Gå til innhold

Vanilje ifm sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett i noen tråder her at det snakkes om vanilje i forbindelse med sex.  Jeg er voksen, bare for å si det, men hva innebærer det?

Anonymkode: de0e8...ea2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normal dagligdags rolig sex uten noen krumspring og sære hjelpemidler osv.

Anonymkode: 0aae5...471

• Liker 4
Skrevet

Det er rett og slett vanlig sex 😊 BDSM er en annen type sex. 

Skrevet

Det var noe sånt jeg trodde. Blir det sett på som litt kjedelig?  Personlig synes jeg ikke det

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var noe sånt jeg trodde. Blir det sett på som litt kjedelig?  Personlig synes jeg ikke det

Når man leser her på KG kan man få inntrykk av at vanilje er kjedelig. Her virker det som sex er en øvelse i å finne på mest mulig rart.

Anonymkode: bdd0a...422

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kjedelig sånn sett, bare en annen måte å ha sex på. 😃
Bare fordi noen foretrekker bdsm, gjør ikke at de syns de som foretrekker vanilje er kjedelige. Samme hva folk her på KG måtte si og mene om oss i bdsm miljøet ;) 

• Liker 2
Skrevet

Vanilje (vanlig) sex er kjempedeilig! Det er det vi «kan best» her i huset og da blir det naturlig nok «best». Bare å nyte!

Vi liker å variere også (gjerne litt BDSM og sånt), men det betyr ikke at vi ikke liker et vanlige også.

Det som teller er ikke hva alle andre mener når det er vi som har sex. Da er det det vi mener som betyr noe. 💜

• Liker 3
Skrevet

Mitt inntrykk av «vanilje sex» er «plain sex»; misjoner, i senga, ikke noe særlig utforskende og ingen leketøy. Helt plain, og for noen kjedelig sex. Mange ønsker å ha «mange smaker» de ønsker å ha litt leketøy, litt utforsking av stillinger, kanskje sex utenfor soverommet. 

Anonymkode: c51b8...885

Gjest Paramount
Skrevet

Vaniljesex, rigget skikkelig med levende lyst og stor myk seng, massasjestund, masse oralsex og onanering osv, kan ofte være mer enn godt nok synes jeg. Men variasjon er fint det og. Dersom vaniljesex er yttergrensen legger det en demper på motivasjonen dessverre. Men vanilje er fint og romantisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...