Gå til innhold

Jeg har operert puppene mine for å være fin nok for kjæresten, men jeg føler meg ikke noe bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte kjæresten min som er 8 år yngre enn meg (30 og 38 år) for halvannet år siden. Jeg har barn fra før som jeg har ammet og jeg hadde veldig komplekser for puppene mine. Jeg er naturlig slank og hadde store pupper før barna kom, men nå var de blitt slappere og lengre.. Jeg sa flere ganger at jeg hadde komplekser for puppene mine, og han svarte første gang at en han kjenner hadde tatt løft og silikon og hadde fått dritfine pupper. Han sa også at han ikke brydde seg om at de henger, at det går fint, men aldri at de var fine. Han var lite opptatt av puppene mine når vi hadde sex og jeg følte han syntes de var stygge. Jeg endte med å ta et brystløft i vår. Han er veldig fornøyd og sier at de er så fine, at han elsker puppene mine og han er veldig opptatt av dem når vi har sex. Men jeg føler meg så dårlig for det. Mulig jeg er skikkelig tåpelig, men jeg er faktisk skikkelig såret fordi han ikke likte dem som de var. Jeg føler meg så stygg og ekkel fordi jeg måtte operere meg for at han skulle synes at puppene mine var fine. Jeg tok det opp med han i kveld og han bekreftet at han aldri sa at de var fine, men sa at han ikke brydde seg om det, når jeg snakket om kompleksene mine fordi han var enig med meg i at de ikke var noe fine. Han bedyrer også at han aldri ønsket å påvirke meg til å operere meg.. Jeg vet ikke om jeg har kjørt meg helt fast i hodet mitt på dette, om jeg er skikkelig teit som er såret over dette. Føler at han burde synes at puppene mine er deilige uansett.. 

Anonymkode: 9675f...3c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bring temaer på banen om man ikke takler det som kommer. 

Du er 38 år, fått barn og brukt brystsmerter til det dem skal. Han sa han ikke brydde seg om at de kanskje hadde blitt litt slappere. Enn å kunne godtatt det.

Nå har du gjort noe drastisk, fordi du tror det pleaser han. Ikke rart han føler nå han må gi brystene masse oppmerksomhet. 

Hva med å kjøpe seg litt selvtillit i stede? En time hos en terapeut som kan ta tak i usikkerheten din. 

Anonymkode: fb048...692

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bring temaer på banen om man ikke takler det som kommer. 

Du er 38 år, fått barn og brukt brystsmerter til det dem skal. Han sa han ikke brydde seg om at de kanskje hadde blitt litt slappere. Enn å kunne godtatt det.

Nå har du gjort noe drastisk, fordi du tror det pleaser han. Ikke rart han føler nå han må gi brystene masse oppmerksomhet. 

Hva med å kjøpe seg litt selvtillit i stede? En time hos en terapeut som kan ta tak i usikkerheten din. 

Selvfølgelig brydde han seg selv om han sa han ikke gjorde det. Ellers hadde han jo ikke vist meg så tydelig at han ikke likte dem. Han sa aldri noe pent om dem når jeg var usikker og han gadd aldri gi dem noe oppmerksomhet før jeg hadde operert. Han snakket om hvor pene pupper hun andre hadde fått etter operasjonen sin. Hvorfor skulle han føle seg forpliktet til å gi puppene mer oppmerksomhet fordi de er opereterte når han ikke tidligere har fått vite akkurat hvor usikker han gjorde meg og at det var derfor jeg opererte meg? 

Skrevet

Skjønner at du vil at han skal synes du er flott uansett, men slik er ikke alltid realiteten. De fleste mennesker klarer jo å se hvis noe er ødelagt på kroppen eller mindre pent. Hvis du selv ser det, så ser andre det ofte også såfremt det er påfallende da. Jeg har også fått mine bryster ødelagt av to graviditeter og brystene er ikke i nærheten så flotte som de en gang var, og det ser jo kjæresten min også. Nå sa ikke kjæresten at du burde fikse det, så det var jo helt opp til deg :)  Det er jo klart at han liker de nye puppene dine. Man opererer dem jo til det bedre. 

Anonymkode: 0e5d8...d11

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hvordan du føler det. Så trist.. Man har jo lyst på en mann som synes vi er vakre som vi er, og som bygger oss opp istedefor.. 

Anonymkode: c8687...2d4

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg skjønner hvordan du føler det. Så trist.. Man har jo lyst på en mann som synes vi er vakre som vi er, og som bygger oss opp istedefor.. 

Alle kvinner vil ha en mann som liker oss som vi er, men realiteten er ikke alltid sånn. Noen menn bryr seg ikke nevneverdig og sier vi er fine uansett (altså, holder kritikken for seg selv) mens andre sier det rett ut og det er jo en fordel det også. Da vet man jo at mannen er ærlig og ikke bare sier fasiten som kvinner alltid vil høre "du er perfekt uansett". 

Anonymkode: 0e5d8...d11

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk, det er akkurat det.. Jeg elsker hele han akkurat som han er.. Skulle ønske jeg følte at han gjorde det samme. At jeg ikke måtte operere meg før han kunne gi meg komplimenter når jeg kommer ut av dusjen eller leke med puppene mine når vi har sex. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror dette går ekstra mye inn på meg fordi han ga meg lite oppmerksomhet og flørtet ikke med meg, men jeg oppdaget at han hadde flere venniner han hadde en veldig flørtet og sexuell tone med. Vi hadde et oppgjør på det med venninnene for akkurat et år siden, og nå fikk jeg vite for 3 uker siden at han har vært utro med ei venninne av bestekompisen sin og han har vært der to ganger. I tillegg til at han har flørtet med en annen vennine på snapchat siden sommeren.. Jeg hadde nok ikke følt meg sånn som dette om han ga meg den oppmerksomheten som han ga venninnene sine i fjor sommer og høst/tidlig vinter. 

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Men altså. Det er jo ikke puppene som er problemet i dette forholdet.

Skrevet

Jeg lurer på hvorfor noen mener det er meningen vi skal være perfekte? 
Han ble jo sammen med TS, hadde sex med TS selv om hun ikke hadde perfekte pupper. Er ikke det bra? 
hvorfor skal vi forvente å høre at vi er perfekte? Hva har skjedd på veien liksom? 

Jeg er ikke perfekt. Har mann selv om som er glad i meg. Kanskje hadde han syntes jeg var flottere om jeg hadde gått ned noen kilo og trent litt mer, men vi har bra sex, han er glad i meg og liker meg uansett. 

Anonymkode: 27a10...a08

• Liker 6
Skrevet

Han fortjener deg ikke, og du fortjener definitivt noe mye bedre! Your boots are made for walking.

Anonymkode: a096b...bba

• Liker 7
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, det er akkurat det.. Jeg elsker hele han akkurat som han er.. Skulle ønske jeg følte at han gjorde det samme. At jeg ikke måtte operere meg før han kunne gi meg komplimenter når jeg kommer ut av dusjen eller leke med puppene mine når vi har sex. 

Fikk du ikke komplimenter av han før ? 

Anonymkode: 27a10...a08

Skrevet

Du er 38 år, forelder og skal være et forbilde. Er det ikke på tide å bli stolt av seg selv, heller enn å jakte etter overfladisk bekreftelse fra en mann og skjære i sin egen kropp? 

Du må stå trygt i den du er, med det livet du har levd og den kroppen du har. Den har gitt barna dine liv, varme og næring. Du er for voksen til å la puppene dine ta så stor plass i livet (no pun intended), og kjærlighet og tiltrekning mellom to mennesker handler om ekstremt mye mer enn det. 

Anonymkode: b15af...34e

• Liker 13
Skrevet

Men han har jo vært utro !!!! Her tror jeg det ikke eeegentlig er puppene som er kjernen altså.

Anonymkode: 8c4b6...19a

• Liker 13
Skrevet

Han der er ikke noe å samle på! 

ALDRI operer deg for å skulle tilfredsstille en annen enn deg selv! 

Anonymkode: b88ec...c38

• Liker 5
Skrevet

Øøøøøh, han har vært utro og du tenker på puppene dine? 🤔

Ta de nye freshe puppene og stikk av fra den taperen!! 

Anonymkode: 9fe23...0cd

• Liker 9
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette går ekstra mye inn på meg fordi han ga meg lite oppmerksomhet og flørtet ikke med meg, men jeg oppdaget at han hadde flere venniner han hadde en veldig flørtet og sexuell tone med. Vi hadde et oppgjør på det med venninnene for akkurat et år siden, og nå fikk jeg vite for 3 uker siden at han har vært utro med ei venninne av bestekompisen sin og han har vært der to ganger. I tillegg til at han har flørtet med en annen vennine på snapchat siden sommeren.. Jeg hadde nok ikke følt meg sånn som dette om han ga meg den oppmerksomheten som han ga venninnene sine i fjor sommer og høst/tidlig vinter. 

Er det puppene som er problemet, mener du?

En sånn fyr som flørter og ligger med andre vil aldri gi deg trygghet.

Puppene dine er ikke problemet, han derimot, er daukjøttet som du er blitt belastet med  

Kommer på det samme hvor mye du opererer deg, et sånt forhold vil aldri gjøre deg trygg  

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte kjæresten min som er 8 år yngre enn meg (30 og 38 år) for halvannet år siden. Jeg har barn fra før som jeg har ammet og jeg hadde veldig komplekser for puppene mine. Jeg er naturlig slank og hadde store pupper før barna kom, men nå var de blitt slappere og lengre.. Jeg sa flere ganger at jeg hadde komplekser for puppene mine, og han svarte første gang at en han kjenner hadde tatt løft og silikon og hadde fått dritfine pupper. Han sa også at han ikke brydde seg om at de henger, at det går fint, men aldri at de var fine. Han var lite opptatt av puppene mine når vi hadde sex og jeg følte han syntes de var stygge. Jeg endte med å ta et brystløft i vår. Han er veldig fornøyd og sier at de er så fine, at han elsker puppene mine og han er veldig opptatt av dem når vi har sex. Men jeg føler meg så dårlig for det. Mulig jeg er skikkelig tåpelig, men jeg er faktisk skikkelig såret fordi han ikke likte dem som de var. Jeg føler meg så stygg og ekkel fordi jeg måtte operere meg for at han skulle synes at puppene mine var fine. Jeg tok det opp med han i kveld og han bekreftet at han aldri sa at de var fine, men sa at han ikke brydde seg om det, når jeg snakket om kompleksene mine fordi han var enig med meg i at de ikke var noe fine. Han bedyrer også at han aldri ønsket å påvirke meg til å operere meg.. Jeg vet ikke om jeg har kjørt meg helt fast i hodet mitt på dette, om jeg er skikkelig teit som er såret over dette. Føler at han burde synes at puppene mine er deilige uansett.. 

Du er såpass gammel og fortsatt har du så lite selvtillit? Jøss...

Anonymkode: 4c3da...00e

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er såpass gammel og fortsatt har du så lite selvtillit? Jøss...

Anonymkode: 4c3da...00e

Jeg lurer på hvor gammel du er som svarer sånn, uten å vite noe mer om hva jeg kan ha opplevd ellers i livet. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...