AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Sjefen min tok kontakt med meg for en stund tilbake, hvor han ønsket å være med meg. Jeg er 19, da 18, han er 10 år eldre. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, men dum som jeg var møtte jeg han. Utviklet fort følelser, noe han har tatt utnyttelse av. Han har sagt han kun vil ha et seksuelt forhold, og at han ikke gidder følelser. Jeg sluttet i jobben min i håp om å kunne være med han, men han tok bare avstand. Nå angrer jeg som et helvete. Hans handlinger har gått utover min jobb, og min psykiske helse, og jeg har det nå helt jævlig. Jeg er litt der at jeg ønsker å ta det videre, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg ikke jobber der lenger. Hvordan kan jeg si ifra om det? Anonymkode: 513cc...e87
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Ta kontakt med HR eller fagforening. Anonymkode: f9832...d04
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ta kontakt med HR eller fagforening. Anonymkode: f9832...d04 Jeg vet ikke hvem det er, sjefen hans igjen? Anonymkode: 513cc...e87
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Var du i kontakt med noen fra HR/personal da du ble ansatt, evt da du sa opp? Sjefen hans er også et alternativ, ja. Ta med så mye bevis som mulig, helst mailer og sms. Anonymkode: f9832...d04
Hr. Aktiv Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Si det rett ut. "Vær profesjonell så skjerp deg".
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjefen min tok kontakt med meg for en stund tilbake, hvor han ønsket å være med meg. Jeg er 19, da 18, han er 10 år eldre. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, men dum som jeg var møtte jeg han. Utviklet fort følelser, noe han har tatt utnyttelse av. Han har sagt han kun vil ha et seksuelt forhold, og at han ikke gidder følelser. Jeg sluttet i jobben min i håp om å kunne være med han, men han tok bare avstand. Nå angrer jeg som et helvete. Hans handlinger har gått utover min jobb, og min psykiske helse, og jeg har det nå helt jævlig. Jeg er litt der at jeg ønsker å ta det videre, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg ikke jobber der lenger. Hvordan kan jeg si ifra om det? Anonymkode: 513cc...e87 Han ville pule ,du ville ha forhold. Han sa han vil ikke ha forhold men du pulte ham allikevel. Så nå angrer du og er ødelagt. Ja ,hvem kan du takke til ? Og hva er det du vil nå ? Hevn ? Etter pulinga er det dfor sent å angre kjære deg. Anonymkode: 43df1...a39
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjefen min tok kontakt med meg for en stund tilbake, hvor han ønsket å være med meg. Jeg er 19, da 18, han er 10 år eldre. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, men dum som jeg var møtte jeg han. Utviklet fort følelser, noe han har tatt utnyttelse av. Han har sagt han kun vil ha et seksuelt forhold, og at han ikke gidder følelser. Jeg sluttet i jobben min i håp om å kunne være med han, men han tok bare avstand. Nå angrer jeg som et helvete. Hans handlinger har gått utover min jobb, og min psykiske helse, og jeg har det nå helt jævlig. Jeg er litt der at jeg ønsker å ta det videre, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg ikke jobber der lenger. Hvordan kan jeg si ifra om det? Anonymkode: 513cc...e87 Ikke for å være kjip.. men... han sa han ville ha sex og ikke gadd følelser. Du sluttet i jobben så det for å være med han men det ville han ikke. Ba han deg slutte? Lot han deg tro det kunne bli noe mer? Sjefer skal ikke ligge med sine ansatte så pisk og pryl til han for det, men er dette hevn fordi det ikke gikk som du ville? Anonymkode: 9a0a5...cdc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #8 Skrevet 14. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjefen min tok kontakt med meg for en stund tilbake, hvor han ønsket å være med meg. Jeg er 19, da 18, han er 10 år eldre. Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, men dum som jeg var møtte jeg han. Utviklet fort følelser, noe han har tatt utnyttelse av. Han har sagt han kun vil ha et seksuelt forhold, og at han ikke gidder følelser. Jeg sluttet i jobben min i håp om å kunne være med han, men han tok bare avstand. Nå angrer jeg som et helvete. Hans handlinger har gått utover min jobb, og min psykiske helse, og jeg har det nå helt jævlig. Jeg er litt der at jeg ønsker å ta det videre, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det når jeg ikke jobber der lenger. Hvordan kan jeg si ifra om det? Anonymkode: 513cc...e87 Hans handlinger har ødelagt deg ? Men ha sa han vil bare ha sex ? Det høres mer ut som om du har ødelagt deg selv. Anonymkode: 43df1...a39
petterm Skrevet 14. november 2020 #9 Skrevet 14. november 2020 Sjefen har utnyttet sin stilling/maktposisjon for å få sex. Ser ut som om det kan være straffbart. Jeg ville vurdert å anmelde, evt snakke med politiet. Denne saken gjelder Sivilforsvaret: "..Mannen er dømt for overtredelse av straffeloven § 295. «Misbruk av overmaktsforhold og lignende», der strafferammen er seks års fengsel." https://www.nrk.no/tromsogfinnmark/mann-domt-til-fengsel-for-a-misbruke-sin-stilling-for-a-fa-sex-1.13697800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå