Gå til innhold

Vi "kjedelige" og lite avanserte mennesker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi finnes. Vi som bare har vanlig, ukomplisert sex. Som ikke jager multiorgasmer, men klarer oss med det som er oppnåelig uten prestasjonsangst/press. Som ikke bruker penger på kosmetiske endringer av kroppen. Vi er til og med naturlig behåret (sjokkert 😳?) Vi trenger heller ikke tvinge oss til analsex. (men hadde gjort det hvis vi hadde hatt lyst, men det har vi absolutt ikke) Sikkert mange som tenker at vi er lykkelig uvitende.. Nei, har prøvd det meste, men gidder ikke gjøre ting bare for at andre gjør det, eller at fifty shades skal bestemme.. 

Ja, vi er kjedelige, men utrolig nok lykkelige 🙂

(poenget med innlegget er bare å fortelle at vi finnes, fordi vi virker som en utdødd rase når man leser her inne, eller overalt ellers for den saks skyld, der det skrives om sex) 

Anonymkode: f32df...bdd

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du informerte oss om dette. 

I kveld får jeg endelig en god natt søvn igjen. 

Anonymkode: 061bd...93e

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du informerte oss om dette. 

I kveld får jeg endelig en god natt søvn igjen. 

Anonymkode: 061bd...93e

Ingen årsak, var så lite så.. 

• Liker 1
Skrevet

Tenker det faktisk er hyggelig jeg å høre at det finnes noen som er fornøyd å ikke higer etter uoppnåelige ting men faktisk trives med det enkle og trygge.

Anonymkode: e1291...15e

• Liker 5
Skrevet

Alt med måte, jeg kan gå mange mndr med "vanlig" sex. Samleie i misjonær, doggy eller å ri. Thats it.

Men av og til føler jeg for noe mer som krydder/kick. Som analsex, eller at jeg suger han til spruten står i munnen. Eller han dominerer meg kraftig med ris på rumpa.

Anonymkode: 27869...a71

• Liker 1
Skrevet

👏👏👏

Den deilige, trygge, gode hverdagssexen burde fått lov til å skinne mye sterkere. Det er i alle fall den mannen min og jeg har mest av. Noen ganger legger vi inn litt ekstra innsats, men som regel ikke. Viktig at elskov ikke blir et prestasjonsløp. Samtidig synes jeg det er fantastisk at elskoven har muligheter som kan utforskes i et langt samliv uten å gå lei. Hvis man vil, altså.

Hvis vi hele tiden jager etter mer, så risikerer vi jo å gå glipp av lykken i det vi har. 💜

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi finnes. Vi som bare har vanlig, ukomplisert sex. Som ikke jager multiorgasmer, men klarer oss med det som er oppnåelig uten prestasjonsangst/press. Som ikke bruker penger på kosmetiske endringer av kroppen. Vi er til og med naturlig behåret (sjokkert 😳?) Vi trenger heller ikke tvinge oss til analsex. (men hadde gjort det hvis vi hadde hatt lyst, men det har vi absolutt ikke) Sikkert mange som tenker at vi er lykkelig uvitende.. Nei, har prøvd det meste, men gidder ikke gjøre ting bare for at andre gjør det, eller at fifty shades skal bestemme.. 

(poenget med innlegget er bare å fortelle at vi finnes, fordi vi virker som en utdødd rase når man leser her inne, eller overalt ellers for den saks skyld, der det skrives om sex) 

Fint at dere er lykkelige. Noen klarer seg fint uten mye avansert sex, mens andre igjen ønsker å ha det ekstra bra, også seksuelt. Alle gjentagelser blir kjedelige, enten det er sex eller noe annet. Da er det viktig å ha andre områder som er spennende.

Anonymkode: d23a2...0a2

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke tro alt du leser er normalen. Normalen har ikke noe behov for å dele hva de gjør i sengen. Jeg er nok veldig kjedelig. Og syntes sex er veldig kjedelig. Sånn blir det vel når man bikker 40 og har fått flere barn. Og det er helt greit. 

Anonymkode: 2d985...9ed

• Liker 1
Skrevet

Fifty shades of abuse burde ikke bestemme over noens sexliv 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare at media er mer glad i "gladsaker" som den saken i dag i VG eller Dagbladet. Hun som endelig fant seg selv etter brudd med forloveden og nå lever såååååå lykkelige dager som bdsm-er med åpne forhold, poly blabla  og flere kjærester og elskere samtidig. 

Det vil ikke si at det er sånn folk flest har det/ønsker å ha det. 

Skrevet

Riktignok itj så veldig avansert,
men det e' kjent og kjært
trygt og godt
og lite komplisert

Anonymkode: ee337...76f

Skrevet

Glad for at jeg ikke kun spiser kneip med gauda hver morgen
Glad for at jeg ikke kun drar til Gran Canaria på ferie
Glad for at jeg ikke bare har en venn
Glad for at jeg ikke bare bruker ett klesplagg hver eneste dag
Glad for at det finnes mange forskjellige bøker og mange forskjellige sjangre
Glad for at jeg ikke bare har NRK 

Takk Gud for variasjon, inkludert i mitt seksuelle repertoar 🥰🥰🥰

Anonymkode: b1aa2...c44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...