Gå til innhold

Hvilke extensions bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tynt hår så jeg tror ikke clip in lar seg skjule så godt men jeg synes hairband høres interessant ut, men jeg veit ikke. Har du noen tips og råd? :) 

Anonymkode: 00fae...136

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som bruker det? 🤔

Skrevet

Jeg har riktig nok tykt hår, men jeg synes helt klart at keratinfester er det som ser mest naturlig ut, og som er lettest å skjule :) 

• Liker 1
Skrevet
På 17.11.2020 den 1.36, KillerKitty skrev:

Jeg har riktig nok tykt hår, men jeg synes helt klart at keratinfester er det som ser mest naturlig ut, og som er lettest å skjule :) 

Takk for tips! Tar du dette hos frisør? Kan jeg spørre hvor mye du betaler for å få satt de inn? :) 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Tar du dette hos frisør? Kan jeg spørre hvor mye du betaler for å få satt de inn? :) 

Jeg har veldig tykt hår, og kort. Så ble 11 000,- men det var da for full hårforlengelse for tykt hår. Har man tynt hår og ønsker mer fylde bare, blir det en god del billigere :) 

Skrevet
4 timer siden, KillerKitty skrev:

Jeg har veldig tykt hår, og kort. Så ble 11 000,- men det var da for full hårforlengelse for tykt hår. Har man tynt hår og ønsker mer fylde bare, blir det en god del billigere :) 

Takk! 😃

Skrevet
5 timer siden, KillerKitty skrev:

Hvor lenge varer det?😀

Anonymkode: 61ddd...07e

Skrevet

Bruker mest .exe og .dll, litt .png

Anonymkode: 449e6...1a2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer det?😀

Anonymkode: 61ddd...07e

4-6 måneder på meg. Det som gjorde at jeg tok de ut var at mitt eget hår vokste, og da kan de falle av ganske fort, men selve håret holdt seg fint. 
 Har også prøvd å sette på hjemme med hår fra luxushair, men kvaliteten kan ikke sammenlignes med håret som frisører bruker (hvert fall ikke den jeg har brukt når jeg har satt på hår 3-4 ganger) Clipsene til luxushair er ok da, siden man ikke dusjer og sover osv med de. 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Microring extensions fra rapunzel of sweden 

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 16.29):

Jeg har tynt hår så jeg tror ikke clip in lar seg skjule så godt men jeg synes hairband høres interessant ut, men jeg veit ikke. Har du noen tips og råd? :) 

Er ikke tape extensions best, skjuler mer på litt kort og tynt hår og gjør ikke håret slitt?

Endret av Leasebergfladstad@
  • Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet
KillerKitty skrev (På 17.11.2020 den 1.36):

Hva med tape extensions, spesielt pro tape extensions fra Rapunzel of Sweden.

Skrevet
KillerKitty skrev (På 17.11.2020 den 1.36):

Er keratinfester virkelig bedre enn tape extensions eller gjør det håret mer slitt? 

Skrevet
FurryKvinne skrev (21 timer siden):

Er keratinfester virkelig bedre enn tape extensions eller gjør det håret mer slitt? 

Nei, jeg tror tape er mer skånsomt for håret. Jeg har kort og tykt hår, og trenger minst dobbelt så mye hår som "alle andre". 

De gangene jeg har satt på hår har frisøren anbefalt meg keratinfester til mitt hår, men det var fordi håret mitt var tykt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...