Gjest theTitanic Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Jeg bekymrer meg ikke for viruset, kun tiltakene, men undres over en sak: om svineinfluensaviruset og koronaviruset er i samme slekt, vil vi som hadde en heftig runde svineinfluensa være immune?
AnonymBruker 42 Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, theTitanic skrev: Jeg bekymrer meg ikke for viruset, kun tiltakene, men undres over en sak: om svineinfluensaviruset og koronaviruset er i samme slekt, vil vi som hadde en heftig runde svineinfluensa være immune? Definitivt -NEI, dessverre... Da hadde ikke det vært veldig vanskelig med vaksiner... 1
Fakta? Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Influensaviruset og koronaviruset har ingenting med hverandre å gjøre. 2
MissLucy Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, theTitanic skrev: Jeg bekymrer meg ikke for viruset, kun tiltakene, men undres over en sak: om svineinfluensaviruset og koronaviruset er i samme slekt, vil vi som hadde en heftig runde svineinfluensa være immune? Svineinfluensa er influensa. Covid-19 er ikke influensa. Så nei. 3
Anbefalte innlegg