Gå til innhold

Liker dere at dama stønner under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir hvertfall mer kåt når mannen stønner litt når han går dypt inn i meg. For da hører jeg så godt at han nyter meg og det jeg gjør med han. 

Så hvordan er det for dere? 

Anonymkode: a2062...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenner meg helt klart. Godlyder, ynking, pusting og stønning er deilig. Bare det ikke virker påtatt. 

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, Sphere skrev:

Det tenner meg helt klart. Godlyder, ynking, pusting og stønning er deilig. Bare det ikke virker påtatt. 

Helt enig med Sphere.

Skrevet

Bare det ikke skyldes elendig kondis så.

Anonymkode: 7332c...e47

Skrevet

Ja litt stønning er fint men ikke sånn at taklampen ramler ned.😂

Anonymkode: 26e5e...c23

Skrevet

Mye informasjon å hente fra stønningen og lydene hun lager, det er nesten like godt å forstå som tale... men stønningen må være ærlig. En kvinne som er musestille gjør meg usikker...

Skrevet
53 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Mye informasjon å hente fra stønningen og lydene hun lager, det er nesten like godt å forstå som tale... men stønningen må være ærlig. En kvinne som er musestille gjør meg usikker...

Burde du ikke endret sitatet ditt fra "hard" til "sharp"? Passer det med hard tunge? Er det ikke bedre med "sharp"?

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde du ikke endret sitatet ditt fra "hard" til "sharp"? Passer det med hard tunge? Er det ikke bedre med "sharp"?

Tunga mi kan ha så mange former, men jo det kunne like gjerne stått sharp ja... den bruker jeg når jeg "løfter" klitthodet, tunga blir også raskere når den er spiss. Det er en stund siden jeg har hatt senestrekk i tunga, tror faktisk jeg må trene litt🤭

Sånn så er det endret, takk😉

Skrevet

Jeg tenker jo at stønning /"godlyder" handler om kommunikasjon. I tillegg er det nå vanvittig vanskelig å være heeeelt musestille under sex? Føler slike koselyder kommer automatisk jeg. 🙊 Aldri møtt en mann som ikke likte litt respons i sengen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...