Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri prøvd noen form for selvbruning tidligere, og ønsker nå å teste ut self tan drops i ansiktet/halsen for å få litt jevnere farge uten bruk av masse sminke.

Jeg har typisk ivory lys hud med mye rosa partier (har litt mørkere ansikt enn ivory nå etter mye sol i sommer, men fortsatt relativt blek)

Noen som vil dele tips og erfaringer? Vil ikke bli oransje 😅

Har lest litt på de to til Kicks, med ganske gode tilbakemeldinger, men jeg aner jo ikke.

Skrevet

Veldig fornøyd med clarins 

Skrevet
12 timer siden, Hoppfallera skrev:

Veldig fornøyd med clarins 

Jeg liker åså denne :) Har hørt Glød serien har sånne dråper og at de har fått bra omtale.

Anonymkode: 72873...0f1

Skrevet

Clarins, gir fin farge og er drøy i bruk.

Anonymkode: 09d53...94c

Skrevet

Er det denne dere mener?

Clarins Radiance Plus Glow Booster (ser de har en "body" og en "face").

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, wahaj skrev:

Er det denne dere mener?

Clarins Radiance Plus Glow Booster (ser de har en "body" og en "face").

Ja det er den. Jeg bruker den for kroppen i ansiktet også, den gir litt mer farge enn den for ansikt.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er den. Jeg bruker den for kroppen i ansiktet også, den gir litt mer farge enn den for ansikt.

Ok, da drister jeg meg til å teste denne, for kropp. Er vel bare å ta færre dråper hvis den blir for mørk kanskje. Så det var flere som var fornøyd med den for kropp enn den for ansikt.

Takk for hjelpa, blir spennende å teste :)

Skrevet
9 timer siden, wahaj skrev:

Ok, da drister jeg meg til å teste denne, for kropp. Er vel bare å ta færre dråper hvis den blir for mørk kanskje. Så det var flere som var fornøyd med den for kropp enn den for ansikt.

Takk for hjelpa, blir spennende å teste :)

Ja det er bare å prøve seg fram. Jeg bruker to dråper blandet i dagkremen min et par ganger i uka.

Skrevet

Jeg liker faktisk veldig godt sophie Elise sine self tan drops. Gir fin, naturlig farge uten skjoldet. 

Anonymkode: fe1b5...362

Skrevet

Bruker du hansker når du påfører eller?

Anonymkode: 6bb9e...ffb

Skrevet
På 16.11.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Ja det er bare å prøve seg fram. Jeg bruker to dråper blandet i dagkremen min et par ganger i uka.

Tok 3 dråper på onsdags morgen, og 3 dråper i går kveld. Men føler ikke jeg merker noen forskjell egentlig, kanskje litt mer oransj?

Er det noe som går gradvis/sakte? Tar vel ca 12t før effekten er der, så når jeg tar det på kvelden før så har det jo gått tida dagen etter 😛

tør ikke ta for mye, tilfelle jeg bæsjer på leggen og det plutselig ble alt for mye.

Skrevet
På 16.11.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev:

Bruker du hansker når du påfører eller?

Anonymkode: 6bb9e...ffb

Jeg bruker bare henda. Tar krem, dråper, blander og smører godt i ansiktet, halsen osv, også vasker jeg henda godt og lenge rett etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...