Gå til innhold

Dere som har 2 - 2.5 år mellom barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er hverdagen for dere? 

Jeg venter barn når storebror er 2.3 år og kjenner at jeg ikke hopper av glede når jeg tenker hvor travel hverdagen kommer til å bli. 

Storebror er veldig krevende på den måten at han ikke liker å leke alene, må ofte klenge på meg hele tiden og vil at jeg skal følge etter han der han går. Nå er han ikke blitt 2 år enda, så håper jo dette snur etterhvert. 

Er det krevende å ha to barn i den alderen eller fungerer det fint? 

Anonymkode: d774f...7fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på. Venter baby når storebror er 2 år og 10 mnd.. 

Anonymkode: bcc8c...efc

Skrevet

Er i samme båt.. Jeg har noen klare planer for hvordan jeg vil løse det, men planer må ofte endres.. I mine planer går jeg mye med baby I sele slik at jeg kan leke med storebror, og pappa får masse kosetid med baby når han er hjemme slik at jeg kan vie oppmerksomhet kun til storebror også. Også får storebror være med å hjelpe til med baby, være med når vi skifter bleie, kler på osv. Men om dette funker vet man ikke. Kanskje jeg får en baby som hater sele og som skal ligge på puppen konstant og som ikke vil ligge alene og må bæres og bysses og er våken 15 ganger om natten.. Slik som storebror 😜 da må vi justere forventningene og ta det som det kommer.. Men ja, jeg er livredd for at jeg ikke skal få kvalitetstid med storebror på flere år.. Men andre har gjort det før meg! 

Anonymkode: b2efc...fc3

Skrevet

Vi har 2,5 mellom våre, og det har vært travelt ja. Kanskje mest ifht legging/soving, men også en periode med knuffing. 
Men nå er de 3 og 5 og har stor glede av hverandre, slik at det faktisk er mindre travelt enn med bare 1. de kan krangle litt, mem de leker enormt mye sammen💞

Anonymkode: cf9cd...2df

Skrevet

Vi har det samme mellom våre, og kan bekrefte at det er travelt, men det er jo mye hva du gjør det til selv. Senk forventningene på alle områder, så går det bra!

Anonymkode: cee5c...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...