Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skrur jeg av delefunksjonen i Limewire? Vil ikke dele filer.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke deler et visst antall filer, kan det hende du ikke får tilgang til alle filene som ligger ute på nettverket, siden enkelte sperrer for at "freeloaders" skal få laste ned fra dem.

For ikke å dele, går du bare på valg-deling og velger mappen for deretter å trykke fjern.

Slik er det iallefall i min versjon, men så kjører jeg ikke windows.

Gjest gjest1
Skrevet

Er det ikke litt teit å ikke dele filer? Kan jeg spørre hvorfor? :forvirra:

Jeg vil tro at de fleste som bruker limewire har krysset av på at freeloaders ikke skal få noe (inkludert meg!), så da sier jeg lykke til deg med å få tak i noe! :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Skrevet

Etter å ha sjekket med min søster skal det visst gå an å gå inn på bibliotek og så trykke unshare folder. Jeg bruker ikke programmet selv, men så hun hadde det på sin PC.

Skrevet (endret)
Er det ikke litt teit å ikke dele filer? Kan jeg spørre hvorfor?  :forvirra:

Jeg vil tro at de fleste som bruker limewire har krysset av på at freeloaders ikke skal få noe (inkludert meg!),  så da sier jeg lykke til deg med å få tak i noe!  :sjarmor:

Nei, det er ikke teit, siden fildelingen er mer ulovlig enn nedlastingen. Gidder nok ikke bruke programmet noe særlig.

Får tak i alt jeg søker på jeg. :sjarmor:

Endret av Cupcake
Skrevet

Hvis alle hadde tenkt på den måten hadde det ikke vært noe å laste ned.

Skrevet
Nei, det er ikke teit, siden fildelingen er mer ulovlig enn nedlastingen. Gidder nok ikke bruke programmet noe særlig.

Får tak i alt jeg søker på jeg.  :sjarmor:

For en dobbeltmoral!

Gjest Kari N
Skrevet

Gå inn på Verktøy | Alternativer | Lagring

Der velger du å laste ned til en annen mappe enn shared-mappen (annen mappe en den som er innstilt som delingsmappen i alle fall).

Skrevet

Det er bare sangene som blir delt, ikke sant? :overrasket:

Gjest Kari N
Skrevet
Det er bare sangene som blir delt, ikke sant? :overrasket:

Nei, alle filene som ligger i mappen Shared (som er den automatisk valgte mappen) deles. Er det bare musikk som ligger i den mappen, er det selvfølgelig bare musikk som deles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...