Gå til innhold

Igangsettelse med ballong + reisevei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har erfaring med å bli igangsatt med ballong og sendt hjem igjen? Vi bor cirka 2 t og 20 min fra sykehuset og skal dit i morgen for nettopp dette. Ble dere sendt hjem i påvente av at ballongen skulle virke eller ble dere værende der helt til det kom i gang/ble gjort andre tiltak? 

Med vennlig hilsen

Førstegangs :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble lagt inn på pasienthotellet, har dog noe lengre reisevei enn deg. Var der i en uke før fødselen startet. 

Anonymkode: a9b2e...ca1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Ble lagt inn på pasienthotellet, har dog noe lengre reisevei enn deg. Var der i en uke før fødselen startet. 

OI!!! Det var lenge! 
Bestemte de at du skulle legges inn der, eller kunne du velge å reise hjem igjen? :)

Skrevet

Måtte bli om jeg ønsket å settes igang. Ingenting virket på meg 😅 hadde sikkert funket å satt meg igang med drypp med riestimulerende, men det nekta jeg. Så da ble det en uke å vente. Fødte 6 dager over termin. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Måtte bli om jeg ønsket å settes igang. Ingenting virket på meg 😅 hadde sikkert funket å satt meg igang med drypp med riestimulerende, men det nekta jeg. Så da ble det en uke å vente. Fødte 6 dager over termin. 

Åja, ok, jeg er litt redd for det dryppet, hørt så mye vondt om det :) Jeg er 10 dager over termin, skuffa over at ting ikke skjedde av seg selv, hadde gledet meg :)

Skrevet

Vanlig å bli på sykehuset etter igangsettelse 

Anonymkode: 84158...4d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...