AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Jeg blir hvertfall mer kåt når mannen stønner litt når han går dypt inn i meg. For da hører jeg så godt at han nyter meg og det jeg gjør med han. Så hvordan er det for dere? Anonymkode: a2062...f67
Sphere Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Det tenner meg helt klart. Godlyder, ynking, pusting og stønning er deilig. Bare det ikke virker påtatt. 1
UteTilLunch Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 44 minutter siden, Sphere skrev: Det tenner meg helt klart. Godlyder, ynking, pusting og stønning er deilig. Bare det ikke virker påtatt. Helt enig med Sphere.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Bare det ikke skyldes elendig kondis så. Anonymkode: 7332c...e47
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Ja litt stønning er fint men ikke sånn at taklampen ramler ned.😂 Anonymkode: 26e5e...c23
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 Mye informasjon å hente fra stønningen og lydene hun lager, det er nesten like godt å forstå som tale... men stønningen må være ærlig. En kvinne som er musestille gjør meg usikker...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 53 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Mye informasjon å hente fra stønningen og lydene hun lager, det er nesten like godt å forstå som tale... men stønningen må være ærlig. En kvinne som er musestille gjør meg usikker... Burde du ikke endret sitatet ditt fra "hard" til "sharp"? Passer det med hard tunge? Er det ikke bedre med "sharp"? Anonymkode: 7332c...e47 1
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2020 #8 Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Burde du ikke endret sitatet ditt fra "hard" til "sharp"? Passer det med hard tunge? Er det ikke bedre med "sharp"? Anonymkode: 7332c...e47 Tunga mi kan ha så mange former, men jo det kunne like gjerne stått sharp ja... den bruker jeg når jeg "løfter" klitthodet, tunga blir også raskere når den er spiss. Det er en stund siden jeg har hatt senestrekk i tunga, tror faktisk jeg må trene litt🤭 Sånn så er det endret, takk😉
Snøfnugg_ Skrevet 14. november 2020 #9 Skrevet 14. november 2020 Jeg tenker jo at stønning /"godlyder" handler om kommunikasjon. I tillegg er det nå vanvittig vanskelig å være heeeelt musestille under sex? Føler slike koselyder kommer automatisk jeg. 🙊 Aldri møtt en mann som ikke likte litt respons i sengen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå