AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Har du som mann eller dame opplevd å ha følelser for noen og de så på deg som kunn venn, veldig tydelig. Men etter en stund endret det seg? Har opplevd det selv å ta noen ut fra friendzone. Men han jeg liker så godt og hadde en ting med for et år siden er veldig bestant på at han ikke ser på meg på den måten lengre. Det gjør så vondt jeg kveles. Og vi ses ofte. Snapper hver dag osv. Anonymkode: 69098...abc
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #2 Skrevet 15. november 2020 Hvis han ikke er forelsket i deg, men du er forelsket i ham tror jeg du vil ha godt av å ta litt tid uten ham sånn at følelsene dine får kjølnet litt. Tror det blir veldig slitsomt for deg å se ham ofte når du er forelsket i ham. Ta en pause. Treff andre menn. Ta opp igjen vennskapet når følelsene har kjølnet. Anonymkode: 231f1...051 4
Boffen Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du som mann eller dame opplevd å ha følelser for noen og de så på deg som kunn venn, veldig tydelig. Men etter en stund endret det seg? Har opplevd det selv å ta noen ut fra friendzone. Men han jeg liker så godt og hadde en ting med for et år siden er veldig bestant på at han ikke ser på meg på den måten lengre. Det gjør så vondt jeg kveles. Og vi ses ofte. Snapper hver dag osv. Anonymkode: 69098...abc Ut i fra det du skriver virker det som om dere var noe mer enn venner for 1 år siden.... Klart det går an og komme ut av friendzone, har selv gjort det med jenter et par ganger. Da stort sett ved å være ærlig å fortelle dem at jeg ønsker mer enn vennskap for så å fortelle at om de ikke ønsker det vill jeg trenge å komme meg bort fra dem. Men det har aldri fungert i lengden. Selv har jeg stort sett vært den som avslutter forhold men hver gang jeg har komt ut av friendzone med noen har de endt relasjonen rimelig kjapt... Min erfaring sålangt er at selv om det ikke er umulig å komme ut av friendzone er det en grunn til at han / hun kun ser på deg som en venn. Å da må man stille seg spørsmålet ønsker man å inngå et forhold med en som egentlig ikke er super gira på deg?
Sushi94 Skrevet 16. november 2020 #4 Skrevet 16. november 2020 20 timer siden, Boffen skrev: Ut i fra det du skriver virker det som om dere var noe mer enn venner for 1 år siden.... Klart det går an og komme ut av friendzone, har selv gjort det med jenter et par ganger. Da stort sett ved å være ærlig å fortelle dem at jeg ønsker mer enn vennskap for så å fortelle at om de ikke ønsker det vill jeg trenge å komme meg bort fra dem. Men det har aldri fungert i lengden. Selv har jeg stort sett vært den som avslutter forhold men hver gang jeg har komt ut av friendzone med noen har de endt relasjonen rimelig kjapt... Min erfaring sålangt er at selv om det ikke er umulig å komme ut av friendzone er det en grunn til at han / hun kun ser på deg som en venn. Å da må man stille seg spørsmålet ønsker man å inngå et forhold med en som egentlig ikke er super gira på deg? Men han var super gira for mange år siden. Da var ikke jeg det. Nei det er bare veldig tungt. håper liksom han plutselig skal få lyst på meg. Klare ikke slå fra meg at d kan jo skje.. Det har skjedd med folk før.. Men tror jeg er for snill, så, d blir for kjedelig. Rett og slett.. 🤯
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #5 Skrevet 16. november 2020 4 timer siden, Sushi94 skrev: ... tror jeg er for snill, så, d blir for kjedelig. Rett og slett.. 🤯 Neida. Men dere to er ikke rett for hverandre. Anonymkode: 8e39c...fd4 1
Sushi94 Skrevet 21. desember 2020 #6 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.11.2020 den 7.02): Neida. Men dere to er ikke rett for hverandre. Anonymkode: 8e39c...fd4 Nei absolutt ikke. D var som om noe kobla seg på for noen uker siden. Takk guuud... Var såååå forelsket.. Leeenge....... Men nå.. Nei kjenner ikke mye til det. Jeg er veeeldig følsom om blir veldig lidenskapelig når jeg først liker noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå