Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen er hyggelig han, men han må ha et alkoholproblem! Han og samboer er gode venner og naboen tilbyr han alkohol nesten hver dag! Alltid et par tre øl når de prater. Her på en mandag lagde han drinker med 60% vodka. 

Jeg blir bekymra for samboer som sikkert kommer til å ende opp som alkoholiker. Føler et sterkt hat mot naboen, men er også forbanna på samboer som aldri kan si nei.. naboen oppsøker han også her når han står i garasjen og kommer med øl osv.. drittlei! 

Anonymkode: a159b...acc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymkode: 1ef23...363

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen er hyggelig han, men han må ha et alkoholproblem! Han og samboer er gode venner og naboen tilbyr han alkohol nesten hver dag! Alltid et par tre øl når de prater. Her på en mandag lagde han drinker med 60% vodka. 

Jeg blir bekymra for samboer som sikkert kommer til å ende opp som alkoholiker. Føler et sterkt hat mot naboen, men er også forbanna på samboer som aldri kan si nei.. naboen oppsøker han også her når han står i garasjen og kommer med øl osv.. drittlei! 

Anonymkode: a159b...acc

Jeg ville prata alvorlig med samboer. Hvis han ikke klarer å si nei, kan det hende han også har et alkoholproblem, eller i alle fall er i ferd med å få et problem. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg var nabo med en alkoholiker. Han var ofte full da, banket på døra og ville prate osv. Klar for alt han..., han var 75, jeg var 23👍 Han foreslo bla en dag at jeg bare kunne sette ungen til en barnevakt, så kunne jeg kjøre på motorsykkel med han gjennom kroatia🥴 Ikke kult å være nabo med en alkoholiker. Venninnen min var nabo med en alkoholiker. Hun ble bombandert med meldinger om at han elsket henne osv. Skikkelig innpåsliten fyr. Hun er ei pen ung dame, han er en gammel dranker. Hvem tror disse mennene at de er?? Æsj og fysj. Det er ikke Ok å komme slengendes med alkohol til naboen hele tiden😣

Anonymkode: 09865...760

Skrevet
16 timer siden, petterm skrev:

Jeg ville prata alvorlig med samboer. Hvis han ikke klarer å si nei, kan det hende han også har et alkoholproblem, eller i alle fall er i ferd med å få et problem. 

Enig. Og det er ikke Ok at samboer utsetter Ts for denne fyren og all alkoholen, når hun åpenbart ikke liker det. 

Anonymkode: 09865...760

Skrevet

3 øl hver kveld?  🙈 Blir ikke alkis av det

Anonymkode: 97db5...e8b

• Liker 2
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 øl hver kveld?  🙈 Blir ikke alkis av det

Anonymkode: 97db5...e8b

Jo så absolutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...