bib_84 Skrevet 14. november 2020 #1 Skrevet 14. november 2020 Vi har et lite walk-in-closet på ca 3kvm hvor vi har åpen garderobeløsning. Det er opprinnelig en bod (i 2.etg). Døren til rommet står som regel åpen, men de gangene den er lukket eller nesten helt lukket blir det en veldig ekkel, innestengt lukt der inne. Lukter akkurat som når du kommer inn på et tett soverom hvor noen har sovet hele natten. Er dette vanlig? Vi har kun rene, tørre klær der inne, og klærne i seg selv lukter ingenting.
bib_84 Skrevet 14. november 2020 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2020 Nevermind, kom på at vi har treningsklærne våre der inne også... De lukter jo en del svette selv om de er vasket og tørre, spesielt samboeren sine. Jeg skal prøve å legge de en annen plass og se om det blir bedre 😁 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Kjøpte noen treklosser av sedertre som jeg har lagt i skuffer med klær. Det hjalp for tung lukt fra håndklær. Anonymkode: d33c5...bf4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Har aldri opplevd noe lukt, nei. Og vi har både treningsklær og jaktklær. Hvordan er ventilasjonen? Er det mulig å lage en ventil i yttervegg? Vi bruker det minste soverommet som walk-in closet (døra mellom det og hovedsoverommet er tatt vekk), og vinduet står åpent hver natt. Anonymkode: 004b9...a0e
Kaneel Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte noen treklosser av sedertre som jeg har lagt i skuffer med klær. Det hjalp for tung lukt fra håndklær. Anonymkode: d33c5...bf4 Hvor kjøper du det? Hva lukter det?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 19 minutter siden, Kaneel skrev: Hvor kjøper du det? Hva lukter det? Vet at Gents.no selger ☺️ Anonymkode: d96ca...c65 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 17 timer siden, bib_84 skrev: Nevermind, kom på at vi har treningsklærne våre der inne også... De lukter jo en del svette selv om de er vasket og tørre, spesielt samboeren sine. Jeg skal prøve å legge de en annen plass og se om det blir bedre 😁 Kjør på med en 60 graders vask på dem. Da er det håp om at lukten forsvinner. Og de kommer sikkert til å tåle en litt varmere vask innimellom også. Legg gjerne i eddikvann først også. alternativt hadde jeg kastet klærne. Hater når jeg kjenner sur lukt av andre folk. Anonymkode: 2abc8...c29 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå