Gå til innhold

Hybeljakt


MiniMjau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For godt å være sant. Den er jo bare 12 kvm. Dessuten ser den alltid større ut på bilder. Men den var fin. Ta deg en tur og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo bare et bittelite kjøkken (se på lenestolen), en gang, et lite bad og hems. Dvs ingen stue eller plass til sofa, tv, skrivebord etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Det skal litt til å bo helt for seg selv for den prisen, tror jeg. Så sånn sett er den kanskje spesiell.

Men det virker som leiligheten består av et knøttlite kjøkken og noe som må være et bittelite soverom. Hvor skal du se på tv, ha datamaskin og kose deg med venner? Kjøkkenet er ikke stort nok til noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke dette høres "for godt ut til å være sant", nei... Nesten 4000 kr/mnd for å gå frem og tilbake på den lille stripen med gulv der??? Hadde aldri leid der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Det står "stue med kjøkkenkrok".. Etter bildene å dømme er det heller "hybelkjøkken med stuekrok". (stua er jo en lenestol med en lampe over!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo at det er hems med TV, så jeg tolker det som at hemsen er en slags stue (muligens mer soverom enn stue, men likevel..)

Sikkert greit for en student som absolutt vil bo på vestkanten, men jeg hadde sått på veggen (bokstavlig talt) hvis jeg bodde på 12 m2. Greit med kollektiv der soverommet er på 2 m2, men dette synes jeg blir for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

En annen ting jeg la merke til: Det er kun forheng istedenfor dør inn til badet. Sikkert for å spare plass, men jeg ville i allefall hatt en baderoms-wc-dør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror kanskje det kan være dør inn til badet, i hvert fall i tilknytning til badet... men - hehe; BILLIG er det ikke for så lite boareal. Jeg leide selv en hybelleilighet med eget bad og kjøkkenkrok, men boareal ca 20 kvm, til 2500, i omtrent samme strøk... (var vel "heldig", da).

Et lite paradoks - samboern og jeg leier for tiden et hus på 180 kvm boareal og kjeller og stor garasjeplass for 4500 kr:) ikke i Oslo, men slett ikke usentralt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ut som at hemsen er rett opp ovenfor kjøkkenet også.. godt med matlukt der ja..

og studerer man speilet på badet ser man jo det samme bilde som henger på kjøkkenet...

Er du student?

Hvo har du tenkt til å studere, ha pc?

VIl du bare ha muligheten til å gjøre dette på skolen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke prisen var så ille. Særlig ikke om det er bra standard. Jeg bor selv i samme strøk og det har ikke akkurat Norges laveste kvm pris. Jeg ville dratt på visning. Kan jo ikke skade å ta en titt.

Altenativt kan du se etter et kollektiv å bo i om du ønsker større plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...