Gå til innhold

til dere menn som ikke får pult.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriver denne fordi jeg har sett mange menn her inne. okejjj. noen råd. Det er DU som er problemet, ikke kvinnene, Ikke vær bitter, ikke bli kvinnehatende. Sjansen er at du er asosial, sender usikre signaler, flakker med blikket, stammer eller du er kjedelig. For å ta det siste, ikke se på et møte med en kvinne som et jobbintervju.  Du har feilet hvis du tenker at du skal legge til rette for videre møter. NEI, du skal ikke det. Bortkastet tid, junior. Nå snakker vi ikke forhold, vi snakker fitte. Ikke oppfør deg som en VENN. Hallo. Det er så idiotisk. Hva er det du forventer? Hyggelig først, så etter ørten møter, så flekker kvinnen av seg bhen etter at dere har sett på Farmen etter tre uker med koseprat på facebook messenger? DU min venn må sette deg inn i psykologi, og du må dykke ned i litteratur om det underbevisste nivå. Kvinner sier en ting, men tenker noe annet. Ja du har lest at de ønsker ditt og datt, men dette er romantiserende forestillinger om den perfekte ektemannen, og disse betingelsene gjelder ikke etter midnatt på byen etter noen vinglass. her feiler dere.

Dere har lest kvinner skrive dette, derfor må dere jo kopiere dette og være så snille. Nei, bare nei. Du må være en Alpha. Du må oppføre deg som en sexpartner, ikke som en misforstått wannabee ektemann som har lest what women want på google og tror det gjelder i sjekkesituasjon, allerede her taper du, du snille, misforståtte mann. Hva tror du skjer hvis du først oppfører deg som en venn. Jo, du inntrer rollen. "hei , jeg heter Jo. jeg jobber som.... hva gjør du,da? Har du forresten lest om...." (dine tanker: jeg får sex om tre uker hvis jeg er snill, nå.) HERREGUD, DU HAR IKKE PEILING!

Kvinnen skal sitte mellom beina dine i løpet av kvelden, hører du? Og eneste spørsmål da er når dere skal stikke og ha sex. Ikke neste gang, i kveld. 

(hopper kanskje litt raskt mellom seksjonene, får ha meg unnskyldt, jeg er ikke vitenskapsmann, jeg er sjekker og knullemann.) Jeg skrev noe lignende på KG i fjor, spent på om noen av dere har plukket opp litt og fått en kvinne til å ville ha sex med deg,

Begjær er ikke romantiserende legromaner, eller bryllupsfantasier, eller pludring om drømmemannen. Begjær er det som står FORAN kvinnen, du sexløse, sexlengtende, bekreftelseslengtende mann som savner en kvinne som ser DEG og ikke en annen mann på byen. Takk for at dere leste gjennom dette. Dere tenker kanskje, hmmm, er det ikke litt rart å skrive dette nå lørdags natt klokken kvart på tre, jeg bor i sherman oaks.

store forskjellen er at min metode virker, det kvinner sier ti ldeg er et glansbilde de ønsker en mann skal være, men dette glansbildet forvitrer raskt ute på byen, du må vise seksuelle signaler.

det første møtet skal OSE av sex. Du skal ta på kvinnen etter 45 sek. allerede her skal det etableres seksuell stemning, hun skal ikke være i tvil hva dette er for noe. 45 sek er et godt estimat som de kyndige opererer etter, du som nybegynner kan tillate slingringsmonn etter eget forgodtbefinnede men du skal gjøre det innen 2 min. ja 2 min. ikke tre uker. 2 min. en kvinne bestemmmer seg raskere enn du aner. 

dere tenker for vanskelig.  det er så lett. du må oppføre deg seksuelt. se på en kvinne. ser hun på deg? smiler hun? FLOTT. du skal tenke ok, vi skal ha det morsomt, vi skal ha sex. ikke " nå må jeg bli kjent med henne, være hyggelig, hmm, hva skal jeg si, bla bla, bla, BLAAA. Kroppsspråk, mate, blikk, berøring. IKKE høflig intervju. stay alpha. 

(tar gjerne diskujon med dere kvinner også, dette brenner jeg for.)

Anonymkode: 5460f...b92

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er disse rådene basert på egne erfaringer, eller hvordan har du tillegnet deg all denne kunnskapen?

• Liker 7
Skrevet

Det var like doser komisk, patetisk og trist. Takk for latteren iallfall! 

• Liker 24
Skrevet

Hvis det blir noe på deg: er det trøstesex. 

Anonymkode: 808df...575

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å ta det siste, ikke se på et møte med en kvinne som et jobbintervju.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke oppfør deg som en VENN.

Nysgjerrig på hvordan du møter nye venner.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, Karamellpudding skrev:

Nysgjerrig på hvordan du møter nye venner.

på en helt annen måte enn jeg møter kvinner jeg vil ha. jeg tror mange veksler inn "hyggelig, høflig" i sjekkeprosessen helt uten forståelse for seksuelle signaler som på ingen måte følger de tradisjonelle, høflige formaliteter. sesksuelle signaler ligger på et dyrisk nivå, høflighet kan funke, men du må ikke se på det som din bibel. Ta på henne, ikke vær bare høflig. smil, gå nær med en gang. utfordre den misforståtte sjekkekulturen. spøker du seksuelt med henne eller intervjuer du? 

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, Aliquis skrev:

Er disse rådene basert på egne erfaringer, eller hvordan har du tillegnet deg all denne kunnskapen?

det er egenopplevd :) men jeg har fått litt fra litteratur, men mest fra coascing fra knullebors. fra en person som hadde NULL drag fra 16-20.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner sier en ting, men tenker noe annet.

Orket ikke lese mer av denne generaliseringen.  👆 Den kommentaren er så langt fra sannheten du kommer. Om en kvinner sier nei, så tenker hun ikke ja. 

• Liker 14
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

knullebors.

*knullebros og knullecoachere.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

på en helt annen måte enn jeg møter kvinner jeg vil ha. jeg tror mange veksler inn "hyggelig, høflig" i sjekkeprosessen helt uten forståelse for seksuelle signaler som på ingen måte følger de tradisjonelle, høflige formaliteter. sesksuelle signaler ligger på et dyrisk nivå, høflighet kan funke, men du må ikke se på det som din bibel. Ta på henne, ikke vær bare høflig. smil, gå nær med en gang. utfordre den misforståtte sjekkekulturen. spøker du seksuelt med henne eller intervjuer du? 

Kvinner er likeverdige personer og liker selvsagt ikke å bli behandlet som byttedyr. Ei heller liker kvinner menn som oppfører seg som rovdyr. Det gjør heller ikke jussen. 

Anonymkode: 808df...575

• Liker 9
Skrevet

TS har i alle fall delvis rett, selv om teksten ser ut som en konsentrert PUA-lærebok :)

Man må kommunisere at man er en potensiell seksualpartner og ikke bare en venn, men 45 sekunder er bullshit, man trenger ikke engang å ta på henne om man har rett utstråling og kan å kommunisere...

Hilsen mann som har hatt draget mye lengre enn TS men også har opplevd å havne i "friendzone" som ung voksen. Kvinner kommer til å nekte på at noe av dette er sant, men de vet som regel ikke hva som foregår i sin egen underbevissthet....

Anonymkode: e31b3...155

• Liker 5
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skriver denne fordi jeg har sett mange menn her inne. okejjj. noen råd. Det er DU som er problemet, ikke kvinnene, Ikke vær bitter, ikke bli kvinnehatende. Sjansen er at du er asosial, sender usikre signaler, flakker med blikket, stammer eller du er kjedelig. For å ta det siste, ikke se på et møte med en kvinne som et jobbintervju.  Du har feilet hvis du tenker at du skal legge til rette for videre møter. NEI, du skal ikke det. Bortkastet tid, junior. Nå snakker vi ikke forhold, vi snakker fitte. Ikke oppfør deg som en VENN. Hallo. Det er så idiotisk. Hva er det du forventer? Hyggelig først, så etter ørten møter, så flekker kvinnen av seg bhen etter at dere har sett på Farmen etter tre uker med koseprat på facebook messenger? DU min venn må sette deg inn i psykologi, og du må dykke ned i litteratur om det underbevisste nivå. Kvinner sier en ting, men tenker noe annet. Ja du har lest at de ønsker ditt og datt, men dette er romantiserende forestillinger om den perfekte ektemannen, og disse betingelsene gjelder ikke etter midnatt på byen etter noen vinglass. her feiler dere.

Dere har lest kvinner skrive dette, derfor må dere jo kopiere dette og være så snille. Nei, bare nei. Du må være en Alpha. Du må oppføre deg som en sexpartner, ikke som en misforstått wannabee ektemann som har lest what women want på google og tror det gjelder i sjekkesituasjon, allerede her taper du, du snille, misforståtte mann. Hva tror du skjer hvis du først oppfører deg som en venn. Jo, du inntrer rollen. "hei , jeg heter Jo. jeg jobber som.... hva gjør du,da? Har du forresten lest om...." (dine tanker: jeg får sex om tre uker hvis jeg er snill, nå.) HERREGUD, DU HAR IKKE PEILING!

Kvinnen skal sitte mellom beina dine i løpet av kvelden, hører du? Og eneste spørsmål da er når dere skal stikke og ha sex. Ikke neste gang, i kveld. 

(hopper kanskje litt raskt mellom seksjonene, får ha meg unnskyldt, jeg er ikke vitenskapsmann, jeg er sjekker og knullemann.) Jeg skrev noe lignende på KG i fjor, spent på om noen av dere har plukket opp litt og fått en kvinne til å ville ha sex med deg,

Begjær er ikke romantiserende legromaner, eller bryllupsfantasier, eller pludring om drømmemannen. Begjær er det som står FORAN kvinnen, du sexløse, sexlengtende, bekreftelseslengtende mann som savner en kvinne som ser DEG og ikke en annen mann på byen. Takk for at dere leste gjennom dette. Dere tenker kanskje, hmmm, er det ikke litt rart å skrive dette nå lørdags natt klokken kvart på tre, jeg bor i sherman oaks.

store forskjellen er at min metode virker, det kvinner sier ti ldeg er et glansbilde de ønsker en mann skal være, men dette glansbildet forvitrer raskt ute på byen, du må vise seksuelle signaler.

det første møtet skal OSE av sex. Du skal ta på kvinnen etter 45 sek. allerede her skal det etableres seksuell stemning, hun skal ikke være i tvil hva dette er for noe. 45 sek er et godt estimat som de kyndige opererer etter, du som nybegynner kan tillate slingringsmonn etter eget forgodtbefinnede men du skal gjøre det innen 2 min. ja 2 min. ikke tre uker. 2 min. en kvinne bestemmmer seg raskere enn du aner. 

dere tenker for vanskelig.  det er så lett. du må oppføre deg seksuelt. se på en kvinne. ser hun på deg? smiler hun? FLOTT. du skal tenke ok, vi skal ha det morsomt, vi skal ha sex. ikke " nå må jeg bli kjent med henne, være hyggelig, hmm, hva skal jeg si, bla bla, bla, BLAAA. Kroppsspråk, mate, blikk, berøring. IKKE høflig intervju. stay alpha. 

(tar gjerne diskujon med dere kvinner også, dette brenner jeg for.)

Jeg synes du skal få en av damene dine til å brodere en genser med påskriften  " jeg er ikke vitenskapsmann, jeg er sjekker og knullemann". 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 17
Skrevet

Hva med oss som kan få, men ikke vil ha?

Anonymkode: 766be...29a

• Liker 3
Skrevet

Takk. Rådene dine hjelp meg i fjor. Endelig fikk jeg det til!

Anonymkode: a365f...0cc

• Liker 1
Skrevet

For guds skyld, menn som leser dette: ikke driv og ta på en kvinne før du vet med sikkerhet at hun er interessert. Det er jævlig ekkelt, og kan ende med både juling og søksmål.

Anonymkode: 5e264...f61

• Liker 16
Skrevet

Det er bare ett råd som gjelder for menn som er ukysset, og de er det mange av opp til en viss alder: Vent til du blir eldre. Til slutt blir det noe på dere og.

Anonymkode: aaceb...1f9

• Liker 4
Skrevet

Å huff. Ville rømt hvis jeg traff deg. Dette er ikke noe for meg, men så har jeg aldri ons. Her skal det føles og ikke bare tømmes. Disse rådene var fullstendig idiotiske. 

Menn: dusj, puss tenna, ta på rent og pent tøy, smil og vær hyggelig. Vis interesse for hele kvinnen og ikke kun for sex. Først da vil dere få sjans.

Anonymkode: 5876a...600

• Liker 9
Skrevet

Kan funke i riktig setting der du vet damen også er interessert i kun sex, og ikke noe mer. 

Ellers gjelder jo rådene dine like godt andre veien også; for damer som skal sjekke opp menn for sex. Menn vil bli tiltrukket på samme måten!

Anonymkode: ff949...955

Skrevet

Dette er jo helt feil. 

Hadde tatt deg for og være en pervers med engang..

Skrevet

Det lange innlegget kunne vært skrevet i ei setning: Hvorfor kan ikke alle oppføre seg som en gentlemann?

Etter min erfaring er det best at man er seg selv, og det er kanskje akkurat det hun faller for... og problemet er løst.

Triks og alt annet er forfalskninger av den du virkelig er... og det er av sine egne feil man lærer av, det er bare det at det er noen som aldri lærer.

Det er heller ingen menneskerett å finne seg en partner, det er faktisk hvordan du oppfører deg som avgjør det... Og hvis man må bruke dirty triks for å få noen til køys, vil de nok bli avslørt når hverdagen kommer🙄

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...