Gå til innhold

Skal jeg informere kona?

Anbefalte innlegg

Gjest MissFlower
Skrevet (endret)

.

Endret av MissFlower
Videoannonse
Annonse
Gjest MissFlower
Skrevet (endret)

.

Endret av MissFlower
Skrevet
1 minutt siden, MissFlower skrev:

Jeg slettet innlegget. Leste igjennom og det ble for gjenkjennbart. Kort fortalt. Hadde ett forhold til en gift mann. Han vurderte lenge å gå fra kona for meg, da hun fant ut om oss, valgte han hun. Fortsatte likevel kontakten med meg, vi fortsatte forholdet, så fant hun ut igjen. Da ble det slutt mellom oss. Dette er nå ett år siden, likevel har han med jevne mellomrom kontaktet meg denne tiden, med meldinger om «Skulle ønske jeg kunne være med deg, men jeg er redd for å forlate livet jeg har hatt i 20 år» og «Er glad i deg, tenker mye på deg, kommer aldri til å glemme deg» dette har gjort så det har tatt tid for meg å komme meg videre. Har møtt på han og kona ute og da har han også sendt melding etterpå «Blir glad når jeg ser deg, savner deg. Glad i deg» siste melding var nå nylig hvor han skrev til meg etter å ha truffet på han ute «Alltid godt å se deg, håper ikke jeg har såret deg og at du hater meg. du skal vite at jeg er veldig glad i deg» Jeg svarte kort på den sist meldingen om at jeg ikke var si t og at jeg har gått videre. Han sendte da en ny SMS og lurte på om vi kunne treffes for en prat, hvorpå jeg svarer nei. Han har tatt ett valg, og jeg tenker vi ikke har mer å prate om. Det går noen dager, så oppsøker han meg på jobben min. Jeg blir både satt ut og irritert. Det vekker mye følelser i meg hver gang han tar kontakt. Så jeg vurderer sterkt å informere kona hans om at han fortsatt snar ett år etterpå ikke kan la meg være. Jeg skal innrømme at jeg gjør det mest for min egen del, fordi jeg er sint på han, for å ikke respektere at jeg ikke ønsker noe kontakt, for så å bryte det å faktisk oppsøke meg. En stor del av meg har lyst til å i formere hun, men er redd det fører til mer vondt enn «godt«. Tanker?

Han høres ut som en psykopat.

Han vil aldri forstå deg og så lenge du forventer at det det du sier kan bli forstått, så er du ferdig.

Anonymkode: 20298...2bd

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, MissFlower skrev:

Tanker?

Hvorfor i alle helvetes dager har du ikke blokkert denne tufsen?

Anonymkode: 1a997...a72

• Liker 16
Gjest MissFlower
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ut som en psykopat.

Han vil aldri forstå deg og så lenge du forventer at det det du sier kan bli forstått, så er du ferdig.

Ja jeg lurer også på om han er psykopat. Middelaldrende man, har vært utro flere ganger før meg også. Han virker følelsesmessig ustabil. 

Skrevet
Akkurat nå, MissFlower skrev:

Ja jeg lurer også på om han er psykopat. Middelaldrende man, har vært utro flere ganger før meg også. Han virker følelsesmessig ustabil. 

Ja, du merker det med en gang når ting egentlig ikke synker inn og folk bryr seg ikke om hva andre synes, er bare er ute etter oppmerksomhet sånn at de kan snakke videre om sitt.

Gjest MissFlower
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle helvetes dager har du ikke blokkert denne tufsen?

For det har vært lettere å la han kontakte meg på SMS og svare han der. Da jeg blokkerte han helt i starten etter første gang kona fant ut om oss, kom han hjem til meg. Han har skrevet at han «i desperasjon etter å se meg oppsøkte meg» og er lei seg for det, om det gjorde ting vanskeligere for meg.

Skrevet

Si fra at det sårer deg hver gang dere har kontakt, og hvis han bryr seg om deg må han slutte å ta kontakt. Informer om at blokkerer han .

Å informere kona vil kun gjøre det vondt for henne. 

Anonymkode: d85e9...532

• Liker 3
Skrevet

For det har vært lettere å la han kontakte meg på SMS og svare han der. Da jeg blokkerte han helt i starten etter første gang kona fant ut om oss, kom han hjem til meg. Han har skrevet at han «i desperasjon etter å se meg oppsøkte meg» og er lei seg for det, om det gjorde ting vanskeligere for meg.

Hva så? Kommer han igjen, uten at du ønsker det, så anmelder du han til politiet. 

Det er sterk sammenheng mellom det å sette gode grenser for seg selv, og det å ha et godt liv. 

• Liker 5
Skrevet

Si også at hvis han kommer hjem til deg tar du bilde og sender til kona. 

• Liker 3
Gjest MissFlower
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si fra at det sårer deg hver gang dere har kontakt, og hvis han bryr seg om deg må han slutte å ta kontakt. Informer om at blokkerer han .

Å informere kona vil kun gjøre det vondt for henne. 

Har informert han om det flere ganger. Man da unnskylder han det med «Jeg var/er desperat etter å se deg, prate med deg»

Skrevet

Så slemt. Han har jo bare omtanke for seg selv. 

Anonymkode: 0be60...7be

• Liker 5
Skrevet

Hadde sendt meldingsbevis til kona, men ikke for å hevne meg på mannen men for å informere at han fortsatt går bak ryggen hennes.

Hun fortjener å bli informert sånn hun kan teste seg for kjønnssykdommer og ta en avgjørelse om forholdet er allikevel verdt det. 

• Liker 3
Gjest MissFlower
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så? Kommer han igjen, uten at du ønsker det, så anmelder du han til politiet. 

Det er sterk sammenheng mellom det å sette gode grenser for seg selv, og det å ha et godt liv. 

Den er jeg enig i. Jeg prøver sette grenser, og trodde jeg klarte det når jeg ba han slutte og sa at jeg ikke hadde noen som helst interesse for å møte han for en prat. Da kommer han ned på jobben min. Så selvom jeg setter grenser, tråkker han glatt over de og unnskylder det med «Måtte bare se deg» Blir kvalm. Tenker at eneste måte å få han til å gi seg er å i formere kona. Selvom jeg egentlig ikke tror det hjelper. Hun har jo godtatt utroskapen hans to ganger med meg nå og med tanke på at det har vært fler før meg, vet hun nok sikkert om disse også. Så vil tro hun ikke gir han noe særlig konsekvenser, men jeg vil tro han blir voldsomt sint på meg og at det automatisk fører til at han ikke ønsket kontakte meg mer.

Skrevet

Først står du i med ham bak hans kones rygg i to vendinger. Så sier du deg ferdig med ham og nå vil du plutselig informere kona hans når han sender sms eller tar kontakt? Ja ja, meg og mitt.

Anonymkode: afebc...73c

• Liker 8
Skrevet

Den er jeg enig i. Jeg prøver sette grenser, og trodde jeg klarte det når jeg ba han slutte og sa at jeg ikke hadde noen som helst interesse for å møte han for en prat. Da kommer han ned på jobben min. Så selvom jeg setter grenser, tråkker han glatt over de og unnskylder det med «Måtte bare se deg» Blir kvalm. Tenker at eneste måte å få han til å gi seg er å i formere kona. Selvom jeg egentlig ikke tror det hjelper. Hun har jo godtatt utroskapen hans to ganger med meg nå og med tanke på at det har vært fler før meg, vet hun nok sikkert om disse også. Så vil tro hun ikke gir han noe særlig konsekvenser, men jeg vil tro han blir voldsomt sint på meg og at det automatisk fører til at han ikke ønsket kontakte meg mer.

Se det selv. Jeg hadde sagt at jeg kontakter politiet om han ikke gir seg.

Gjest MissFlower
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz skrev:

Hadde sendt meldingsbevis til kona, men ikke for å hevne meg på mannen men for å informere at han fortsatt går bak ryggen hennes.

Hun fortjener å bli informert sånn hun kan teste seg for kjønnssykdommer og ta en avgjørelse om forholdet er allikevel verdt det. 

Hun har tilgitt utroskapen hans med meg to ganger nå, så tviler hun har evne nok til å gå. Hun lukker nok bare øynene for faenskapen han holder på med. Kontakter jeg henne er det for min egen del og for å hevne meg på han.

Skrevet
2 minutter siden, MissFlower skrev:

Hun har tilgitt utroskapen hans med meg to ganger nå, så tviler hun har evne nok til å gå. Hun lukker nok bare øynene for faenskapen han holder på med. Kontakter jeg henne er det for min egen del og for å hevne meg på han.

Hevne deg på han sier du, og så tidligere skrev du tror han vil bli voldsomt sint på deg hvis du sier noe til henne.

Men jeg lurer på, hva får deg til å tro at hun ikke kommer til å bli voldsomt sint på deg egentlig?

Skrevet
1 minutt siden, MissFlower said:

Men greit, du får gjøre det. 

Hvem vet? Kanskje denne gangen tar hun en annen avgjørelse. Det viktige er at kona kan på nytt ta en avgjørelse og teste seg. Velger hun fortsatt å være sammen med han så greit, men så vet hun i det minste at han fortsatt prøver å oppsøke andre kvinner. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...