Lemona Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Min søster gifter seg i juni neste år, og har begynt letingen etter den perfekte kjole. Hun har sett for seg kjole i denne stilen: http://www.gingers-sf.com/collections/pronovias/pro_12.html http://wedding-wonderland.com/bridal/pronoivas/duncan.htm Det vil si hun ønsker blondekjole med slep i havfruefasong med litt dyp v-ringning. Vi har vært på Brudekjolen i Oslo, men hun fant ikke drømmekjolen der. De kunne bestille kjoler, men synes det er vel risikabelt å bestille en kjole man ikke har sett og prøvd. Så er spørsmålene: *Er det andre designere enn Pronovias, La Sposa og St.Patrick som har denne type kjoler. *Finnes det salonger i østlandsområdet med godt utvalg i kjoler i denne stilen? *Når kommer 2006-modellene i butikken? *Ser at House of brides i Danmark reklamerer med at de har 800(eller var det 1000) modeller inne. Lønner det seg kanskje å dra dit da sjansen for at de har en passende modell må være større enn i Norge. Hva med pris i Danmark kontra Norge? *Når er det salg på 2005-modellene? Vil salongene ha godt utvalg i nye kjoler samtidig som de har salg på de gamle? Slik at hvis man reiser til Danmark når det er salg, og ikke finner noe på salg, er det mange nye modeller å prøve. Fint hvis noen klarer å hjelpe med noe av det vi lurer på.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 Det er billigere å handle i Danmark!!!!!! House og brdie finner kjolen (om de har merke og mulighet) du har funnet her og sender den til deg. Brudekjole med dyp utrigning er nok vanskelig å finne - husk at hun og hennes barn skal se på bilde om 20 år også... Hadde lyst på litt kløft selv da.. men da sa sydama nei!!! Let på amrikanske sider - de har kjoler med blonder på - ebay.com f.eks.
Lemona Skrevet 3. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2005 Brudekjole med dyp utrigning er nok vanskelig å finne - husk at hun og hennes barn skal se på bilde om 20 år også... Hadde lyst på litt kløft selv da.. men da sa sydama nei!!! ← He-he...hadde ikke tenkt så dyp utringning at det ble uanstendig. Bare sånn som på bildene jeg har lagt ved. Noen av kjolene hun prøvde har så liten v-ringning at den på en måte flater ut bysten helt.
Gjest Gjest_idac_* Skrevet 4. august 2005 #4 Skrevet 4. august 2005 Jeg hadde en blondekjole fra Benjamin Roberts. Hvis du vil så kan du sende meg mailadresse på PM, så sender jeg bilder.
sensommer brud Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Har du forsøkt Kristins på Lillestrøm? Min erfaring er at de har stort kjoleutvalg der. Ring eventuelt på forhånd å spør.
Boogie Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 Tenkte også på kristinsbrudesalong.no. Der har de mange kjoler fra Pronovas som dere kan se bilder av. Du har vel også designeren Linnea Raffeli som lager kjoler noe lignende. Er ikke enkelt det med kjole..Lykke til
Lemona Skrevet 4. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2005 Har du forsøkt Kristins på Lillestrøm? Min erfaring er at de har stort kjoleutvalg der. Ring eventuelt på forhånd å spør. ← Har ikke vært der. Var inne på nettsiden, men står ikke hvilke designere hun fører. Fant ikke slik type kjole vi søker på nettsiden, men hun har kanskje flere modeller enn de som er avbildet?
sensommer brud Skrevet 4. august 2005 #9 Skrevet 4. august 2005 De har mange flere kjoler enn det som står på nettet. Den jeg kjøpte er ikke avbildet der. De har flere kjoler enn jeg har sett i andre forretninger inne i Oslo, og flere størrelser. Men det er jo bare å ringe og forklare hva du er ute etter.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 De har mange flere kjoler enn det som står på nettet. Den jeg kjøpte er ikke avbildet der. De har flere kjoler enn jeg har sett i andre forretninger inne i Oslo, og flere størrelser. Men det er jo bare å ringe og forklare hva du er ute etter. ← Ok, det skal jeg gjøre. Takk for tipset!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå