AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Gått ned 10 kg. Vil ned 5 til. I dag har jeg spist alt jeg ikke bør. Gryterett og ris, chips, snop og drukket en cider og en øl. Har vondt i magen + er kvalm. Det er gjerne der de som ikke er slanke i seg selv ryker. Før gjorde jeg jo dette. Føler meg grusom nå. Redd for at jeg skal ødlegge alt. Synes synd på meg selv og trøste spist/drukket. Anonymkode: e2f57...a85
Karamellpudding Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Hey! Du har jo gått ned 10 kilo, som er en kjempeprestasjon i seg selv. Det er lov å unne seg noe godt, også når man slanker seg. Det er jo ikke slik at du går opp 10 kilo igjen etter å ha overspist en gang. Føles fælt nå, men i morgen fortsetter du som normalt. Ingen grunn til bekymring. Lykke til! 5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Da bare fortsetter du i morgen Jeg har hatt sånne dager selv, men det eneste du kan gjøre er å bare kjøre på videre neste dag. Du får alltid en ny sjanse dagen etter, det er derfor dette er noe som skal gå over tid. Du går ikke ned 10 kg på én dag, da går du ikke opp 10 kg på én dag heller. Jeg har gått ned 12 kg hittil og har spist godteri noen helger. Har overspist altfor mye også flere ganger. Men det er bare å legge seg, og når man våkner igjen så er det fint å vite at du alltid vil ha muligheten til å fortsette. Vektnedgang er ikke en rett konstant linje som alltid går nedover. I appen min hvor jeg legger inn vekta hver dag, så går faktisk vekta først nedover, deretter bittelitt opp, før den går enda lenger nedover igjen. Sånn er det hele veien, men i det store bildet er det faktisk -12 kg! Anonymkode: 72df3...349 5
Navani Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Du vet innerst inne at du ikke legger på deg 10 kg av en slik dag, og at du ikke har ødelagt forbrenningen permanent Trikset er å ta tak igjen neste dag, og ikke la en dag bli en uke, en måned, et år. Da har du lagt på deg 10 kg igjen om du spiser over kaloribehovet ditt daglig. Jeg spiser alt du nevner selv om jeg er på vei ned i vekt, jeg passer bare på mengdene 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 Gjorde det samme selv i går. Spiste altfor mange knekkebrød og mye frukt. Ikke usunne greier, men opp 1 kg i dag tidlig. Vet det bare er vann, men man føler seg mislykket uansett. Anonymkode: 74ad5...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 De som sliter med vekta, gjør det fordi de tenker som du gjør: Det er visse matvarer jeg ikke bør spise, for de gjør meg fet. Jeg klarer å følge planen en stund, så hvorfor klarer jeg ikke å fortsette i det uendelige? Hvis jeg ikke gjør alt perfekt, har jeg ødelagt alt! Når jeg har ødelagt alt, føler jeg meg elendig, og da trenger og fortjener jeg trøst, i form av store mengder av alt det jeg mener jeg ikke bør spise og drikke. Anonymkode: 91e40...dd6 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Det er helt normalt å skeie ut på en lørdag innimellom! Du har ikke ødelagt noenting! Tynne spiser også sånt av og til. Bare fortsett med gode vaner i dag:) Anonymkode: 91856...6d9 3
Gjest O.G. Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Gått ned 10 kg. Vil ned 5 til. I dag har jeg spist alt jeg ikke bør. Gryterett og ris, chips, snop og drukket en cider og en øl. Har vondt i magen + er kvalm. Det er gjerne der de som ikke er slanke i seg selv ryker. Før gjorde jeg jo dette. Føler meg grusom nå. Redd for at jeg skal ødlegge alt. Synes synd på meg selv og trøste spist/drukket. Anonymkode: e2f57...a85 I morgen er atter en dag.
L'amie Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 Du skar få en dag i mårå som rein og ubrukt står, med blanke ark og farjestifter tæll. Dette fikser du, TS. En dårlig dag har vi alle innimellom. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 Ikke noe krise. Men du må jobbe med disiplin, vaner og det psykiske. Forholdet ditt til mat, vi manipuleres der heletiden av industrien. Du må programmere hjernen din på nytt, at søppelmat IKKE er kos. Anonymkode: 4b5f2...a91 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 Tusen takk til dere. Ja, ny dag i dag. Skal spise som normalt og gå meg en tur. Anonymkode: e2f57...a85 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 Jeg har gått ned 25 kg i år og jeg gjør sånn stadig vekk. Dvs. noen ganger velger jeg det helt bevisst, mens andre ganger er jeg nok bare trøtt og sliten og da får jeg lyst på noe søtt. Har alltid en dag i uka med noe ekstra. Noen ganger er det bare et par øl fredag kveld, mens andre helger kan det bli mye mer fordi jeg f.eks. spiser ute, er i selskap eller det er ferie, påske, jul osv. Det går nedover likevel, fordi året har flest hverdager. Det er viktig å ha litt forskjell på hverdag og helg tenker jeg. Du klarer ikke holde et ekstremt rigid opplegg over tid. Husk at du skal leve med endringen etter du har kommet i mål også. Anonymkode: ee73b...02b
flygefisk1 Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjorde det samme selv i går. Spiste altfor mange knekkebrød og mye frukt. Ikke usunne greier, men opp 1 kg i dag tidlig. Vet det bare er vann, men man føler seg mislykket uansett. Anonymkode: 74ad5...0c2 Ehhh.........🙄
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #14 Skrevet 22. november 2020 Har ikke hatt noe bra uke. For mye mat og litt utskeielser og lite aktivitet. Nok en helg med utskeielser. Vekten viser nå 2 kg mer enn for litt siden 😔 Håper jeg klarer fra i morgen å komme inn igjen på den fine trenden jeg hadde. Bursdager og litt deppa som er årsak. Anonymkode: e2f57...a85
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #15 Skrevet 22. november 2020 Ikke tenk på det! Dårlig samvittighet fører ikke noe godt med seg. Du har kost deg, og det er helt flott! Man skal jo leve og! Husk at dårlig samvittighet og restriksjoner fort kan føre til spiseforstyrrelse. Anonymkode: ef634...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #16 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke tenk på det! Dårlig samvittighet fører ikke noe godt med seg. Du har kost deg, og det er helt flott! Man skal jo leve og! Husk at dårlig samvittighet og restriksjoner fort kan føre til spiseforstyrrelse. Anonymkode: ef634...a7e Takk for den og du har rett. Anonymkode: e2f57...a85
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2020 #17 Skrevet 3. desember 2020 Jeg har gått ned snart 15 kg og har hatt en og annen spisedag som jeg har kalt det. Så lenge det ikke skjer ofte, så er det helt greit å ha en slik dag en sjelden gang. Vi skal kunne leve og det nytter ikke å ha dårlig samvittighet for det. Man ender bare opp med et dårlig forhold til mat. Javel, du går ikke ned i vekt denne uken. Du tar det igjen neste uke. En uke i løpet av et liv er ikke mye. Hent deg inn igjen og ikke sitt med dårlig samvittighet. Anonymkode: ae24f...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå