Gå til innhold

Utholdende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ett fast forhold, og det er over 20 år. Jeg er en mann, men har våget meg inn på ett Kvinneforum for å få tilbakemeldinger. 

I starten av forholdet hadde jeg problem med at jeg kom raskt. Nå er det helt motsatt. 

Min partner kommer ofte flere ganger, mens jeg ikke er klar. Det er barn i hjemmet som begynner å blir ungdommer og dermed alltid sent i seng. Da har vi ikke lenger så mye egentid i sammen som før, og vanskelig å finne plass til sex.

Jeg elsker å være i situasjonen når vi er tente på hverandre, og bruke god tid å være sammen. Jeg kom alltid raskt før, og måtte prøve å holde igjen. Nå er det motsatt, hun kommer flere ganger etterpå så får jeg feeling at hun ønsker bare ar jeg skal bli ferdig. 

Da blir jeg helt avtent, og klarer ikke å komme. Det blir en forventning som gjør at jeg mister gnisten. Jeg trenger å kjenne passion tilbake for at jeg blir kåt. Ikke at jeg MÅ komme. 

Jeg kjenner at jeg får lyst til å finne meg en ny partner, men  samtidig er det ikke det jeg ønsker. Har bare lyst å kjenne på råskapen av kåthet som ikke har noen rammer...

Du som kvinne, hvordan kan jeg gjøre for å holde passion ? Alt jeg gjør sammen med kvinner tenner meg veldig, og er med på å gjøre meg kåt, Jeg trenger bare  masse tid for å komme. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere snakket om saken? Fint å kunne snakke om forventinger. Kan hende hun opplever "din utholdendhet" på en annen måte enn du tror. 

Og... med litt eldre barn, kunne dere kanskje hatt sex når de var borte ifm. med skole eller reist vekk en helg og vært litt "kjærester"? Det er jo blant annet en del som har hjemmekontor nå ifm. Corona, og mer fleksibel arbeidstid... kanskje dette kunne gitt nye spennende muligheter?

Skrevet
5 timer siden, Dobbeldusj skrev:

Alt jeg gjør sammen med kvinner tenner meg veldig, og er med på å gjøre meg kåt, Jeg trenger bare  masse tid for å komme

Hva mener du? Har du sex med andre kvinner i tillegg til partner? 

Skrevet

Nei, har aldri hatt sex med noen andre. 

Når det endelig skjer så er det over alt for raskt...

Skrevet
47 minutter siden, Dobbeldusj skrev:

Nei, har aldri hatt sex med noen andre. 

Når det endelig skjer så er det over alt for raskt...

Du skriver du holder ut for lenge, men allikevel er det over altfor raskt? Hva mener du egentlig. Hva lurer du på? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...