AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som vurderer å ta jobbår neste år for å tjene litt penger. Grunnen er fordi jeg vil dra på utveksling til USA, noe som er dyrt. Studerer for tiden, men har valgt feil og skal derfor starte på en ny bachelor ved annet universitet. Men, ja jeg har litt arbeidserfaring fra landbruk og salg (ikke butikk). Jeg lurer på hvor jeg burde søke jobb, tror dere noen vil ansette meg fulltid når jeg skal jobbe under et år på stedet? Har vurdert barnehage og butikk. Vil helst bo hjemme, men samtidig så ønsker jeg å oppleve ting, så er ikke noe problem for meg å leie en billig leilighet hvor som helst i Norge. Har dere tips? Anonymkode: 5b5ff...0f8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Du må jo bare søke på det som finnes av ledige jobber. Se hva som er utlyst på finn og Nav.no. Det er mange som deg, og du må nok regne med mange søknader og mange avslag, men er du heldig, så er det noen som velger deg til slutt. Anonymkode: 2522e...3cc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Jeg jobbet innenfor helse i mitt friår, synes det var helt supert. Fikk mange vakter, og kunne velge de som gir best lønn (kveld, natt og helg). Dessuten er det en veldig fin erfaring å ha med seg. Anonymkode: 5366a...2d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå