AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Er 34 uker nå. Og sliter med så mye på en gang. Vil bare klage men også gode råd. Om dette blir lettere eller verre Har en to åring som forventet barn sin far ikke er biologisk far til to åringen min. Han hjelper mye med husarbeid og lager mat men umulig med min to åring som helst vil til meg. Får ikke sove på dagen og vært mye forkjølelse og syke her de siste måneden og dermed lite bhg. Mannen sliter med å få oppdrag / jobb. Jeg har eksamen neste uke men nesten ikke lest og orker ikke. Har fått diabetes og stresser med målinger og insulin.. går på kontroll hver uke nå pga ande komplikasjoner. Går til fysio for bekkenløsning .. vi har ikke bil og alt er bare strev. Nylig flyttet til et hus med mye problemer vi ikke visste om. Og jeg sliter med å få sove. Sover4-5 timer natten og er blitt så kvalm og gått ned i vekt. Vil ikke syte og klage. Men må bare få dette ut dette. Leggetiden til to åringen er på trynet pga så mye syk og nå aner jeg ikke hvordan jeg skal få dette til med en baby også jeg er så nervøs og sliten..... Anonymkode: 217e7...e6f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Hvordan rakk du to barn med ulike menn på to år? Anonymkode: fd2ac...5ef 7
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan rakk du to barn med ulike menn på to år? Anonymkode: fd2ac...5ef Enkelte er dessverre ikke så nøye på dette med barn og fedre. De tenker ikke konsekvenser og sitter heller i ettertid og klager. Anonymkode: 75b88...0b2 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Enkelte er dessverre ikke så nøye på dette med barn og fedre. De tenker ikke konsekvenser og sitter heller i ettertid og klager. Anonymkode: 75b88...0b2 Ja ellers har du det bra? Anonymkode: 217e7...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan rakk du to barn med ulike menn på to år? Anonymkode: fd2ac...5ef Noe som heter sex denne gangen har eg funnet meg en flott mann da så.. ellers noe mer du lurer på? Anonymkode: 217e7...e6f
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja ellers har du det bra? Anonymkode: 217e7...e6f Jo, her går det bra, takk som spør 🙂 To barn og én far som stiller opp på alle måter. Vi er en fantastisk familie. Anonymkode: 75b88...0b2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #8 Skrevet 14. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Jo, her går det bra, takk som spør 🙂 To barn og én far som stiller opp på alle måter. Vi er en fantastisk familie. Anonymkode: 75b88...0b2 Godt da kan du hoppe videre til neste tråd og være spy ut med dumme kommentarer .. å være en god medmenneske og kommentere nyttigt er for vanskelig for deg da. Anonymkode: 217e7...e6f 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #9 Skrevet 14. november 2020 Først av alt så må du puste. Prøv å roe deg ned et par kilometer. Så må du begynne å ta tak i ting. Hva haster mest? Er det noe kritisk på huset som må gjøres før du føder? Lag liste over prioriteringene, og husk å sette deg, din sønn og deres helse foran det aller meste. Anonymkode: e8720...805
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #10 Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe som heter sex denne gangen har eg funnet meg en flott mann da så.. ellers noe mer du lurer på? Anonymkode: 217e7...e6f Jo, alle vet hvordan barn kommer til. Men man burde da ha litt mer konsekvens tenking når det allerede er et barn tilstede. Man bør virkelig ikke få barn med to forskjellige innen to år. Første barnefar var bare fæl han da eller, siden du påpeker at denne gangen er nye barnefar bra? Hvordan vet du det etter så kort tid egentlig? Man må ikke få barn med de man er forelsket i, og man må hvertfall ikke kjappe seg med det. Anonymkode: 650c6...d43 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #11 Skrevet 14. november 2020 Just now, AnonymBruker said: Jo, alle vet hvordan barn kommer til. Men man burde da ha litt mer konsekvens tenking når det allerede er et barn tilstede. Man bør virkelig ikke få barn med to forskjellige innen to år. Første barnefar var bare fæl han da eller, siden du påpeker at denne gangen er nye barnefar bra? Hvordan vet du det etter så kort tid egentlig? Man må ikke få barn med de man er forelsket i, og man må hvertfall ikke kjappe seg med det. Anonymkode: 650c6...d43 Og man må ikke alltid stikke nesen i andres liv og påpeke hva som er fornuftig eller ikke. Hva som i følge deg er rett eller galt. Kom gjerne med fordommer men jeg ser ikke at noe nyttig kommer ut av å kaste bort tid på å forklare trangsynte folk hvorfor jeg tok de valg jeg gjorde Angrer ikke og det er ikke det jeg spør etter råd om i innlegget. 👌 Ha en fin kveld videre Anonymkode: 217e7...e6f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #12 Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Først av alt så må du puste. Prøv å roe deg ned et par kilometer. Så må du begynne å ta tak i ting. Hva haster mest? Er det noe kritisk på huset som må gjøres før du føder? Lag liste over prioriteringene, og husk å sette deg, din sønn og deres helse foran det aller meste. Anonymkode: e8720...805 Takk. Jeg vil bare alt skal være "perfekt" før babyen kommer.. mest er det at huset kan se penere ut. Maler osv og mannen mener det er ikke så viktig akkurat nå. Anonymkode: 217e7...e6f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #13 Skrevet 15. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk. Jeg vil bare alt skal være "perfekt" før babyen kommer.. mest er det at huset kan se penere ut. Maler osv og mannen mener det er ikke så viktig akkurat nå. Anonymkode: 217e7...e6f Det er jeg nok enig med han i Det er viktigere at dere har alt dere trenger enn at alt ser strøkent ut. Høres ut som om du har mye å hanskes med på én gang. Har du snakket med skolen ang. utsettelse av eksamen? Eller er det for seint å trekke eksamensmelding nå kanskje? Familie som kan avlaste med toåringen? Anonymkode: 11e34...ecc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #14 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jeg nok enig med han i Det er viktigere at dere har alt dere trenger enn at alt ser strøkent ut. Høres ut som om du har mye å hanskes med på én gang. Har du snakket med skolen ang. utsettelse av eksamen? Eller er det for seint å trekke eksamensmelding nå kanskje? Familie som kan avlaste med toåringen? Anonymkode: 11e34...ecc Nå sto jeg opp kl 6 og malte kjøkkenet 🙈😹 ja.. familien skal passe to åring idag så jeg får lese.. sov kun 5 timer i natt igjen... Anonymkode: 217e7...e6f
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #15 Skrevet 15. november 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå sto jeg opp kl 6 og malte kjøkkenet 🙈😹 ja.. familien skal passe to åring idag så jeg får lese.. sov kun 5 timer i natt igjen... Anonymkode: 217e7...e6f Men da virker det ikke akkurat som om du prøver å få hentet deg inn heller da. Drit i om ting er malt eller ikke, bruk tiden din på det som er viktig nemlig søvn og egen helse. Anonymkode: 47d0a...2f3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå