AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Del Skrevet 14. november 2020 Er det noen andre her som også bruker klesrulle på sofa for å fjerne støv? Jeg bruker det bare for å fjerne støv ikke dyrehår. Jeg føler det at støvsugeren ikke tar det meste når jeg ser på klesrullen etterpå, at det er noe lo eller støv som setter seg godt i stoffet som ikke støvsugeren tar men som heller smitter av på klær.. Er jeg ocd kanskje? Etter jeg har begynt å gjøre det så smitter det ikke av støv eller lo eller hva enn det er på klærne så mye lenger, det kan jeg se når jeg har på meg svarte joggebukser. så jeg føler det er en bra ting å gjøre iblant. Anonymkode: fb2f8...dfc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Del Skrevet 14. november 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som også bruker klesrulle på sofa for å fjerne støv? Jeg bruker det bare for å fjerne støv ikke dyrehår. Jeg føler det at støvsugeren ikke tar det meste når jeg ser på klesrullen etterpå, at det er noe lo eller støv som setter seg godt i stoffet som ikke støvsugeren tar men som heller smitter av på klær.. Er jeg ocd kanskje? Etter jeg har begynt å gjøre det så smitter det ikke av støv eller lo eller hva enn det er på klærne så mye lenger, det kan jeg se når jeg har på meg svarte joggebukser. så jeg føler det er en bra ting å gjøre iblant. Anonymkode: fb2f8...dfc ? Anonymkode: fb2f8...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg gjør det, men gjør det for å fjerne dyrehår. Funker fjell. Å støvsuge sofaene tar 1000 år.... Anonymkode: 1273c...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Del Skrevet 14. november 2020 Nei, men jeg bruker den på lampeskjermer av stoff. Sofaen blir støvsuget i ny og ne. Anonymkode: 2e441...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg har hund, og bruker derfor sånne billige klesruller ganske mye, med limede flak man river av for nye tak med rullen. Synes ikke støvsugeren tar like bra. Hår fester seg overalt, da jeg har velour som stoff i både sofa og lenestol.... hadde jeg visst det jeg vet nå om velourens evne til å SUGE til seg alt av hår og støv og holde hardt på det, hadde jeg aldri valgt den sofaen og den stolen. Hvert eneste hår syns på det. Det er nok at den langhårede hunden bare går forbi, så er det dekket av hår på stolen. Anonymkode: 6eee5...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 14. november 2020 #6 Del Skrevet 14. november 2020 Nei, bruker ikke klesrulle, men våte/fuktige oppvaskhansker. Tar på meg oppvaskhansker, gjerne sånne med nupper i håndflaten/fingre, fukter dem og stryker over sofaer og stoler. Det tar med det meste av skitt, støv og dyrehår som støvsugeren ikke har fanget opp. Og jeg slipper styre med klesruller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 14. november 2020 #7 Del Skrevet 14. november 2020 Jepp. Funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #8 Del Skrevet 14. november 2020 3 minutter siden, onyx said: Nei, bruker ikke klesrulle, men våte/fuktige oppvaskhansker. Tar på meg oppvaskhansker, gjerne sånne med nupper i håndflaten/fingre, fukter dem og stryker over sofaer og stoler. Det tar med det meste av skitt, støv og dyrehår som støvsugeren ikke har fanget opp. Og jeg slipper styre med klesruller. Hm. Må prøves. Anonymkode: 2e441...966 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #9 Del Skrevet 15. november 2020 Jepp. Bruker det på sofaen og sengen, for å fjerne hår. Funker som fjell. Anonymkode: c0a46...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #10 Del Skrevet 15. november 2020 Bruker det på sofa og spisestuestoler😊 Anonymkode: 04823...bcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Del Skrevet 15. november 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre her som også bruker klesrulle på sofa for å fjerne støv? Jeg bruker det bare for å fjerne støv ikke dyrehår. Jeg føler det at støvsugeren ikke tar det meste når jeg ser på klesrullen etterpå, at det er noe lo eller støv som setter seg godt i stoffet som ikke støvsugeren tar men som heller smitter av på klær.. Er jeg ocd kanskje? Etter jeg har begynt å gjøre det så smitter det ikke av støv eller lo eller hva enn det er på klærne så mye lenger, det kan jeg se når jeg har på meg svarte joggebukser. så jeg føler det er en bra ting å gjøre iblant. Anonymkode: fb2f8...dfc Om du har ocd? Får du angstanfall og tror noen kommer til å dø hvis ikke du gjør det flere ganger daglig? Kanskje rett etter hverandre for du gjorde det ikke «riktig» første gangen? Eller du må gjøre det tre ganger etter hverandre hver gang, hver dag? Hvis ikke, slutt å misbruk ordet ocd. Anonymkode: 8ed20...cda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemoncake Skrevet 15. november 2020 #12 Del Skrevet 15. november 2020 Litt off topic, men for fjerning av feks dyrehår, støv og lo fra møbler, seng osv vil jeg anbefale en rulle som avbildet. Kjempe effektiv!! Kjøpte min på wish, men selges sikkert flere steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #13 Del Skrevet 18. november 2020 klesrulle på sofaen har jeg aldri tenkt på, men det var kjempelurt!! Jeg støvsuger sofaen en gang per uke, men det kommer så mye lo fra klær og strikketøy omtrent med en gang, og jeg gidder ikke støvsuge hver dag. Anonymkode: 22de8...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå