Gå til innhold

Hvordan gikk vannet hos deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På badet begge gangene. Den ene da jeg skulle bøye meg etter noe på gulvet, den andre da jeg satte meg på do.

Anonymkode: 2a680...c82

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt under en rie på sykehuset med ca 5-6cm åpning og vonde stormrier. Hadde heldigvis på bleie på dette tidspunktet som tok i mot alt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang sånn 4-5 tiden på natten, våknet av at det føltes som om at jeg tisset litt på meg, så jeg reiste meg opp fra sengen for å gå på do og da smalt det 😅 Er jo ikke rent lite vann som kommer 😅😅 Andre gangen så lå jeg også i senga, men med datteren min som da var blitt 9 år gammel å så på tv .. Hørte et slags klikk (?) og så sa jeg bare «oi, nå kommer broren din!», og reiste meg opp, og da fosset vannet ut. 
Det blir spennende nå med tredjemann :) Iom at vannet har gått de to forje gangene så tør jeg ikke å være så mange andre steder enn hjemme rundt termin tror jeg :) 

Anonymkode: bfc86...bbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet av at jeg var våt mellom beina :P Reiste meg opp og da "fosset" det ut. 8 timer etter var guttungen på plass. 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor tok det første gangen, andre gangen hadde jeg akkurat stått opp og gått på badet. Det fosset ut i det jeg lukket døra. Stod opp tidlig for å dra på overtidskontroll nr to, som ble byttet ut med fødsel 😊❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som å tømme Mjøsa ut i dobbeltsenga 

Anonymkode: 35bbd...6fe

Hehe 😂

Anonymkode: 1ddf5...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna rundt kl 3 og trodde jeg måtte på do. Gikk på do og tilbake i seng, la med godt til rette å kjente plutselig det ble skikkelig vått der nede. Så vugga tilbake på do og så da at der var vannet som var gått.

Anonymkode: c3ef2...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Det gikk sannsynligvis i dusjen på sykehuset eller når jeg var på do, rett før fødsel. Ble derfo ikke trodd når jeg sa at fødselen hadde startet for fullt, for vannet mitt hadde jo ikke gått. Men det må det tydeligvis ha gjort. 

Anonymkode: 386cc...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen trodde jeg at jeg hadde tissa på meg for det kom litt etter jeg hadde vært på do, men skjønte fort at noe var på gang. Det kom litt og litt utover dagen.

Andre gang fosset vannet ut på et kjøpesenter sånn som man ser på film 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merket jeg aldri, så det må ha vært sammen med siste pressrie. 

Anonymkode: 1a949...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Om natten i senga med knall følelse

2. Under fødsel, rett før pressfasen. 

3. Under fødsel. 

4. Om morgenen i senga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første gikk det på 8 cm, med andre i det hun var på vei ut. 

Anonymkode: 465ac...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk midt på natten på sykehuset etter at jeg endelig hadde fått sove litt etter over et døgn med uregelmessige modnings/maserier. Hadde reist inn på føden for sjekk, endte opp med å bli lagt inn til observasjon og fikk noe å sove på (det var risikofødsel og hadde blitt keisersnitt neste morgen om det ikke hadde startet skikkelig innen da). Snudde meg i senga i halvsøvne, og kjente hvordan noe brast og fosset ut i senga. Ble ikke noe mer søvn, men vi fikk flytte ned på fødestue og hun var ute noen timer senere 🥰

Anonymkode: eb83e...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen min startet med at vannet gikk da jeg satt på do. Alt vannet gikk ikke, bare sånn 2-3 dl. Riene startet like etterpå. Resten av vannet ble tatt under undersøkelse av åpningen på sykehuset. 

Anonymkode: 3ad59...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...