Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Helene J.
Skrevet

Er det andre som er aseksuelle her inne? Kvinne 47.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinne 33

Anonymkode: b972a...5a7

Gjest Helene J.
Skrevet
1 time siden, Chomsky89 skrev:

Jepp, Mann 

Kjenner dere på ensomhet ved å være aseksuelle? Jeg føler at vi er så få der ute.

Gjest Helene J.
Skrevet
1 time siden, Sild skrev:

Kvinne 21

Så heldig du er som fant det ut så tidlig! :)

Gjest Helene J.
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 33

Anonymkode: b972a...5a7

Takk for svar. Jeg fant det ut for 5 år siden. Fortsatt litt forvirret. 😊 Hvor lenge har du visst det?

Skrevet

Vil det si aldri kåt? 

Anonymkode: 36e69...1bc

Gjest Helene J.
Skrevet
1 time siden, Chomsky89 skrev:

Jepp, Mann 31. 

Takk for svar. Har du visst det lenge? Jeg har vært gift, og skjønte det først etterpå. 🙈 

Gjest Helene J.
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil det si aldri kåt? 

Anonymkode: 36e69...1bc

Aldri behov for sex med et annet menneske. Jeg må jo snakke for meg selv, men jeg er aldri kåt på en partner. Har trodd det har vært noe feil med meg, helt til jeg hørte aseksualitet, som voksen.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si aldri kåt? 

Ja, men ikke nødvendigvis gjennom hele livet. Fins personer Som ikke føler noe de første 40 år, før knappen plutselig skrus på, eller at knappen skrus av for godt tidlig.

Skrevet

Jeg mener at jeg teknisk sett tilhører «aseksuell» delen av spekteret, selv om jeg selv ikke regner meg som det. Jeg er demiseksuell. Jeg liker sex, men med en person jeg er i et forhold med, og ikke en jeg finner på byen.

Jeg onanerer også veldig ofte, så er ikke mangel på å «være kåt». Men mangler det å ønske å ha sex med tilfeldige personer/sex uten følelser involvert.

Anonymkode: 781a9...a28

• Liker 1
Gjest Helene J.
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at jeg teknisk sett tilhører «aseksuell» delen av spekteret, selv om jeg selv ikke regner meg som det. Jeg er demiseksuell. Jeg liker sex, men med en person jeg er i et forhold med, og ikke en jeg finner på byen.

Jeg onanerer også veldig ofte, så er ikke mangel på å «være kåt». Men mangler det å ønske å ha sex med tilfeldige personer/sex uten følelser involvert.

Hvis du liker sex, er du ikke aseksuell, slik jeg ser det, da.

Skrevet

Er aseksuell kvinne 32. Blir ikke seksuelt tiltrukket av noen, onanerer fordi orgasmer er digg, men det er ikke noe seksuelt over det. 

Anonymkode: 2b70f...595

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ingenting med aseksualitet å gjøre. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, h.r skrev:

Takk for svar. Har du visst det lenge? Jeg har vært gift, og skjønte det først etterpå. 🙈 

Ganske nylig, men det skal siet at jeg er nok innenfor definisjonen, men muligens ikke den typiske Asexuelle personen. Jeg går flere år uten å følet på behovet i det hele tatt, men så kommer det ettervert tilbake.   De siste 3 årene har jeg ikke hatt sexuelle behov, Dette har også vert tilfelle mellom 2013-2016.   Så jeg går veldig lange perioder uten dette behovet, men jeg rengner med at det kommer en dag igjen.  Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, men heldigvis så trives jeg godt som singel.

Skrevet
4 minutter siden, h.r skrev:

Hvis du liker sex, er du ikke aseksuell, slik jeg ser det, da.

Som jeg skriver, er jeg enig i det. Men det er en hel debatt greie om hvor demiseksuelle tilhører på skalaen. Da man ikke er seksuell nok til å bare ha sex, men man også enda kan like sex. Det er en greie. Selv sier jeg at jeg ikke er aseksuell, men ja, det er en greie 😅🤪

https://www.medicalnewstoday.com/articles/327506#sexual-identities

• Liker 1
Gjest Helene J.
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er aseksuell kvinne 32. Blir ikke seksuelt tiltrukket av noen, onanerer fordi orgasmer er digg, men det er ikke noe seksuelt over det. 

Slik er det for meg også.

Gjest Helene J.
Skrevet
6 minutter siden, Chomsky89 skrev:

Ganske nylig, men det skal siet at jeg er nok innenfor definisjonen, men muligens ikke den typiske Asexuelle personen. Jeg går flere år uten å følet på behovet i det hele tatt, men så kommer det ettervert tilbake.   De siste 3 årene har jeg ikke hatt sexuelle behov, Dette har også vert tilfelle mellom 2013-2016.   Så jeg går veldig lange perioder uten dette behovet, men jeg rengner med at det kommer en dag igjen.  Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn, men heldigvis så trives jeg godt som singel.

Ja, vi er alle forskjellige. Jeg har aldri hatt behov for sex, men er veldig glad i kos og nærhet. Derfor savner jeg en kjæreste. Men så var det den sex-biten da.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det ikke er noe seksuelt i det? 🤔 Hva tenker du på når du onanerer da? 

Anonymkode: dcb7d...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...