Gå til innhold

Slikke ei dame som nylig har hatt sex med noen andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det før eller damer som har hatt sex med flere på en kveld og latt nestemann slikket deg?

Prøvde det en gang og syns det var veldig spennende. Vi endte ikke opp med å ha sex før morgenen etter fordi hun var helt utslitt etter sexen, så slikket henne til to orgasmer og så koste vi ellers bare før vi sovnet sammen. 

Våknet veldig kåt og endte opp med deilig sex dagen derpå. Er noe deilig med å slikke ei som er nypult og våt som tenner meg.

Anonymkode: c1ebd...bc8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som har prøvd det før eller damer som har hatt sex med flere på en kveld og latt nestemann slikket deg?

Prøvde det en gang og syns det var veldig spennende. Vi endte ikke opp med å ha sex før morgenen etter fordi hun var helt utslitt etter sexen, så slikket henne til to orgasmer og så koste vi ellers bare før vi sovnet sammen. 

Våknet veldig kåt og endte opp med deilig sex dagen derpå. Er noe deilig med å slikke ei som er nypult og våt som tenner meg.

:kvalm::sarkasme:

Anonymkode: cf97d...e48

• Liker 2
Skrevet

Ble du inspirert av en annen tråd og måtte få det ut? Dette temaet er en typisk mannegreie, ikke noe for kg. Og ja, vi er mange menn med denne perverse lysten, i fantasien i det minste.

Anonymkode: 83f1e...208

• Liker 4
Skrevet

Drømmer om å få gjøre det med dama mi. Slikke henne etter at en annen har sprutet i henne.

Anonymkode: 2fb1c...41e

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drømmer om å få gjøre det med dama mi. Slikke henne etter at en annen har sprutet i henne.

Anonymkode: 2fb1c...41e

Du vil smake annen sin sæd altså 😲

Anonymkode: 7908b...13e

• Liker 6
Skrevet

Veldig tennende fantasi, men om jeg ønsker å realisere denne er jeg mer usikker på. Litt "cuckold"-fantasi som en del menn tenner på.

Anonymkode: e6de5...58a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker god å slikke andre jenter, mens de blir pult. Så kan jeg slikke ballene litt også. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil smake annen sin sæd altså 😲

Anonymkode: 7908b...13e

Hvorfor er det rart egentlig? Mange menn suger menn og smaker dermed på sæden. Jeg ser ikke at det å smake på en annens sæd er det værste med dette. 

Anonymkode: b1793...af5

• Liker 3
Skrevet

menn som ønsker å smake andre menns sæd.. Finnes et navn for det. homse er det navnet.

Anonymkode: 4a8b1...609

• Liker 3
Skrevet

Frister ikke 

Skrevet

Fikk tilbudet en gang, men stod over. 

Skrevet

Det har kjæresten min gjort, men han vet ikke at jeg har hatt sex med andre først 

Anonymkode: 22e06...c23

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har kjæresten min gjort, men han vet ikke at jeg har hatt sex med andre først 

Tror det er mange andre menn som også har hatt samme opplevelse. 

Anonymkode: 6922e...0a6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trololololol...

Anonymkode: efacc...92a

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har vært den andre mannen i noen tilfeller her. Overraskende utbredt. Så kan en tenke hvor mange ganger en selv har opplevd det og vært uvitende.

Nå gjør vi det som en del av vår lek med andre. Er meget tennende, uten at jeg skjønner hvorfor. Men nytelse er nytelse! 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, folk har ulike ting å skryte av og være stolte over her i livet.

• Liker 3
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble du inspirert av en annen tråd og måtte få det ut? Dette temaet er en typisk mannegreie, ikke noe for kg. Og ja, vi er mange menn med denne perverse lysten, i fantasien i det minste.

Anonymkode: 83f1e...208

Snakk for deg selv. Blant heterofile menn  så står ikke det å slikke i seg en annen mann sin sæd spesielt høyt på ønskelisten - for å si det forsiktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...