Gå til innhold

Baby 7 mnd. kaster opp av fast føde.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han holder på med en stor eplebit og det løsner en minibit fra denne igjen og han får det i munn, ja da kaster han opp. Ikke gulpinga, men brekninger og oppkast. Det gjelder også middagsglass, brød, vannmelon, altså alt annet enn grøt, kan og smoothie. Veldig vanskelig å innføre mer fast føde når han reagerer sånn. Skal ta det opp på helsestasjonen neste gang, men enn så lenge lurer jeg på om det er flere der ute som opplever det samme? 

Anonymkode: 9203b...05b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså han kaster opp av alt annet enn nan, smoothie og grøt.

Anonymkode: 9203b...05b

Skrevet

Dårlig lukkemuskel. Går seg som regel til innen de er ett år. Fortsett å gi most mat, og prøv forsiktig med biter innimellom. 

Anonymkode: e8213...894

• Liker 2
Skrevet

Jeg var også sånn som baby. Min mor slet veldig med å finne noe jeg klarte å spise uten å brekke meg. Å ta det opp på helsekontrollen er lurt, du kan kanskje få råd om hva du kan prøve å gi og hva du ikke kan gi. I og med at han bare er 7mnd ville jeg nok prøvd å holde igjen på brød og frukt som ikke er most og så prøvd igjen litt senere. 

Anonymkode: afae2...45f

Skrevet

Min taklet bare mat med helt finmost konsistens til hun var ca ni måneder. Det blir bedre etterhvert. 

Anonymkode: 81467...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...