AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Jeg elsker jula. Men i år blir den noe annerledes. Hva tenker du å gjøre for at du/ eller noen du ikke får feire med, likevel får en ganske fin jul. Oppretter tråden og håper den kan bli et sted å debattere hva vi kan gjøre. Hvordan få det hyggelig. selv skal jeg ringe og sende mange julekort. Til både venner, bekjente, eldre og kunder jeg vet er ensomme. Men trenger inspirasjon kjenner jeg ❤️ Anonymkode: 95d1b...22b 1
Gjest Albbas Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 (endret) Vi har aldri sendt julekort, men innlegget ditt fikk meg jammen til å vurdere det! Så lurt! 😃 Er flere i min familie som gruer seg til jul i år pga omstendighetene. Endret 14. november 2020 av Albbas
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Jeg har kjøpt julekalendere til forskjellige voksne som aldri bruker å kjøpe slikt selv. Men i år er jo litt annerledes. Anonymkode: 5baef...c14 1
Gjest Albbas Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 For min egen del: i fjor var jeg i permisjon, og startet hver dag i desember med lys og kaffe på trappa ute mens baby sov og jeg hørte julemusikk. Jeg syns det var vemodig at den anledningene aldri skulle by seg igjen. Men nå med hjemmekontor kan jeg faktisk det! Så det skal jeg ta meg tid til etter ungene er levert i barnehagen. Bare 10 minutter, men en liten "desemberpause" ute når jeg allikevel er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå