AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #21 Skrevet 14. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er motivet deres for å bli kjent med en dame da om det ikke er bare for å ha sex? Hva ellers trenger dere en kvinne til? Nettopp. Det er kun sex. Og om dere vil ha barn da, men skjønner ikke helt hvorfor menn vil ha barn, de klager jo bare på kvinnen uansett, spesielt om hun ikke vil ha sex noen dager etter fødsel. Er barnløs selv og gjett om jeg skal forbli det! Anonymkode: 6cc07...d5a Tro det eller ei, menn og kvinner kan faktisk være venner. At du ikke har barn er ikke pga menn det er pga dine egne sære synspunkter. Anonymkode: a0274...ef1 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #22 Skrevet 14. november 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tro det eller ei, menn og kvinner kan faktisk være venner. At du ikke har barn er ikke pga menn det er pga dine egne sære synspunkter. Anonymkode: a0274...ef1 Har aldri sett en kvinne og en mann som er venner uten at det er seksuelt motivert eller barn inne i bildet. Menn finner seg kanskje i å bli friend zonet men innerst inne hadde de ikke sagt nei til kvinnen om hun ville ha sex. Anonymkode: 6cc07...d5a 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #23 Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har aldri sett en kvinne og en mann som er venner uten at det er seksuelt motivert eller barn inne i bildet. Menn finner seg kanskje i å bli friend zonet men innerst inne hadde de ikke sagt nei til kvinnen om hun ville ha sex. Anonymkode: 6cc07...d5a Jeg er kvinne, og har hatt mange mannlige venner opp igjennom. Og når det kom til stykket så har alle sammen hatt lyst til å ligge med meg. Til og med de som var homofile. Jeg tror ikke vi kvinner forstår den seksualdriften som ligger i menn, vi fungerer på en annen måte. De knuller rått og råte. Anonymkode: bb923...b58 9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #24 Skrevet 14. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror ikke vi kvinner forstår den seksualdriften som ligger i menn, vi fungerer på en annen måte. De knuller rått og råte. Anonymkode: bb923...b58 Jeg har nylig innsett at jeg er bi og i den forbindelse har jeg vært en del på snap i "homomiljøet". Har aldri fått så mye seksuell oppmerksomhet før og det har vært en veldig stor ego boost må jeg si. All usikkerhet rundt egen penis har også forsvunnet for jeg har visstnok en "grov og fin penis" med "perfekt fasong" Den type komplementer er aldri noe jeg har fått av kvinner. Så ja den mannlige seksualdrift er virkelig noe annet. Jeg ble faktisk overrasket selv. Anonymkode: a0274...ef1 4
Sphere Skrevet 14. november 2020 #26 Skrevet 14. november 2020 Det kommer jo helt an på modus. Som oftest registrerer jeg bare at hun er pen, akkurat som en pen bil, eller et pent bilde. Mens andre ganger kommer andre følelser drassende. For å ta et eksempel, hadde det flyttet inn ei veldig flott dame i nærheten av nærbutikken min. Første gang jeg møtte henne i butikken registrerte jeg bare at hun var veldig pen, og slik fortsatte det noen ganger, inntil hun serverte meg et helt fantastisk smil ved fruktdisken. Først da tenkte jeg på henne på vei hjem fra butikken. Og da vi endte opp med å flørte skikkelig noen ganger senere, tok jeg med meg tankene om henne da jeg la meg. Lurte på hvilken personlighet hun hadde, hva slags musikk hun likte, hvordan hun var i senga. Fikk lyst til å bli skikkelig godt kjent med henne. Og da jeg fikk se henne sammen med mannen sin neste gang, ble hun igjen kun en pen kvinne. 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #27 Skrevet 14. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og har hatt mange mannlige venner opp igjennom. Og når det kom til stykket så har alle sammen hatt lyst til å ligge med meg. Til og med de som var homofile. Jeg tror ikke vi kvinner forstår den seksualdriften som ligger i menn, vi fungerer på en annen måte. De knuller rått og råte. Anonymkode: bb923...b58 Ja, og det er jo bare nitrist. Spesielt når du vokser opp med å tro at menn er trygge skapninger, når sannheten at 90% av det de gjør, gjør de for sex, mens resten er kanskje for interesse for hobby etc. Jeg stoler f.eks ikke på mannlige leger eller sykepleiere. Anonymkode: 6cc07...d5a 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #28 Skrevet 14. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, og det er jo bare nitrist. Spesielt når du vokser opp med å tro at menn er trygge skapninger, når sannheten at 90% av det de gjør, gjør de for sex, mens resten er kanskje for interesse for hobby etc. Jeg stoler f.eks ikke på mannlige leger eller sykepleiere. Anonymkode: 6cc07...d5a Vurdert samtaleterapi? Anonymkode: a0274...ef1 6
Undermann Skrevet 14. november 2020 #29 Skrevet 14. november 2020 (endret) Ja "pen" er jo relativt. En kvinne kan være pen selv om hun ikke faller i min smak i det hele taget, og da kan jeg synes det er mer forstyrrende enn om jeg ikke hadde sett henne. Men hvis det er en som faller i smak ( som kanskje er det du egentlig mener?) så kan det komme mange tanker. Hvertfall ikke at jeg vil se henne naken, for jeg foretrekker faktisk i regelen at kvinner har noe på seg uansett situasjon. Det fremhever bare vesenet enda bedre. Det vil si: noe liker jeg nakent, som hender, armer( fortrinnsvis underarmer) og ben/legger. Kan få visse fantasier, men jeg er som kjent av den passive/underdanige typen, så fantasier innebærer alltid kvinners eventuelle initiativ/vilje/ handlinger Endret 14. november 2020 av Undermann 3
Katten.2.0 Skrevet 14. november 2020 #30 Skrevet 14. november 2020 "Damn hun var pen! Lurer på hva jeg skal lage til middag." 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #31 Skrevet 14. november 2020 Hva hvis ansiktet er pent, personligheten likeså, men kroppen ikke er helt på stell? Anonymkode: d0f02...efa
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #32 Skrevet 14. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Oooooi! 😉 Anonymkode: d8ad1...365 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 14. november 2020 #33 Skrevet 14. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c At hun var pen..... (men det skal være sagt, det er hva jeg syns er pent, ikke nødvendigvis det dere tror jeg syns er pent)
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #34 Skrevet 14. november 2020 4 timer siden, Bamseklemmer skrev: "Ho der kan jo umulig være singel... eller er hun det?" Uansett, hun får ikke min oppmersomhet hvis hun ikke gir tegn til kontakt eller et smil. Et pent ansikt er ikke nok, det skapes ikke intresser før man prater🙄 Dette var en merkelig ting å si. Hvorfor i all verden tror du at kvinner ønsker å ha oppmerksomhet eller komme i prat med noen til en hver tid? Hun ønsker gjerne å være singel eller har mann. Hvorfor er det merkelig at ei pen kvinne er singel? Anonymkode: bcae9...494 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #35 Skrevet 14. november 2020 "Se der ja. Hun var flott!" End of story Anonymkode: efecf...ac0 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #36 Skrevet 14. november 2020 Jeg tenker at jeg ikke må se på henne eller snakke til henne. Vil ikke bli sett på som creepy eller innpåsliten Anonymkode: be575...e55 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #37 Skrevet 14. november 2020 At jeg skulle ønske at jeg var kapabel til å få meg ei dame. Anonymkode: d1b5a...ac8 1
Gjest Giftmann30 Skrevet 14. november 2020 #38 Skrevet 14. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere menn når dere ser en pen dame? Anonymkode: 8ec6a...a9c Om jeg har overskudd, oy en pen dame! Ellers tenker jeg, ikke stå i veien kvinne menneske!
Gjest Giftmann30 Skrevet 14. november 2020 #39 Skrevet 14. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn tenker bare sex. Hva ellers er nytt? Anonymkode: 9ed0c...6f5 Oy, du har misforstått. Tenker mye på hobby og jobb, men jo en del sex også. Og ja glemte nesten at jeg hadde famile😂😂 tenker på de innimellom også
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #40 Skrevet 14. november 2020 Det jeg blir mest overrasket over på kg er hvordan kvinner generaliserer. Husk menn er mye mer forskjellige enn det kvinner er - det gjelder alt fra iq til seksualdrift. Anonymkode: 0767b...316 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå