Gå til innhold

Har en uvane med å "blunke" til folk....og gjorde dette på intervju!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg gikk inn til intervjuet, sa jeg til meg selv flere ganger "Ingen blunking, ingen blunking"....Det er jo ikke for å flørte, jeg bare blunker når jeg sier noe litt "tullete" eller er i det lystige hjørnet. Det er bare en uvane!!!

Der satt jeg og ble intervjuet av 5 (!!) menn og han som er sjefen, stilte meg en del spørsmål. Da hadde alle andre stilt meg spørsmål og så kom det til han, som overhode ikke var kjekk eller noe som helst, men han stilte meg spørsmål som gjorde jeg at tullet litt, og jommen klarte jeg da å blunke!! Det går da bare ikke an! 

Jeg....helt seriøst...jeg flørtet ikke. Jeg kunne sunket i jorden da jeg oppdaget hva jeg hadde gjort. Ville ikke dere, som har samme uvane som meg, tenkt at det var pinlig å holde på slik på et intervju?

Jeg syns det...veldig, veldig pinlig. Og jeg tenkte selvsagt at det var det. 

Hva tenker dere om dette? Vil det oppfattes som flørting eller bare "spøking", glimt i øyet liksom?

Jeg fikk forresten jobben, blant 127 søkere......blunking til tross....

Anonymkode: 54308...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk jobben, de la altså ikke halvparten så mye vekt på blunkingen som du har gjort i ettertid😊 Ingen krise! Det kommer an på settingen tenker jeg. Det ble helt sikkert oppfattet som humor/glimt i øyet og ikke som useriøs flørting!

Anonymkode: dea97...f02

• Liker 6
Skrevet

Haha, jeg gjorde akkurat det samme en gang, men hadde i tillegg et lite munnsår på overleppa som jeg stadig sleiket borti med tunga. Fikk jobben da 😊

Anonymkode: 50c44...fac

• Liker 3
Skrevet

Dette var litt morsomt å lese 😂 ganske komisk, men siden du fikk jobben tror jeg ikke de la like mye i det som du. Gratulerer med ny jobb! 😁

Anonymkode: 34fba...fea

• Liker 4
Skrevet

Kanskje du fikk jobben pga blinkingen;) Han forventer muligens å få seg litt etterhvert🤣 

Anonymkode: cfa7d...cb1

• Liker 2
Skrevet

Oooki

Anonymkode: d95f2...fd6

Skrevet

Det var nok blunkingen som gjorde susen. 😉

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville trodd at det var en ufrivillig rykning 😅 og ikke tenkt noe mer på det. 

Gratulerer med ny jobb! 

Anonymkode: 6f399...ee0

Skrevet

du får si det var tics hvis denne fyren prøver seg i etterkant😂😂

Anonymkode: 677b6...5ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...