AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Hei. Er i uke 6 nå. Innimellom får jeg veldig sterke smerter type mensenlignende. Men de gir seg etter kort tid, noen minutter.. I går hadde jeg ingen smerter hele dagen, men i morgentimene nå våknet jeg av at det var så vondt. Kommer litt takvis fra litt vondt til veldig vondt. Er vel gått 15ish minutter og nesten ikke vondt lenger nå. Helt vanlig? Vurderer å sende en e-konsultasjon til legen.. 😬 Men hva kan hun si liksom? Det er så tidlig at jeg får vel bare et 'vente og se' svar og 'ring hvis det blir vedvarende vondt' ..? Kan ikke huske smertene var så voldsomme i sist svangerskap. Vet jeg høres hysterisk ut 😅 😬😬 Anonymkode: 92ef1...c24
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Hei! Dette er helt normalt! der er mye som skjer i kroppen, så fremt smertene «slipper» skal du ikke bekymre deg, det er litt verre om det er konstant uten pause, men så lenge du ikke blør skal heller ikke det gjøre noe. googler du smertene ser du at det er helt normalt Anonymkode: af6aa...fe1 1
Tillia Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Jeg hadde også slike smerter - spesielt i uke 6. Er i uke 8+3 nå og disse smertene har gitt seg i stor grad nå men heller gått over til ligamentsmerter 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Jeg våknet også av slike smerter. Gikk over, er 26 uker nå Anonymkode: ef487...828 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Takk for alle beroligende svar ❤️ Ja, smertene slipper og forsvinner igjen, heldigvis.. Så lagt ingen blødning Anonymkode: 92ef1...c24
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 Jeg hadde mageknip-lignende smerter i uke 6-8, kan det ligne på det? Livmoren utvider seg jo og det kjenner man. Anonymkode: f986a...b24
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde mageknip-lignende smerter i uke 6-8, kan det ligne på det? Livmoren utvider seg jo og det kjenner man. Anonymkode: f986a...b24 Tja. Mine smerter er helt like menssmerter jeg får da er sikkert livmoren som strekker seg ja 😊😊 Anonymkode: 92ef1...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå