Rant Skrevet 14. november 2020 #41 Skrevet 14. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og har hatt mange mannlige venner opp igjennom. Og når det kom til stykket så har alle sammen hatt lyst til å ligge med meg. Til og med de som var homofile. Jeg tror ikke vi kvinner forstår den seksualdriften som ligger i menn, vi fungerer på en annen måte. De knuller rått og råte. Anonymkode: bb923...b58 Heeelt uenig med deg. Har selv kompiser, og som en relativt attraktiv kvinne (subjektivt, så klart). Har ikke samme oppfatning som deg. "Vi" fungerer ikke så mye annerledes, men det kan hende du gjør, eller disse kompisene. Alt avhenger av personlighet. 1
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2020 #42 Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var en merkelig ting å si. Hvorfor i all verden tror du at kvinner ønsker å ha oppmerksomhet eller komme i prat med noen til en hver tid? Hun ønsker gjerne å være singel eller har mann. Hvorfor er det merkelig at ei pen kvinne er singel? Anonymkode: bcae9...494 Tror du leste alt untatt det jeg skrev: "Uansett, hun får ikke min oppmersomhet hvis hun ikke gir tegn til kontakt eller et smil. Et pent ansikt er ikke nok, det skapes ikke intresser før man prater🙄" Det er jo akkurat hensyn jeg viser... Av det jeg ser må den kvinnen du beskriver ha et forferdelig kjedelig liv som er pottsur for at noen prøver å¨ta kontakt, virker nesten som det er et ork å smile og være hyggelig. Men det er som regel slik med kvinner som tror de er pene😂... det er nøyaktig derfor jeg ikke gir henne oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #43 Skrevet 14. november 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Hvordan kan jeg befrukte henne tenker jeg (boilogi er vanskelig å få gjort noe med)😂 Anonymkode: 32fd6...22f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #44 Skrevet 14. november 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Tror du leste alt untatt det jeg skrev: "Uansett, hun får ikke min oppmersomhet hvis hun ikke gir tegn til kontakt eller et smil. Et pent ansikt er ikke nok, det skapes ikke intresser før man prater🙄" Det er jo akkurat hensyn jeg viser... Av det jeg ser må den kvinnen du beskriver ha et forferdelig kjedelig liv som er pottsur for at noen prøver å¨ta kontakt, virker nesten som det er et ork å smile og være hyggelig. Men det er som regel slik med kvinner som tror de er pene😂... det er nøyaktig derfor jeg ikke gir henne oppmerksomhet. Med det siste avsnittet hadde jeg rett om deg og det du sa... Det er godt at du ikke tar så mye kontakt med kvinner da Anonymkode: bcae9...494 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #45 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, Rant skrev: Heeelt uenig med deg. Har selv kompiser, og som en relativt attraktiv kvinne (subjektivt, så klart). Har ikke samme oppfatning som deg. "Vi" fungerer ikke så mye annerledes, men det kan hende du gjør, eller disse kompisene. Alt avhenger av personlighet. Forskjellige kompiser, fra forskjellige miljøer, over forskjellige tiår av livet - og samtlige har på ett eller annet tidspunkt prøvd seg. Alle sammen. Folk fra idrettsmiljøer, fra akademiske miljøer, fra altifra konservative miljøer til homofile miljøer - alle med forskjellige personligheter. Gutter og menn fungerer annerledes enn de fleste jenter, av den enkle grunn at det ligger i deres instinkter å reprodusere seg ofte og mye. Gutter kan få tusenvis av barn. Jenter kan bare få høyst ti, tolv stykker. Vi er annerledes, tro meg. Anonymkode: bb923...b58 3
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2020 #46 Skrevet 14. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med det siste avsnittet hadde jeg rett om deg og det du sa... Det er godt at du ikke tar så mye kontakt med kvinner da Anonymkode: bcae9...494 Det har du sikkert rett i🤭... men jeg kan ikke love deg at jeg slutter å flørte med pene damer som tåler det...
Rant Skrevet 14. november 2020 #47 Skrevet 14. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjellige kompiser, fra forskjellige miljøer, over forskjellige tiår av livet - og samtlige har på ett eller annet tidspunkt prøvd seg. Alle sammen. Folk fra idrettsmiljøer, fra akademiske miljøer, fra altifra konservative miljøer til homofile miljøer - alle med forskjellige personligheter. Gutter og menn fungerer annerledes enn de fleste jenter, av den enkle grunn at det ligger i deres instinkter å reprodusere seg ofte og mye. Gutter kan få tusenvis av barn. Jenter kan bare få høyst ti, tolv stykker. Vi er annerledes, tro meg. Anonymkode: bb923...b58 Svært sexistisk kommentar. Nå lever vi faktisk i 2020 og er nokså velutviklede dyr (mange av oss) som ikke styres rent av instinkter. Utsagnet ditt stemte nok mer for 200 000 år siden. Jeg tror nok disse "kompisene" anså deg som en eventuell partner fra start, eller de fikk følelser etter hvert, sånt skjer. Dessuten er det din opplevelse, og din alene - kanskje andre kvinner har erfart det sammen, men det blir feil å generalisere, fordi man kan i mange tilfeller fint være god venn med motsatt kjønn, eller samme (om man er homofil) uten at det er sex i tankene. Menn er ikke huleboere lenger. 2020. Hallo.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #48 Skrevet 14. november 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Skal si fra med en gang jeg ser en. Men det kan ta litt tid da ... Anonymkode: 25d13...211
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #49 Skrevet 14. november 2020 16 minutter siden, Rant skrev: Svært sexistisk kommentar. Nå lever vi faktisk i 2020 og er nokså velutviklede dyr (mange av oss) som ikke styres rent av instinkter. Utsagnet ditt stemte nok mer for 200 000 år siden. Jeg tror nok disse "kompisene" anså deg som en eventuell partner fra start, eller de fikk følelser etter hvert, sånt skjer. Dessuten er det din opplevelse, og din alene - kanskje andre kvinner har erfart det sammen, men det blir feil å generalisere, fordi man kan i mange tilfeller fint være god venn med motsatt kjønn, eller samme (om man er homofil) uten at det er sex i tankene. Menn er ikke huleboere lenger. 2020. Hallo. Mennesker er primitive dyr selv om samfunnet som helhet har blitt komplekst. Underbevistheten min anser enhver kvinnelig "venninne" som en potensiel mor for mine "fremtidige" barn. I realiteten må jeg gi opp vennskapet dersom trangen blir for sterk. Anonymkode: 53380...1bd 3
Rant Skrevet 14. november 2020 #50 Skrevet 14. november 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mennesker er primitive dyr selv om samfunnet som helhet har blitt komplekst. Underbevistheten min anser enhver kvinnelig "venninne" som en potensiel mor for mine "fremtidige" barn. I realiteten må jeg gi opp vennskapet dersom trangen blir for sterk. Anonymkode: 53380...1bd Ja, men det kan jo sies om kvinner også. At man underbevisst anser enhver mannlig venn som fremtidig far til sitt barn. Men det er ikke dermed sagt man er venner utelukkende pga. det. Hvordan klarer du deg i arbeidsforhold med kvinnelige kolleger om trangen blir for sterk? Eventuelt en svigerinne, eller dama til kompisen? Alle er teoretisk sett en potensiell partner om man føler en tiltrekning. Men man er såpass utviklet nå at folk flest klarer å skille mellom vennskap og sex. Endret 14. november 2020 av Rant 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #51 Skrevet 14. november 2020 15 timer siden, Paramount skrev: Det kommer an på så mye: Hva som gjør henne pen, hvor pen hun er, hvor jeg ser henne, hva hun gjør akkurat da jeg ser henne, hva jeg selv holder på med når jeg ser henne, hvor vi befinner oss, hvilke klær hun har på seg, hvor god tid jeg har akkurat der og da, hvor lenge jeg ser henne, hva jeg ser av henne, om hun ser meg, mitt eget humør/hvor kåt jeg er akkurat da, og sikkert enda mer som jeg ikke kommer på. Det eneste som er sikkert er at hun, i minimum noen små sekunder, dytter bort alle andre tanker jeg hadde før jeg så henne, og at hun vil komme tilbake i små glimt i bevisstheten etter at hun er ute av syne. Hvor ofte og hvor lenge, kommer an på hvor sterkt inntrykk hun gjorde. Så hva jeg tenker kan være alt fra; Du verden, sukk! til hvor sinnsykt deilig fitta hennes må være. Takk for et beskrivende svar! Tror du hun kan se du finner henne tiltrekkende i det øyeblikket du tenker dette? Ifølge egen observasjon og erfaring kan jeg se når menn tenker dette. absolutt og selvfølgelig ikke alle og alltid. Men ofte (tror jeg selv da). Pleier ofte å karakterisere det med at «de holder blikket det sekundet ekstra» og at det er jeg som må se bort for å bryte øyenkontakten. Anonymkode: 8ec6a...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #52 Skrevet 14. november 2020 11 timer siden, Sphere skrev: Det kommer jo helt an på modus. Som oftest registrerer jeg bare at hun er pen, akkurat som en pen bil, eller et pent bilde. Mens andre ganger kommer andre følelser drassende. For å ta et eksempel, hadde det flyttet inn ei veldig flott dame i nærheten av nærbutikken min. Første gang jeg møtte henne i butikken registrerte jeg bare at hun var veldig pen, og slik fortsatte det noen ganger, inntil hun serverte meg et helt fantastisk smil ved fruktdisken. Først da tenkte jeg på henne på vei hjem fra butikken. Og da vi endte opp med å flørte skikkelig noen ganger senere, tok jeg med meg tankene om henne da jeg la meg. Lurte på hvilken personlighet hun hadde, hva slags musikk hun likte, hvordan hun var i senga. Fikk lyst til å bli skikkelig godt kjent med henne. Og da jeg fikk se henne sammen med mannen sin neste gang, ble hun igjen kun en pen kvinne. Interessant svar!! Anonymkode: 8ec6a...a9c 1
Gjest Paramount Skrevet 14. november 2020 #53 Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for et beskrivende svar! Tror du hun kan se du finner henne tiltrekkende i det øyeblikket du tenker dette? Ifølge egen observasjon og erfaring kan jeg se når menn tenker dette. absolutt og selvfølgelig ikke alle og alltid. Men ofte (tror jeg selv da). Pleier ofte å karakterisere det med at «de holder blikket det sekundet ekstra» og at det er jeg som må se bort for å bryte øyenkontakten. Anonymkode: 8ec6a...a9c Tror du har helt rett der. Vet ikke om en egentlig ønsker å holde blikket litt ekstra, det blir ofte slik, en tenker at hun kan godt få vite det, eller noe slikt. En blir litt oppspilt og dristig, av begeistring kanskje?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #54 Skrevet 15. november 2020 2 minutter siden, Paramount skrev: Tror du har helt rett der. Vet ikke om en egentlig ønsker å holde blikket litt ekstra, det blir ofte slik, en tenker at hun kan godt få vite det, eller noe slikt. En blir litt oppspilt og dristig, av begeistring kanskje? Anonymkode: 8ec6a...a9c
Syngemann Skrevet 16. november 2020 #56 Skrevet 16. november 2020 Ingenting. Er det ei dame som kroppen reagerer på,(fks hjertebank) så er jeg mer bevisst på å stå i det. Går for å beholde bakkekontakten, da pleier situasjonen å gå seg til.
Goodolddays Skrevet 16. november 2020 #57 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Jeg tænker at(Hun skal jo også skide på et tidspunkt) så slap af Dansken. Bare et menneske!
Goodolddays Skrevet 16. november 2020 #58 Skrevet 16. november 2020 2 minutter siden, Goodolddays skrev: Jeg tænker at(Hun skal jo også skide på et tidspunkt) så slap af Dansken. Bare et menneske! Glemte❤️💥🍓🦋🌺
Goodolddays Skrevet 16. november 2020 #59 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Det må være et helvede og være en pen dame.Skal høre på det alt pis og lort, fra usikkere mænd! Snak dog normalt og alt det guddommelige,tilgjorte pis i har set på film. lad være med det! Har bare lyst til at gi jer en flad og hold op med skuespil.Herregud!!!STOP!!!!!!!!!!!!!!!.
Goodolddays Skrevet 16. november 2020 #60 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 0.07, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Fuck os alle! Hvordan i helvede er det vi opføre os,en pik er lille,tænder er skæve,røven er stor,små patter,går mærkeligt, smiler sjovt, fisse stor, fisse lille,hun sluger, ikke,kom for hurtigt,kommer for langsomt,stor tånegel,lugter fisk,dum,gal,sød,pik til venstre,pik til højre,lugter lort,lugter mink,dårlig Far,dårlig Mor,Dårlig dit og dat.Hader min søster,hader min bror,hader min Far,hader min Mor,tøj for dyrt,tøj for billigt,for varmt,for koldt,anal stinker,penge ind,penge ud,han hader mig,hun hader mig.Hele verden dør og så snakker jeg os!Sviner til alt og ødelægger! Vi er et bundt skammelige egoister og vil bare ha her og nu.Gik ind på kvinneguiden og er mand. Alt er tabt og vi kommer ikke længre end dette og det ved jeg. Har brugt 10 år og bare tjekket spårgsmål og svar på nettet. Finder bare svaret på våres undergang.Vi skal skamme os og burde græde, men det sker ikke! Bare ego!!! Men Fuck os alle og held og lykke med fremtiden! Love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Red verden, fuck os! Vi ved kun her og nu glæde. Kneppe den lille pik og sut de store patter. Kys os i røven. Dansken ud🙃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå