Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får skikkelig smerter i nedre delen av magen min når jeg nyser. Prøver å bøye meg for å unngå smerter, men når den plutselig kommer daaa dauer jeg av smertene. Er det normalt å få så mye smerter ved nysing når man er gravid? Er i min første trimester.  Kan kraftig nysing føre til spontan abort? Bare lurer.. 

Anonymkode: d3e16...55e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig og normalt. Det er muskler og ligamenter som får et lite ekstra strekk når nyset kommer. Utrolig vondt ja, men helt ufarlig.

Anonymkode: 7a08a...272

Skrevet

Det er normalt. Jeg kastet opp og brakk meg mye i første trimester, og fikk den samme smerten av det (fikk det når jeg nøs kraftig også). Man kan ikke nye eller spy på seg spontanabort. Men jeg husker at jeg tenkte de samme tankene. 

Anonymkode: f8907...254

Skrevet

Tusen takk for svar dere. Jaa det er skikkelig vondt når den først kommer. Begynte å lure om det er normalt å få så mye smerter med engang nysen kommer 😂

• Liker 1
Skrevet

Jaa, samme skjer her. Og når jeg først begynner å nyse, så kommer det 10 nys på rad! 😫

Anonymkode: 132c4...669

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaa, samme skjer her. Og når jeg først begynner å nyse, så kommer det 10 nys på rad! 😫

Anonymkode: 132c4...669

Åhhh kjære deg 😩 prøv å bøy deg med engang/ like før nysen kommer. Det funker litt for meg 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...