AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Jeg er gravid med nr 3 og er straks i uke 6. Med nr 1 fikk jeg ikke mage før i 6 mnd. Men med nr 2 kom magen i 3 mnd. Er det normalt at magen kommer fortere med nr 3? Jeg husker ikke når man går til lege første gang, men har kontaktet lege og han ville ha blodprøve før jeg kom, så det skal jeg ta på mandag. Når er første ultralyd hvor de kan se hjerteslag? Jeg har tatt to positive hjemmetester, men føler meg ikke gravid ennå. Har ikke fått noe kvalme ennå men den kommer vel etterhvert. Anonymkode: 94982...5f4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Skrevet 14. november 2020 Jeg er 3 gangs gravid og med forrige fikk jeg mage I uke 14, og var ganske stor I uke 17. Nå er jeg i uke 16 og går fortsatt med mine vanlige bukser. Man kan nok se at jeg er gravid hvis jeg går i stramme klær, men er ikke på langt nær så stor som jeg var sist. Har også mindre plager enn jeg hadde sist foreløpig. Alle svangerskap er forskjellig 😊 Du tar som regel blodprøver i uke 12 hos lege. Jeg var på kontroll hos jordmor I uke 10 og fikk da høre hjertelyd, men det var ganske tidlig. Så har man en kontroll mellom uke 17-19, men har også ultralyd rundt da 😊 Anonymkode: 44ea5...996
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Jeg er 12+2 med min tredje. Magen har kommet, men så lenge jeg bruker løse kjoler og holder inn magen hver gang jeg passerer kollegaene mine går det an å skjule fortsatt. Har på meg mine vanlige jeans nå, og kjenner det strammer greit så er nok ikke mange ukene til jeg må kjøpe meg gravidbukser. Har for øvrig vært veldig oppblåst og fortstoppet, så magen har ikke forandret seg noe særlig de siste ukene. Bare gått fra å være fylt med luft til å bli gravidmage Jeg var på ultralyd 7+4 og da kunne vi så vidt se hjerteslag. 9 dager senere var det tydelig forandring, og da kunne vi også høre hjerteslagene på ultralyden. Ville ventet til du er over 7 uker for å ha større sjanse til å se noe Anonymkode: e1f2e...3e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå