Gå til innhold

Risotto alene eller som tilbehør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage risotto med sopp til uka og servere til venninner. Bør jeg ha noe ved siden av, eller er det en rett i seg selv?

Anonymkode: 24d5a...e3a

Skrevet

Ville hatt en salat ved siden av i det minste :) 

Anonymkode: 956e8...06a

Skrevet

Kan være en rett i seg selv. Særlig om midt i uka uten spesiell anledning. Jeg lager noen ganger med sprøstekt spekeskine. Legger bare skinkene på rista i stekeovnen og med bakepapir under (for fettet). Disse blir så tynne, sprø og tasty. Legger et par skinker i kryss over risottoen. Kan evt knuses.

Anonymkode: 29f89...88c

Skrevet

Server med stekt laks til.

Anonymkode: df460...5db

Skrevet

Vi har sopprisotto sammen med baconsurret kyllingfilet og stekt asparges. Skikkelig helgemiddag

Anonymkode: a17a3...585

Skrevet

Det er absolutt en rett for seg selv her i hus :) 

Anonymkode: a25c8...18e

Skrevet

fikk sopprisotto med andeconfit (biter strimlet oppå risottoen) på Kreo/Mo i Rana forleden. Nydelig kombo, og mer enn nok for full middag. Andeconfit er lettvint å varme og godt som bare det!

https://www.osteriakreo.no/meny

Anonymkode: 09e34...c23

Skrevet

Salat synes jeg ikke passer til... Jeg pleier servere kantarell-risotto med godt brød og grønne, hele asparges ved siden av (asparges stekes i panna med smør og havsalt, ikke for lenge - skal være litt crunchy)

Anonymkode: 083ee...8ef

• Liker 1
Skrevet

Bare risotto går, men er ikke noe jeg ville spist slik alene uten enten forrett eller med mer grønnsaker til risottoen. Sopprisotto er jo kjempegodt, spesielt med steinsopp. Det er også godt med ovnsbakt gresskar, rosenkål og sprø baconbiter til. 

• Liker 1
Skrevet

Vi har gjerne kylling til. Elsker risotto, men synes det blir for mektig alene til hovedrett. Som forrett eller til lunsj spiser jeg gjerne "bare" risotto.

Anonymkode: 4e9a6...f74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...