AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Har havnet i den kjipe situasjonen at jeg datet en god vennine en periode (vi er begge 22). Vi var venner lenge før vi begynte å date å har akkurat samme omgangsirkel. Vi datet i 5 mnd før vi bestemte oss for og avslutte ting, på ingen måte et dramatisk eller dårlig brudd. Jeg trengte et par uker på å komme over bruddet å bestemte meg derfor for og melde meg litt ut sosialt i fhd til å være med henne så har stort sett bare sett folk når hun ikke har vært til stede. Nå har jeg egentlig kjent at jeg har kommet over henne å har vært en del med henne også i det siste, å det har gått rimelig greit frem til jeg for noen dager siden fikk beskjed om at hun har funnet en ny å er veldig lykkelig. På en måte unner jeg henne alt godt å har som sagt bestemt meg for at jeg å hun ikke funker sammen men på en annen måte synes jeg det er pyton og skulle måtte forholde meg til henne og en annen fyr.... Har jo fra erfaring tidligere at vennskap med ekser ikke funker, men her må det nesten funke.... Erfaringer med lignende situasjoner? Tips til hva jeg burde gjøre fremover? Anonymkode: 7271d...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå