Gjest Ludder Skrevet 15. november 2020 #21 Skrevet 15. november 2020 11 minutter siden, Rosalynd skrev: Hvordan er det med batteritid på tractive og weenect? Så noen reviews hvor det var snakk om 2 til 3 dager, syntes det hørtes lite ut men mulig jeg forventer for mye Jeg forsøker å lade tractiven hver andre dag, men holder nok 3 dager hvis du ikke bruker live tracking så mye 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #22 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, Rosalynd skrev: Hvordan er det med batteritid på tractive og weenect? Så noen reviews hvor det var snakk om 2 til 3 dager, syntes det hørtes lite ut men mulig jeg forventer for mye Tractive er hos oss på ca 3 dager ja. Batterikapasiteten suger Anonymkode: 7977d...317
Rosalynd Skrevet 15. november 2020 Forfatter #23 Skrevet 15. november 2020 Ja batteri er det rom for forbedring skjønner jeg greit å vite at de er ganske like i varighet hvertfall
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #24 Skrevet 15. november 2020 Weenect varer i hvert fall i 3 dager, litt avhengig av om du kjører live tracking eller ikke. Anonymkode: d2219...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå