Gå til innhold

Kjæresten prioroterer exdamen og hennes lykke

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 år siden møtte jeg en mann med barn som jeg ble stupforelsket i, og det var gjensidig.

Da barnets mor fikk vite om meg nektet hun meg å være i nærheten av barnet, og sa at hvis ikke jeg holdt meg borte fikk ikke kjæresten min se sitt barn.

Kjæresten min var livredd for ikke å få ha samvær og danset etter hennes pipe, og siden jeg var så ekstremt forelsket holdt jeg meg lydig borte når han hadde samvær.

Jeg kjøpte min egen leilighet og la alle planene om samboerskap på hyllen(foreløbig). 

Jeg har ofte tenkt at den dagen moren får seg ny type, så skal han holde seg borte fra barnet også, rett skal være rett! 

I går oppdaget jeg at moren hadde skrevet på fb at hun kom i et forhold 1 november! 

Jeg ble fyr og flamme og ringte til kjæresten min for å fortelle det, og tenkte at nå måtte han komme på banen og kreve at exdamens kjæreste også skulle holde seg borte i lang tid. 

Kjæresten min reagerte med å bli sur på meg og sa:Har du stoket henne på Facebook nå? Selvfølgelig vet jeg at hun har fått seg kjæreste, jeg har allerede hilst på han og han har møtt guttungen! 

Jeg ble så fornærmet og lei meg at jeg måtte faktisk legge på for ikke å begynne å gråte. 

For en jævla pingle han er! Jeg føler meg så lite verdsatt. Her har jeg danset etter begges pipe i flere år, og prøvd å være den perfekte kjæreste slik at han skal få mest mulig samvær med barnet sitt.

Han har fortalt meg at hun ofte har skjelt meg ut på meklingsmøtene de har vært på. Hun har kalt meg jævla hore, rusmisbruker, drittkjerring osv.. 

Hun har vært jævlig mot kjæresten min, hun har tvunget han til å gå til barnepsykolog, tvang han til å kjøpe bil fordi han fikk ikke lov til å ta buss med barnet og satt ut rykter om han. 

Jeg har jo ingenting med deres brudd å gjøre, det var  slutt 5-6 måneder før han ble kjent med meg.

Jeg visste ikke engang at han bodde i hennes hus da vi begynte å date, og det stemmer at han sov på eget soverom og at det ikke var noe fysisk mellom de, men det er altså jeg som har blitt den stygge ulven her.

Han så jævla pingle at han prioriterer eksdamen som han sikkert har dårlig samvittighet for, og så går jeg for lut og kaldt vann😩

Fyfaen jeg er så skuffa! 

Anonymkode: f464d...16f

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

For 3 år siden møtte jeg en mann med barn som jeg ble stupforelsket i, og det var gjensidig.

Da barnets mor fikk vite om meg nektet hun meg å være i nærheten av barnet, og sa at hvis ikke jeg holdt meg borte fikk ikke kjæresten min se sitt barn.

Kjæresten min var livredd for ikke å få ha samvær og danset etter hennes pipe, og siden jeg var så ekstremt forelsket holdt jeg meg lydig borte når han hadde samvær.

Jeg kjøpte min egen leilighet og la alle planene om samboerskap på hyllen(foreløbig). 

Jeg har ofte tenkt at den dagen moren får seg ny type, så skal han holde seg borte fra barnet også, rett skal være rett! 

I går oppdaget jeg at moren hadde skrevet på fb at hun kom i et forhold 1 november! 

Jeg ble fyr og flamme og ringte til kjæresten min for å fortelle det, og tenkte at nå måtte han komme på banen og kreve at exdamens kjæreste også skulle holde seg borte i lang tid. 

Kjæresten min reagerte med å bli sur på meg og sa:Har du stoket henne på Facebook nå? Selvfølgelig vet jeg at hun har fått seg kjæreste, jeg har allerede hilst på han og han har møtt guttungen! 

Jeg ble så fornærmet og lei meg at jeg måtte faktisk legge på for ikke å begynne å gråte. 

For en jævla pingle han er! Jeg føler meg så lite verdsatt. Her har jeg danset etter begges pipe i flere år, og prøvd å være den perfekte kjæreste slik at han skal få mest mulig samvær med barnet sitt.

Han har fortalt meg at hun ofte har skjelt meg ut på meklingsmøtene de har vært på. Hun har kalt meg jævla hore, rusmisbruker, drittkjerring osv.. 

Hun har vært jævlig mot kjæresten min, hun har tvunget han til å gå til barnepsykolog, tvang han til å kjøpe bil fordi han fikk ikke lov til å ta buss med barnet og satt ut rykter om han. 

Jeg har jo ingenting med deres brudd å gjøre, det var  slutt 5-6 måneder før han ble kjent med meg.

Jeg visste ikke engang at han bodde i hennes hus da vi begynte å date, og det stemmer at han sov på eget soverom og at det ikke var noe fysisk mellom de, men det er altså jeg som har blitt den stygge ulven her.

Han så jævla pingle at han prioriterer eksdamen som han sikkert har dårlig samvittighet for, og så går jeg for lut og kaldt vann😩

Fyfaen jeg er så skuffa! 

Les din egen historie, så er det vel åpenbart at du skal skape deg et liv et annet sted. Sorry. 

• Liker 40
Skrevet

Du høres hevngjerrig ut når du hiver deg rundt i fyr og flamme for å sørge for at morens nye kjæreste ikke skal få se barnet.

Skjønner godt at du har blitt holdt på avstand, for å si det sånn.

• Liker 20
Skrevet
Akkurat nå, PM75 skrev:

Oi! Den var drøy! Jeg håper du unnskylder at jeg er veldig direkte nå - men det ser ut til at du blir behandlet mer som en elskerinne enn en kjæreste. 

Nei jeg føler at han har vært kjæresten min for det er jo det han har kalt meg disse tre årene.

Han har sagt daglig at han elsker meg og vi har ofte snakket om å flytte sammen, men så har han sagt at det går ikke nå for da klikker barnets mor og han har vært redd for at hun tar barnet fra han. 

Jeg ble tidlig introdusert som kjæresten for familien hans og nærmeste venner. 

Ts

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Bernardette skrev:

Du høres hevngjerrig ut når du hiver deg rundt i fyr og flamme for å sørge for at morens nye kjæreste ikke skal få se barnet.

Skjønner godt at du har blitt holdt på avstand, for å si det sånn.

Hadde du likt å sitte på gjerdet i tre år og vente på å få ha et normalt liv med kjæresten og møte hans barn? 

Det er jo normalt å kreve at morens nye kjæreste skal vente mer enn 3 dager for å møte barnet?  

Moren kan jo ikke kreve at jeg skal holde meg borte fra barnet i flere år, mens hennes nye kjæreste får møte barnet i løpet av den første uken.

Det er jo ikke rart at jeg er lei meg og føler meg dårlig behandlet, det hadde de fleste følt. 

Damen har jo vist at hun ikke er ved sine fulle fem. Alle vet jo det at man ikke skal presentere nye partnere for barn i løpet av den første uken.. 

Ts

• Liker 26
Skrevet

Du har all grunn til å bli såret og sint på han for dette. Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne. Du fortjener bedre. Og han fortjener ikke deg.

Anonymkode: 7fce6...249

• Liker 33
Skrevet

Dump. Han.

Anonymkode: 432e5...079

• Liker 19
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har all grunn til å bli såret og sint på han for dette. Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne. Du fortjener bedre. Og han fortjener ikke deg.

Enig. Han der er ingenting å samle på ts. 

Anonymkode: 43012...9b8

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er så pingle og så redd for eksdamen, men er ikke klar over det selv.

I disse årene har han ikke fortalt sin familie om alle problemene med exdamen, så de har trodd at hun var fantastisk grei.

Jeg fortalte hans tvillingbror at hun krevde at jeg skulle holde meg borte, og han ble sjokkert og sa at hun ikke var klok på en flekk og at den dagen hun fikk seg kjæreste så måtte han holde seg borte også. Men så sa broren at han trodde at min kjæreste ikke kom til å kreve det, fordi han er pinglete, og det stemte jo! 

Ts 

• Liker 11
Skrevet

Kanskje påtide å stille han til ansvar å ikkje gjøre han til et offer? Han har like mye rett på barna om han er en oppegående omsorgsperson. 

Anonymkode: be9c4...62f

• Liker 16
Skrevet

Ja jeg vet jeg burde dumpe han, men jeg vet ikke om jeg klarer det for jeg elsker han så høyt og har blitt veldig avhengig av han!

Har aldri hatt så bra sexliv i mitt liv og kan ikke tenke meg å ikke være nær han, men samtidig er jeg så såret og lei meg og jeg føler meg som en liten dritt nå😔

Ts

• Liker 2
Skrevet

Mor bestemmer ikke samvær alene og kan ikke nekte far samvær, far har noe han skulle sagt han også. Jeg hadde aldri giddet å kaste bort flere år på han der altså. Du vet nå hvordan samlivet med han kommer til å bli, eksen kommer alltid til å være der og styre mest mulig. 

Anonymkode: e10e4...502

• Liker 32
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en pingle? Eller er det du som er dørmatte? 

Kom deg unna før du blir gravid! 

Anonymkode: eb98a...8d6

• Liker 12
Skrevet

Hvorfor finner du deg i dette?

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du sammen med en pingle? Eller er det du som er dørmatte? 

Kom deg unna før du blir gravid! 

Anonymkode: eb98a...8d6

Bruker spiral! 

Ts

• Liker 1
Skrevet

Men altså; mor kan ikke nekte far samvær 50% uten en god grunn? Jeg hadde gitt faen og møtt den ungen, du kan liksom ikke møte den for første gang i konfirmasjonen. Dette kommer hun jo ingen vei med.

Anonymkode: 3fafb...d5f

• Liker 13
Skrevet

Er stygt redd han kommer til å fortsette å lystre/være pinglete når det gjelder ex’n. Orker du/og ser du for deg en framtid, med han, der han konstant går å logrer for x’dama? Han bør si unnskyld for oppførselen sin på tlf. Og manne seg opp litt. Iallefall hvis han vil fortsette å være i lag med deg. 

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, Kokeshi skrev:

Hvorfor finner du deg i dette?

Jeg har tenkt at eksdamen skulle roe seg ned og at ting skulle bli normalt slik at vi kunne flytte sammen.

Jeg har bare ventet og ventet og vært tålmodig, og det at vi har måtte være fra hverandre når han har hatt barnet sitt i helgene, har faktisk ført til at forholdet vårt har blitt mer lidenskapelig og sterkere. Jeg tror nok eksdamen  mente å splitte oss, men det har faktisk gitt motsatt virkning. 

Nå vet jeg da faen hva jeg gjør... 

Ts

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men altså; mor kan ikke nekte far samvær 50% uten en god grunn? Jeg hadde gitt faen og møtt den ungen, du kan liksom ikke møte den for første gang i konfirmasjonen. Dette kommer hun jo ingen vei med.

Anonymkode: 3fafb...d5f

Nå når moren har fått seg kjæreste skal jeg visst få lov til å møte barnet for første gang. 

Nå har jeg egentlig ikke lyst til det fordi det har vært så jævla mye styr, dessuten  ligner barnet veldig mye på moren og kommer til å minne meg om henne. 

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...