Gå til innhold

Når barnet får kreft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk vite for noen uker siden at barnet vårt har kreft. Det er for tidlig å si noe klart om prognose ennå, men det kan gå begge veier. Sjansene for at h*n blir frisk er litt større enn at h*n ikke overlever, og sånn sett har vi et håp. Men det er jo en grusom situasjon å være i, og jeg lurer på om det er noen andre foreldre her på forumet som har opplevd noe lignende? Hvordan overlever man psykisk med disse enorme bekymringene, som familie med andre barn, som par osv. Noen som vil dele sine erfaringer? 

Jeg har også lett etter en gruppe på nett for foreldre til barn med kreft på Facebook, men finner ikke noe. Kan det være en skjult gruppe, noen som vet? 

Anonymkode: 910fa...619

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring, vil bare gi en klem ❤ God bedring til barnet ditt 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette, men det rammer jo brått og brutalt og villkårlig, dessverre! Stor klem til dere!

Det første som slo meg er vel at Kreftforeningen må vite om noe?

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk vite for noen uker siden at barnet vårt har kreft. Det er for tidlig å si noe klart om prognose ennå, men det kan gå begge veier. Sjansene for at h*n blir frisk er litt større enn at h*n ikke overlever, og sånn sett har vi et håp. Men det er jo en grusom situasjon å være i, og jeg lurer på om det er noen andre foreldre her på forumet som har opplevd noe lignende? Hvordan overlever man psykisk med disse enorme bekymringene, som familie med andre barn, som par osv. Noen som vil dele sine erfaringer? 

Jeg har også lett etter en gruppe på nett for foreldre til barn med kreft på Facebook, men finner ikke noe. Kan det være en skjult gruppe, noen som vet? 

Anonymkode: 910fa...619

Å huff så grusomt. Sender deg en stor klem ❤️ Antar at Kreftforeningen kan videreformidle grupper å prate med osv. Tenk positivt og ikke la redsel ta overhånd . Snakk om situasjonen og ikke bære ting inni seg . I dag er de fantastisk flinke med målrettet behandling med mindre bivirkninger. Dette skal gå helt bra . 

Anonymkode: 367bf...5b5

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...