. Jeg har spurt om det er noe han ikke liker, noe annet han vil prøve og spør om det er noe han synes noe er ekkelt eller om han har mistet følelsene for meg. Han sier nei til alt, sier alt er helt fint og at han ikke vet hvorfor vi ikke har sex. Jeg prøver meg på å "kose", ta han på tissen og i det siste har jeg også begynt å spørre han direkte om vi skal knulle. Jeg får avslag hver gang. Utenom dette er han generelt romantisk, vi drar ut og spiser, han kommer hjem med blomster, overrasker meg med ting og er snill og god. Alikevel føler jeg alt med sexlivet er galt og at det er noe han ikke vil fortelle meg. Alt i alt sitter jeg igjen med masse spørsmål. Hva er det jeg gjør feil? Kan jeg gjøre noe med dette og hva mener gutta når de svarer på denne måten? Hilsen superfrustrert dame som bare vil ha våt, deilig sex med typen sin igjen. Anonymkode: f09df...035
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Jeg opplever dette innimellom uten at jeg vet hvorfor. Det blir liksom ingenting ut av det, og da kjenner jeg den aller ytterste formen for skam. Dette i seg selv er irriterende siden jeg anser meg selv som feminist, men tydeligvis ikke feminist nok siden jeg ønsker at han skal gjøre framstøtet og jeg skal være knis3nde mottaker. Av og til, som i kveld, er jeg temmelig fortvilet Anonymkode: f3240...405 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Kjenner meg veldig igjen. Min samboer har bare ikke så høy sexlyst og glemmer seg fort, derfor blir det som regel jeg som tar initiativ. Utrolig kjedelig. Jeg har vært klar på at jeg ikke tenner noe særlig på den forutsigbarhet. Det går også i perioder. Plutselig er vi tilbake til å ikke ha sex på flere uker... Men noe som 99% funker her er om jeg drar ned alt nedentil og setter meg i doggy, da kommer han som regel løpende. Anonymkode: 326f1...f8c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det jeg gjør feil? Kan jeg gjøre noe med dette og hva mener gutta når de svarer på denne måten? Du gjør ikke noe feil. At han ikke vil ha sex er ikke noe du kan klandres for. Du må bare snakke med han, fortelle hva du føler og tenker, også ta det der ifra. Hvorfor vil han ikke ha sex med deg? Lukter det noe? Hvorfor tar han ikke initiativ? Anonymkode: 68ef4...501
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Jeg er dobbelt så gammel som seg, og opprettholder et spill hvor jeg er snill, tar de tunge løftene i huset, handler, lager mat, rydder, vasker, bretter etc... Men før jeg møtte henne, hadde jeg hatt sex med to kjærester. Etter hvert som årene har gått, har jeg skjønt at hun har hatt seg med minst 20 ganger så mange som meg. Så jeg fortsetter i en halvkjip transe med det jeg vet jeg er god til, og har droppet alt som har med sex å gjøre. For der vil jeg komme til kort uansett. Vi har prøvd et par ganger i 2020, men jeg mister ereksjonen. Jeg klarer fint å få ereksjon når jeg har sex alene, så det er ikke noe fysisk i veien. Jeg klarer bare ikke å ha sex med henne. Jeg har aldri truet henne til å være sammen med meg, og døra er ulåst hvis hun vil gå. Men enn så lenge er vi høflige samboere. Anonymkode: ba0ae...7d8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dobbelt så gammel som seg, og opprettholder et spill hvor jeg er snill, tar de tunge løftene i huset, handler, lager mat, rydder, vasker, bretter etc... Men før jeg møtte henne, hadde jeg hatt sex med to kjærester. Etter hvert som årene har gått, har jeg skjønt at hun har hatt seg med minst 20 ganger så mange som meg. Så jeg fortsetter i en halvkjip transe med det jeg vet jeg er god til, og har droppet alt som har med sex å gjøre. For der vil jeg komme til kort uansett. Vi har prøvd et par ganger i 2020, men jeg mister ereksjonen. Jeg klarer fint å få ereksjon når jeg har sex alene, så det er ikke noe fysisk i veien. Jeg klarer bare ikke å ha sex med henne. Jeg har aldri truet henne til å være sammen med meg, og døra er ulåst hvis hun vil gå. Men enn så lenge er vi høflige samboere. Anonymkode: ba0ae...7d8 Du hadde jo vert bedre i senga hvis du hadde vist mer engasjement og vilje. Og hvis du føler deg usikker, hvorfor ikke la henne ta styringa? Anonymkode: bd489...208 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Hei TS. Etter å ha lest masse tråder om manglende sexlyst hos partner er det en ting som går igjen og det er at arbeidsfordelingen i huset er skjevfordelt. Hvis du bidrar mer vil han nok få mer lyst på sex. Det er i alle fall konklusjonen i «hundrevis» av andre tråder. Der er det riktignok vanligvis kvinnen som mister lysta, men det skulle vel gå ut på det samme? Anonymkode: c7697...d5d 3
Loff77 Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 (endret) Hvis han runker såpass så tror jeg rett og slett han ikke tenner særlig på deg rett og slett Endret 15. november 2020 av Loff77 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 Forholdet står i fare fordi han rett og slett runker så mye at han ikke blir kåt nok til å ønske sex! Si at du ønsker at dere går til sexolog, ettersom at forholdet står i fare. Hvis han ikke ønsker dette selger dere huset og så finner du en ny mann. Jeg hadde ALDRI godtatt en nirunkende nisse som aldri ville ha sex, og som attpåtil nekter å slikke. Stå opp for deg selv! Anonymkode: 6c409...f9f 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forholdet står i fare fordi han rett og slett runker så mye at han ikke blir kåt nok til å ønske sex! Si at du ønsker at dere går til sexolog, ettersom at forholdet står i fare. Hvis han ikke ønsker dette selger dere huset og så finner du en ny mann. Jeg hadde ALDRI godtatt en nirunkende nisse som aldri ville ha sex, og som attpåtil nekter å slikke. Stå opp for deg selv! Anonymkode: 6c409...f9f Hadde dette vært svaret ditt hvis det hadde vært motsatt, altså at hun ikke ville hatt sex, også? Jeg synes tråder som omhandlet manglende sexlyst i forhold alltid ender med at mannen har skylda. Enten er han en idiot som ikke bidrar hjemme og dermed forårsaker damens manglende sexlyst, eller så er han en idiot som ikke knuller dama når hun er kåt. Anonymkode: c7697...d5d 3
Bamseklemmer Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er 23 år og har fast partner. Vi har vært sammen i flere år og vi har nesten aldri sex lenger. Det kan gå flere uker før vi har sex. Det har vært sånn i et halvt års tid. Vi har ikke barn og eier hus sammen. Han har fortalt meg at han onanerer minst 3 ganger i uken. Dette er i utgangspunktet ikke et problem for meg, men nå føler jeg at han prioriterer å runke istedenfor å ligge med meg. Før var sexlivet vårt fabtastisk for begge to og vi kunne ha sex flere ganger om dagen. Nå består sexlivet vårt av de samme stillingene. Jeg suger han HVER gang og han slikker meg aldri. Ellers er vi ganske åpne og kan snakke om sex og andre ting. Jeg har spurt om det er noe han ikke liker, noe annet han vil prøve og spør om det er noe han synes noe er ekkelt eller om han har mistet følelsene for meg. Han sier nei til alt, sier alt er helt fint og at han ikke vet hvorfor vi ikke har sex. Jeg prøver meg på å "kose", ta han på tissen og i det siste har jeg også begynt å spørre han direkte om vi skal knulle. Jeg får avslag hver gang. Utenom dette er han generelt romantisk, vi drar ut og spiser, han kommer hjem med blomster, overrasker meg med ting og er snill og god. Alikevel føler jeg alt med sexlivet er galt og at det er noe han ikke vil fortelle meg. Alt i alt sitter jeg igjen med masse spørsmål. Hva er det jeg gjør feil? Kan jeg gjøre noe med dette og hva mener gutta når de svarer på denne måten? Hilsen superfrustrert dame som bare vil ha våt, deilig sex med typen sin igjen. Anonymkode: f09df...035 Han sliter med å fortelle deg noe... det som skurrer mest er at han ikke slikker deg når du suger han, likeså den runkingen som overtar sexlivet med deg. For det første er det veldig egoistisk, og da hjelper det med å roe ned gemyttene med å være romantisk og tilfredstille deg uten sex. Det er greit å ronke, du også burde gjøre det. Jeg synes det er en menneskerett å ha orgasmer hvis ikke partneren er så ivrig, altså ulik sexlyst... En mann som ikke slikker sin dame kan umulig ha forståelse eller ha normal sexlyst er min mening. Og har han ikke normal sexlyst ødelegger den der ronkingen sexlivet deres... Er han ikke i det heletatt bekymret over hvordan du føler det? bryr han ikke om dine nytelser og dine nødvendige orgasmer?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde dette vært svaret ditt hvis det hadde vært motsatt, altså at hun ikke ville hatt sex, også? Jeg synes tråder som omhandlet manglende sexlyst i forhold alltid ender med at mannen har skylda. Enten er han en idiot som ikke bidrar hjemme og dermed forårsaker damens manglende sexlyst, eller så er han en idiot som ikke knuller dama når hun er kåt. Anonymkode: c7697...d5d Dette! Faen meg utrolig at kvinner alltid har evnen til å skylde på mannen uansett faen... Patetisk! Ikke rart menn slutter å ta kvinner seriøst med sånne holdninger. Har dere en medfødt "hjernefeil" som gjør at dere bare er i offerrollen? Lurer oppriktig😳 Anonymkode: 68bbf...f2e 3
flygefisk1 Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dobbelt så gammel som seg, og opprettholder et spill hvor jeg er snill, tar de tunge løftene i huset, handler, lager mat, rydder, vasker, bretter etc... Men før jeg møtte henne, hadde jeg hatt sex med to kjærester. Etter hvert som årene har gått, har jeg skjønt at hun har hatt seg med minst 20 ganger så mange som meg. Så jeg fortsetter i en halvkjip transe med det jeg vet jeg er god til, og har droppet alt som har med sex å gjøre. For der vil jeg komme til kort uansett. Vi har prøvd et par ganger i 2020, men jeg mister ereksjonen. Jeg klarer fint å få ereksjon når jeg har sex alene, så det er ikke noe fysisk i veien. Jeg klarer bare ikke å ha sex med henne. Jeg har aldri truet henne til å være sammen med meg, og døra er ulåst hvis hun vil gå. Men enn så lenge er vi høflige samboere. Anonymkode: ba0ae...7d8 Hva faen?! Du vil ikke ha sex med dama di, fordi hun har hatt flere sexpartnere enn deg? Veldig spesiell oppførsel. Du straffer rett og slett samboeren din, og "shamer" hun jo. Du burde jo bare dumpe hun, hun fortjener en bedre fyr enn deg. Alvorlig talt. 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 3 timer siden, flygefisk1 skrev: Hva faen?! Du vil ikke ha sex med dama di, fordi hun har hatt flere sexpartnere enn deg? Veldig spesiell oppførsel. Du straffer rett og slett samboeren din, og "shamer" hun jo. Du burde jo bare dumpe hun, hun fortjener en bedre fyr enn deg. Alvorlig talt. Jeg shamer ingen. Jeg orker ikke å ha sex lengre. Litt forskjell. Og som jeg sa, jeg tvinger ingen til noen ting. Den jævla døra er åpen, det er bare å gå. 👍 Alle har sine definisjoner på «spesiell oppførsel», så du kan kalle det hva du vil. Det er bare din definisjon. Anonymkode: ba0ae...7d8
Østkantgutt1913 Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 En venninne av meg klagde for noen år siden på mannen hennes manglende sexlyst. Han likte ikke oralsex, uansett hvilken vei bla, og hun var litt lei og frustrert. Blir kanskje sånn når folk har vært gift noen år, at de går litt lei av hverandre
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Skrevet 15. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Etter å ha lest masse tråder om manglende sexlyst hos partner er det en ting som går igjen og det er at arbeidsfordelingen i huset er skjevfordelt. Hvis du bidrar mer vil han nok få mer lyst på sex. Det er i alle fall konklusjonen i «hundrevis» av andre tråder. Der er det riktignok vanligvis kvinnen som mister lysta, men det skulle vel gå ut på det samme? Anonymkode: c7697...d5d Haha. Priceless Anonymkode: cdb69...187 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Skrevet 15. november 2020 Det er vanskelig å få utenforstående til å forstå helt situasjonen. Vil bare gjøre det veldig klart at han er verdens snilleste, vi har det gøy og ler hele tiden. Sexen er bra, men skulle gjerne blitt slikket iallefall like mye som jeg suger han og det skulle vært jevnlig eller bare vært oftere sex i huset. Har prøvd å snakke med han og han sier ingenting er i veien. Han synes ikke det smaker eller lukter noe vondt av underlivet mitt. Jeg har også spurt han rett ut om han har mistet følelsene for meg eller om han synes jeg ikke er tiltrekkende og han sier at ingen av påstandende stemmer. Han er en mann med høy stemme og sier helt klart ifra hvis det hadde vært at han ikke ville ha meg lenger. Problemet er at jeg rett og slett ikke når helt frem til han. Kan det være en ide å foreslå at vi skriver ned hva vi liker, tenner på og hva vi ønsker mer av på et ark og gi det til hverandre? Kan det bare være at han synes det er rart og snakke om? Jeg aner virkelig ikke. Anonymkode: f09df...035
flygefisk1 Skrevet 15. november 2020 #18 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg shamer ingen. Jeg orker ikke å ha sex lengre. Litt forskjell. Og som jeg sa, jeg tvinger ingen til noen ting. Den jævla døra er åpen, det er bare å gå. 👍 Alle har sine definisjoner på «spesiell oppførsel», så du kan kalle det hva du vil. Det er bare din definisjon. Anonymkode: ba0ae...7d8 Tror nok ikke det bare er meg som mener at du virker spesiell
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Skrevet 15. november 2020 22 minutter siden, flygefisk1 skrev: Tror nok ikke det bare er meg som mener at du virker spesiell At 7d8 reagerer negativt og med mistet attraksjon når han blir klar over sin kones tidligere promiskuøse livsstil er vel ikke en så veldig spesiell reaksjon? Anonymkode: c7697...d5d
Litenlinerle Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei TS. Etter å ha lest masse tråder om manglende sexlyst hos partner er det en ting som går igjen og det er at arbeidsfordelingen i huset er skjevfordelt. Hvis du bidrar mer vil han nok få mer lyst på sex. Det er i alle fall konklusjonen i «hundrevis» av andre tråder. Der er det riktignok vanligvis kvinnen som mister lysta, men det skulle vel gå ut på det samme? Anonymkode: c7697...d5d Jeg tror også det ofte kan handle om hvordan partene får hverandre til å føle seg, som eksempelet over. Andre eksempler: Har den ene begynt å føle seg underlegen den andre på noen måte? Blir den ene behandlet på en måte som senker selvtilliten? Slike ting vil også kanskje minske lysten til å ha sex med partner... Endret 15. november 2020 av Litenlinerle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå