AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #1 Skrevet 15. november 2020 Samboer ønsker at jeg innimellom skal ta litt mer styring/være dominant. Selv liker jeg best å bli dominert og faller meg egentlig ganske unaturlig å være det motsatte, men jeg vil jo gjerne la han nyte og gi det et forsøk innimellom. Jeg tror ikke han mener "dominert" som i skikkelig bdsm. Men mer at jeg bestemmer hva jeg/han skal gjøre, kanskje er litt bestemt, litt dirtytalk osv. Men dette er jeg elendig på! Har dere noen helt konkrete tips? Til hva jeg kan si, gjøre, hvordan jeg kan bli oppfattet som mer bestemt osv. Anonymkode: 6aac9...086
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Du gjør sex til et mareritt for deg selv, om du skal drive å spille skuespill på denne måten der. Det kommer aldri til å bli noe annet enn direkte kleint og anstrengt. Hva er det med dere damer som lystrer menn som om dere er kjæledyrene deres? Hva med å bare be han finne seg en annen dame om han ikke er fornøyd? Anonymkode: 6a4fe...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 Det er egentlig ganske lett, prøv å tenke deg hva du liker eller fantaserer om når du blir dominert, men istedenfor å bli dominert så er du den som dominerer. Skjønner det er uvant, og det blir kanskje klønete i begynnelsen, men det er en måte å vise han hvordan du liker det også. Be om ting du kanskje syns er vanskelig å be om til vanlig. F eks liker du mye forspill og teasing så nekt han å ta på deg eventuelt bind han fast til stolen eller senga til han er fra seg av nytelse, det vil være pirrende for deg også + at du kan få flere orgasmer mens du erter han ved å få han til å slikke eller gi han et onani show, og når du endelig lar han slippe til og du lar han komme, så vil han se stjerner. Anonymkode: 7d9e9...448
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Du kommer ganske langt med å være sjefete selv om du er den "underdanige". Og det kan du være også når du tilfredsstiller han - du vet forhåpentligvis hva som skal til for å få han tent, hva som får han til å komme. Utnytt disse situasjonene - terg han, ert han, frist han. Gjør mannen rett og slett forrykt! Overrask han i de situasjonene hvor dere vanligvis ikke har sex - står du f.eks. på kjøkkenet, be han komme og hjelpe deg, og ta det derfra. Hvis stemningen er den rette: - sett deg oppå han og kyss han hardt og intenst. Bare sånn helt uten videre. - ta tak i han og skyv han inn på soverommet, sleng fyren på senga, riv av han klærne - eller bare dra ned buksa og tilfredsstill han - sett deg oppå ansiktet hans (her trenger du neppe fortelle han hva han skal gjøre, det er ganske tydelig) - når dere har sex, fortell han akkurat hvordan du vil ha det (dette er en balansegang - la det være mer som en militærkommando - "ta meg bakfra!", "slikk meg!", "kom på puppene mine!" (hvis du liker den slags), "hardere - kom igjen!", osv) - si til han "Du er så sinnsyk deilig når du gjør _det der_ (beskriv akkurat hva han gjør) når dere har sex du virkelig liker Min erfaring er at menn ikke nødvendigvis vil bli dominert i senga slik man forstår dominanse i BDSM, men langt mer vil ha følelsen av å bli begjært, at kvinnen/partneren finner de attråverdig. Ikke helt ulikt følelsen de hadde i skolegården når man lekte "Sisten", "Haien kommer", "Indianer og Røver" o.l. Menn vil bli jaktet på i seksuell sammenheng, men samtidig få være en mann. Anonymkode: b0194...2dd 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #5 Skrevet 15. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samboer ønsker at jeg innimellom skal ta litt mer styring/være dominant. Selv liker jeg best å bli dominert og faller meg egentlig ganske unaturlig å være det motsatte, men jeg vil jo gjerne la han nyte og gi det et forsøk innimellom. Jeg tror ikke han mener "dominert" som i skikkelig bdsm. Men mer at jeg bestemmer hva jeg/han skal gjøre, kanskje er litt bestemt, litt dirtytalk osv. Men dette er jeg elendig på! Har dere noen helt konkrete tips? Til hva jeg kan si, gjøre, hvordan jeg kan bli oppfattet som mer bestemt osv. Anonymkode: 6aac9...086 Det er faktisk ikke lett å være dominant. Det er lett å bli dominert 🙂 En ting er å være naturlig dominant av "karakter", og at det faller naturlig å ta styringen, men man må også sørge for å dytte de riktige grensene, og det er ikke alltid helt åpenbart hva det er. Som noen over skrev, så er det en fin start å bli litt mer kravstor i senga, det burde gå greit? Da får du i alle fall på plass det grunnleggende. En annen ganske enkel sak er å kjøpe et bind for øynene. Gi ham klar beskjed om at han ikke får ta det av, og gjør det du vil, eller gi ham beskjed om å gjøre noe.... det å "miste synet" kan skru opp andre sanser. Anonymkode: d6d1f...742
Gjest Alterego666 Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 (endret) Vi pleier å switche. Det er nok ikke for alle, men fungerer godt for oss. Vi heller nok begge mot å være dominante, men begge liker også å innta en passiv rolle og å bli behandlet bestemt. Da pleier én av oss gjerne å si «I dag vil jeg at du skal xxxxx og yyyyy.....» Endret 15. november 2020 av Alterego666
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Be han shine kjøkkenet asap. Så ser du hvor mottagelig han er. Fra spøk til alvor så tror jeg kvinnfolk som ofte er sjefete i det dagelig har lettere for å være det i sengen også, en damer som går litt stille i dørene, og håper typen ser selv hva som må gjøres. Anonymkode: 22451...2ae
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør sex til et mareritt for deg selv, om du skal drive å spille skuespill på denne måten der. Det kommer aldri til å bli noe annet enn direkte kleint og anstrengt. Hva er det med dere damer som lystrer menn som om dere er kjæledyrene deres? Hva med å bare be han finne seg en annen dame om han ikke er fornøyd? Anonymkode: 6a4fe...0d0 Det kan jo tyde på at mannen har «spilt skuespill» så langt i forholdet. Han har da kanskje «gjort sex til et mareritt» for seg selv? Anonymkode: d86f6...7f4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Du gjør sex til et mareritt for deg selv, om du skal drive å spille skuespill på denne måten der. Det kommer aldri til å bli noe annet enn direkte kleint og anstrengt. Hva er det med dere damer som lystrer menn som om dere er kjæledyrene deres? Hva med å bare be han finne seg en annen dame om han ikke er fornøyd? Anonymkode: 6a4fe...0d0 Excuse me... Han skal dominere henne hver gang og alltid ta styringen, og det er likssom greit fordi han er mann??! Man er to om å ha sex og ei dame som bare forvneter å få sine preferanser tilfredsstilt og aldri gir noe tilbake til mannen = elendig sex. Man er to personer i et sexliv. Stakkars at hun også må ta initaiv en gang i blant...🙄🙄 Anonymkode: 84537...de9
Tennplugg Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 Det blir nesten umulig å svare på, annet enn at dere må snakke sammen om hva som ønskes. Han må da kunne være litt konkret med deg på hvilken måte han ønsker at du skal være litt mer styrende? For egen del har jeg "alltid" likt å være den som blir "brukt" men har de senere årene oppdaget gleden av å kunne være litt "slem" og ta styring. For eksempel kommandere mannen til å slikke meg, knulle meg når jeg gir beskjed og har også vært så "slem" at jeg har presset han ut av meg like før han kommer og gitt beskjed om at han må vente med å sprute, gjerne til neste dag. Noe han selv sa var helt overraskende tennende, han gikk rundt og var mildt sagt kåt og gira fra beskjeden kom helt til neste kveld.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Be han shine kjøkkenet asap. Så ser du hvor mottagelig han er. Fra spøk til alvor så tror jeg kvinnfolk som ofte er sjefete i det dagelig har lettere for å være det i sengen også, en damer som går litt stille i dørene, og håper typen ser selv hva som må gjøres. Anonymkode: 22451...2ae Er nok motsatt for min del. Er ikke sjefete, men kanskje litt bestemt, jeg som planlegger og organiserer, gjør mest hjemme og vet hvordan jeg vil ha det. Så jeg er motsatt i sengen. Ts Anonymkode: 6aac9...086
Fioljenta Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 Begynn forsiktig og se om det er noe du kan like! Det kan også tenkes at han synes det å bli dominert høres kjekkere ut i fantasien enn i virkeligheten. Et enkelt tips er at i stedet for å tenke at nå kunne du tenke deg xxx, så krever du xxx. Gjør ønsker om til kommandoer. (Jeg har skrevet noen tips her.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå