Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har fridd men jeg er begravd i gjeld så kan ju ikke gjennomføre et bryllup!  Hva gjør jeg?  Bare trenere det lengst mulig?  Er vel berget ihvertfall 1- 1 1/2 år pga Corona? 

Anonymkode: 2f2bc...43c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det til han

• Liker 2
Skrevet

Du kan ikkje gifte deg med han fordi du ikkje kan betale for bryllupet, eller du kan ikkje gifte deg med han fordi du ikkje har vett/mot nok til å fortelle at du er heilt på jordet økonomisk? 

Du må jo uansett fortelle det, tenker eg. Eller trur du at du skal rekke å betale ned gjelda i løpet av eit par år?

Skrevet

Man trenger ikke å stelle i stand til en svær bryllupsfest for å gifte seg. 

• Liker 1
Skrevet

Har hverken penger til bryllup eller til gjeld, gjelden er på lønnstrekk.  Har overhodet ikke tenkt å fortelle om gjelden heller. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har hverken penger til bryllup eller til gjeld, gjelden er på lønnstrekk.  Har overhodet ikke tenkt å fortelle om gjelden heller. 

Så det første du gjør er å lyge til han?

Forventer du at han skal betale alt? 

Du viste du hadde økonomisk gjeld problemer, og enda så tengte du og si ja til og gifte deg enda du viste om problemet? Du er jammen ikke særlig smart.

Anonymkode: 35962...1aa

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har fridd men jeg er begravd i gjeld så kan ju ikke gjennomføre et bryllup!  Hva gjør jeg?  Bare trenere det lengst mulig?  Er vel berget ihvertfall 1- 1 1/2 år pga Corona? 

Har du vært ærlig med kjæresten om din økonomiske situasjon?

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm... du vet at når dere er gift så har dere innsyn i hverandres økonomi? Selvangivelsen feks... 😂 Lykke til med juginga di, skjønner hvorfor du har havnet i gjeld.. slikt skjer med dumme uærlige mennesker. 

Anonymkode: 89212...6d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...