AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Hei. Noen som har hatt reading med Lena Ranehag eller en annen synsk? har det stemt? Anonymkode: 42b65...42e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Det stemmer aldri. Anonymkode: 88d5c...a9b
bunny princess Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 (endret) Jeg dro til en synsk dame for 3 år siden. Jeg dro for å komme i kontakt med min avdøde farfar og for å få sagt farvel, som jeg ikke fikk anledning til før han forlot oss. Hun visste ingenting om meg på forhånd, men ting hun fortalte meg om ham da hun "snakket" med ham, var akkurat som å snakke med farfar. Hun fortalte også mye om meg som stemte, som ikke var generiske ting, men helt spesifikke ting om familien min og meg. Da hun begynte så kjente jeg også en veldig varm og dirrende følelse i hele kroppen, spesielt i hendene mine. Vi satt rett ved siden av hverandre, men var ikke i fysisk kontakt. Det kjentes som å være inni en veldig varm boble full av energi, hvis det gir mening. Jeg bryr meg fint lite om at folk sier slike ting ikke er sant, det påvirker ikke hva jeg har rent fysisk opplevd i dette tilfellet. Det er heller ikke opp til meg å overbevise noen om at "dette er sant, slik er verden" - jeg bare forteller hva jeg opplevde der og da. Endret 14. november 2020 av LolitaDostojevska 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå