AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Gitt: - Brettspill: "vil du vedde" - heiskort med følge. - gode kremer. - kaffemaskin (Barn er det alltid lett å kjøpe til) Fått: - støydempende headset. - bøker (alltid en hit). - jentetur på spa. Anonymkode: 16622...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Gitt: Et hjemmelaget kjønnsnøytralt dukkeskap som alle barna som er her elsker, der møblene og fargene er identiske med ting vi har hjemme. Laget det selv. Fått: Byggeklosser i heltre eik laget av faren min da jeg var liten - flott å gi videre til egne barn! Gavekort på oppussingshjelp, samt stiklinger til fine planter, og en diger rullestein som mannen min pakket inn og la i hagen en dag. Anonymkode: d41c9...2be 3
Minya Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Gitt; Hjemmelaget scetchbook med skai-innbinding og boksider i forskjellige farger. Laget ordentlige innbundne sider med hyssing som jeg limte fast bak på ryggpermen under skai'en. Fått; Veldig godt kokkeknivsett fra Øyo Arne Brimi emaljert jerngryte
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Fått: ugressfjerner fra Fiskars😂 Anonymkode: e8ff0...b9e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Når ble gode kremer og tur på spa «geniale» gaver? Anonymkode: 2389e...6e2 15
Vegglampe Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ble gode kremer og tur på spa «geniale» gaver? Anonymkode: 2389e...6e2 Regner med at ts har kjent giver og mottaker godt. For min del, hadde det vært skikkelig bom. 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 Fått ; gavekort på barnevakt sammen med penger til å finne på noe hyggelig med mannen. Beste gave ever 😃 Anonymkode: d9b4c...045 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #8 Skrevet 15. november 2020 Når oppladbare lightere kom. Elsker de. Fikk et år, ga bort flere året etterpå. Anonymkode: 37c8d...47e 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Skrevet 15. november 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når oppladbare lightere kom. Elsker de. Fikk et år, ga bort flere året etterpå. Anonymkode: 37c8d...47e Gi de kun til folk uten små barn. Vi har fått sånne, men ungene hører en høyfrekvent lyd vi voksne ikke hører- de synes den er helt grusom! Anonymkode: a8d82...6e5 1
Daraya Skrevet 15. november 2020 #10 Skrevet 15. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi de kun til folk uten små barn. Vi har fått sånne, men ungene hører en høyfrekvent lyd vi voksne ikke hører- de synes den er helt grusom! Anonymkode: a8d82...6e5 Tipper dette er akkurat et poeng. Mange barn som leker med vanlig lighter eller fyrstikk. Denne holder de seg borte fra helt frivillig. 6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #11 Skrevet 16. november 2020 Beste gaven jeg har fått var Sagaen om isfolket, komplett. Mannen min kjøpte på finn.no. Jeg hadde aldri lest disse bøkene før, var helt oppslukt i lang tid. Anonymkode: c3bec...229 2
Pantoten Skrevet 16. november 2020 #12 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 20.34, AnonymBruker skrev: Gitt: Et hjemmelaget kjønnsnøytralt dukkeskap som alle barna som er her elsker, der møblene og fargene er identiske med ting vi har hjemme. Laget det selv. Fått: Byggeklosser i heltre eik laget av faren min da jeg var liten - flott å gi videre til egne barn! Gavekort på oppussingshjelp, samt stiklinger til fine planter, og en diger rullestein som mannen min pakket inn og la i hagen en dag. Anonymkode: d41c9...2be Skulle gjerne sett bilde av det dukkehuset, høres kult ut 😄 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #13 Skrevet 16. november 2020 Gitt: Smartklokke Langweekend-tur Noe dyrt hobbyrelatert til mannens hobby (da ble han overrasket!) Fått: En ukes tur til en storby Trenings klokke Mobiltelefon Gaming pc komplett + skjermer Diverse klokker opp gjennom årene Anonymkode: 7b8b3...d22
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #15 Skrevet 18. november 2020 Jeg ga min samboer den gang noen dyre vintersko siden han stadig var kald på beina av nye utejobbing. Han elsket dem og de ble godt brukt. Vi hadde ikke kjempegod råd, men disse tok jeg meg råd til for å glede han. Anonymkode: 45267...8f9 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #16 Skrevet 18. november 2020 Noe lignende denne reisetoalettmappa. Den var genial for meg, fordi jeg ofte måtte reise på kort varsel. Anonymkode: 50779...400
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #17 Skrevet 18. november 2020 Mest geniale jeg har gitt: Et silhuett portrett av meg og min bror hvor jeg har sløyfe i hestehalen og han i halsen som min mor fikk Seiltur på lokale øyer til min far og hans kjæreste, han fikk aldri råd til å kjøpe båt. Et pek-og-klikk eventyr spill til min venninne basert på intern humor(sykt mye arbeid men hysterisk morsomt) Samme venninne fikk en hjemmelaget bamse som er en figur i hennes favorittfilm Mini-drivhus til en venninne som elsker planter men de trives dårlig hos henne pga. lysforholdene der. En replica av en filmrekvisitt fra en film jeg og en venn så på da vi var små Coasters med supermario tema til en retro-gaming fanatiker Fått: Elektrisk varmesokk(alltid kald på beina!) Ullpledd(Istapp? Jeg?:P) Et skjerf; det ser bare ut som en strikket enhjørning bamse, men så drar du et regnbue skjerf ut av rumpa på den Massasjesete(jobber med tunge løft i keitete stillinger) Smarttelefon. Jeg hadde en gammel sony ericsson w600i frem til 2013:P En venn vant en telefon, og siden han fikk ny mobil gjennom jobben så gav han meg den han vant. Fikk sjokk da jeg oppdaget at den var verdt nærmere 10 000 (og ja, han var klar over det, jeg sjekket!) Anonymkode: 7f032...ee0 2
youcancallmejune Skrevet 18. november 2020 #18 Skrevet 18. november 2020 Julen da eldstemann var tre år funderte vi på å kjøpe ski til ham, men siden det var lite snø bestemte vi oss for å vente med det. Vi gav vi ham i stedet et lite keyboard. Han var fra seg av lykke og "spilte piano" dagen lang. Han ble så ivrig at vi søkte ham inn på piano på kulturskolen, og med tiden måtte keyboardet byttes ut med et ekte piano. I dag er han en dyktig ung pianist og musikken er den største interessen han har, så jeg er veldig glad for at vi landet på akkurat den gaven. Hodelykten jeg fikk til jul et år har blitt mye brukt. Jeg liker å surre rundt i skogen, og det hender at det begynner å mørkne før jeg rekker tilbake til sivilisasjonen. Med hodelykt er det mindre risiko for å trå feil. Jeg hadde neppe fått rotet meg til å kjøpe en selv. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå