wahaj Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Jeg har aldri prøvd noen form for selvbruning tidligere, og ønsker nå å teste ut self tan drops i ansiktet/halsen for å få litt jevnere farge uten bruk av masse sminke. Jeg har typisk ivory lys hud med mye rosa partier (har litt mørkere ansikt enn ivory nå etter mye sol i sommer, men fortsatt relativt blek) Noen som vil dele tips og erfaringer? Vil ikke bli oransje 😅 Har lest litt på de to til Kicks, med ganske gode tilbakemeldinger, men jeg aner jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #3 Skrevet 15. november 2020 12 timer siden, Hoppfallera skrev: Veldig fornøyd med clarins Jeg liker åså denne Har hørt Glød serien har sånne dråper og at de har fått bra omtale. Anonymkode: 72873...0f1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #4 Skrevet 15. november 2020 Clarins, gir fin farge og er drøy i bruk. Anonymkode: 09d53...94c
wahaj Skrevet 15. november 2020 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2020 Er det denne dere mener? Clarins Radiance Plus Glow Booster (ser de har en "body" og en "face"). 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #6 Skrevet 15. november 2020 3 timer siden, wahaj skrev: Er det denne dere mener? Clarins Radiance Plus Glow Booster (ser de har en "body" og en "face"). Ja det er den. Jeg bruker den for kroppen i ansiktet også, den gir litt mer farge enn den for ansikt. Anonymkode: 09d53...94c
wahaj Skrevet 16. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er den. Jeg bruker den for kroppen i ansiktet også, den gir litt mer farge enn den for ansikt. Anonymkode: 09d53...94c Ok, da drister jeg meg til å teste denne, for kropp. Er vel bare å ta færre dråper hvis den blir for mørk kanskje. Så det var flere som var fornøyd med den for kropp enn den for ansikt. Takk for hjelpa, blir spennende å teste
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #8 Skrevet 16. november 2020 9 timer siden, wahaj skrev: Ok, da drister jeg meg til å teste denne, for kropp. Er vel bare å ta færre dråper hvis den blir for mørk kanskje. Så det var flere som var fornøyd med den for kropp enn den for ansikt. Takk for hjelpa, blir spennende å teste Ja det er bare å prøve seg fram. Jeg bruker to dråper blandet i dagkremen min et par ganger i uka. Anonymkode: 09d53...94c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #9 Skrevet 16. november 2020 Jeg liker faktisk veldig godt sophie Elise sine self tan drops. Gir fin, naturlig farge uten skjoldet. Anonymkode: fe1b5...362
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #10 Skrevet 16. november 2020 Bruker du hansker når du påfører eller? Anonymkode: 6bb9e...ffb
wahaj Skrevet 20. november 2020 Forfatter #11 Skrevet 20. november 2020 På 16.11.2020 den 18.12, AnonymBruker skrev: Ja det er bare å prøve seg fram. Jeg bruker to dråper blandet i dagkremen min et par ganger i uka. Anonymkode: 09d53...94c Tok 3 dråper på onsdags morgen, og 3 dråper i går kveld. Men føler ikke jeg merker noen forskjell egentlig, kanskje litt mer oransj? Er det noe som går gradvis/sakte? Tar vel ca 12t før effekten er der, så når jeg tar det på kvelden før så har det jo gått tida dagen etter 😛 tør ikke ta for mye, tilfelle jeg bæsjer på leggen og det plutselig ble alt for mye.
wahaj Skrevet 20. november 2020 Forfatter #12 Skrevet 20. november 2020 På 16.11.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev: Bruker du hansker når du påfører eller? Anonymkode: 6bb9e...ffb Jeg bruker bare henda. Tar krem, dråper, blander og smører godt i ansiktet, halsen osv, også vasker jeg henda godt og lenge rett etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå