AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Har funnet ut noe ved samboeren min, som har satt sine tøffe spor i forholdet. Vi har alikavel sex. Vi har to barn fra før. Men er man nesten immun for graviditet med stadige panikkanfall og litt dårlig på hjemmebane? Forholdet vårt gjennom 10år er ikke rosenrødt, men vi har hatt sex. Jeg hadde eggeløsning igår og vi hadde sex (ubeskyttet), vi hadde også på søndag. Kan jeg bli gravid tross dårlig humør på hjemmebane? Ikke trykk meg ned. Men jeg ønsker at ting skal gå fint med oss. Noen som har blitt gravid i en ekstremt stressende setting? Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er man nesten immun for graviditet med stadige panikkanfall og litt dårlig på hjemmebane? Seriøst?? Nei selvsagt ikke. Anonymkode: 201d2...adc 19
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Så lenge man har ubeskyttet sex og har eggløsning, kan man fint bli gravid, selv om det er mye som skjer privat. Jeg ble gravid da jeg var på mitt mest depressive og hadde store angstanfall omtrent daglig, så det er fullt mulig. Anonymkode: 24ac0...3b8 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge man har ubeskyttet sex og har eggløsning, kan man fint bli gravid, selv om det er mye som skjer privat. Jeg ble gravid da jeg var på mitt mest depressive og hadde store angstanfall omtrent daglig, så det er fullt mulig. Anonymkode: 24ac0...3b8 Off, okei. Jeg ser nesten trøst i en graviditet nå😢 Så håper på det. Tror min kjære har vært i kontakt med ei annen ei, men som alikavel en som vil være med meg. Dette er tungt og itillegg har jeg en krevende jobb som gjør at jeg får angstanfall og er meget stresset. Jeg har på følelsen at et ønskelig barn skal komme til i verden og at det ville forandret mye. ( Kanskje egoistisk ment, men er bare ærlig. ..) Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst?? Nei selvsagt ikke. Anonymkode: 201d2...adc Det står jo det overalt at man ikke skal være i en stressende periode hvis man ønsker en graviditet. Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har funnet ut noe ved samboeren min, som har satt sine tøffe spor i forholdet. Vi har alikavel sex. Vi har to barn fra før. Men er man nesten immun for graviditet med stadige panikkanfall og litt dårlig på hjemmebane? Forholdet vårt gjennom 10år er ikke rosenrødt, men vi har hatt sex. Jeg hadde eggeløsning igår og vi hadde sex (ubeskyttet), vi hadde også på søndag. Kan jeg bli gravid tross dårlig humør på hjemmebane? Ikke trykk meg ned. Men jeg ønsker at ting skal gå fint med oss. Noen som har blitt gravid i en ekstremt stressende setting? Anonymkode: 68b77...514 Hva har du funnet ut? Anonymkode: c0cf5...a8c
Bernardette Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Off, okei. Jeg ser nesten trøst i en graviditet nå😢 Så håper på det. Tror min kjære har vært i kontakt med ei annen ei, men som alikavel en som vil være med meg. Dette er tungt og itillegg har jeg en krevende jobb som gjør at jeg får angstanfall og er meget stresset. Jeg har på følelsen at et ønskelig barn skal komme til i verden og at det ville forandret mye. ( Kanskje egoistisk ment, men er bare ærlig. ..) Anonymkode: 68b77...514 "Jeg har 120.000 i kredittkortgjeld, trekk i lønn på grunn av ubetalt skatt, men jeg synes jeg bør unne meg cruise for hele familien til 75.000 kroner for det tror jeg vil gi oss en god følelse!". Lykke til. 21
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 18 minutter siden, Bernardette skrev: "Jeg har 120.000 i kredittkortgjeld, trekk i lønn på grunn av ubetalt skatt, men jeg synes jeg bør unne meg cruise for hele familien til 75.000 kroner for det tror jeg vil gi oss en god følelse!". Lykke til. Hvorfor blander du økonomien inn her?! Anonymkode: 68b77...514 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har du funnet ut? Anonymkode: c0cf5...a8c At han er interessert i ei dame kollega. Fant først tonen mellom dem via mobilen. Han gikk mld da han satt ved siden av meg og jeg klarte å skimte et kyss tegn. Såklart har jeg blitt nyskjerrig. I ettertid var han blid, vi hadde et normalt forhold videre helt til han ble merkelig. Stille og mistenksom og frekk mot meg. Vi hadde alikavel sex, mens jeg slet med tanken av hans fraværenhet og mistanke om ei dame. Samme dame jeg har hatt vond magefølelse av. Ikke stygt ment, men guuri jeg håper jeg er gravid. Han er fortsatt min, tar sitt ansvar - voksen mann. Enig i min tankegang, noen? Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor blander du økonomien inn her?! Anonymkode: 68b77...514 Så du ikke sammenlikningen? Anonymkode: 436ae...08a 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du ikke sammenlikningen? Anonymkode: 436ae...08a Nei. Anonymkode: 68b77...514 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: 68b77...514 Det går allerede skikkelig dårlig så da foreslår du å gjøre det enda verre Anonymkode: 436ae...08a 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går allerede skikkelig dårlig så da foreslår du å gjøre det enda verre Anonymkode: 436ae...08a Vi har hatt det godt hele tiden. Hvorfor skal et langvarig forhold gå i grus pga ei annen dame? Vi har lenge planlagt et nytt barn. Om det kommer nå, så gjør det bare godt. Anonymkode: 68b77...514
solmåneogstjerner Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i min tankegang, noen? Nei, absolutt ikke. Start på prevensjon! 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går allerede skikkelig dårlig så da foreslår du å gjøre det enda verre Anonymkode: 436ae...08a Forstår fortsatt ikke sammenligningen din. Du er har null forståelse. Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Har funnet ut noe ved samboeren min, som har satt sine tøffe spor i forholdet. Vi har alikavel sex. Vi har to barn fra før. Men er man nesten immun for graviditet med stadige panikkanfall og litt dårlig på hjemmebane? Forholdet vårt gjennom 10år er ikke rosenrødt, men vi har hatt sex. Jeg hadde eggeløsning igår og vi hadde sex (ubeskyttet), vi hadde også på søndag. Kan jeg bli gravid tross dårlig humør på hjemmebane? Ikke trykk meg ned. Men jeg ønsker at ting skal gå fint med oss. Noen som har blitt gravid i en ekstremt stressende setting? Anonymkode: 68b77...514 Da hadde homo sapiens aldri overlevd som art.... Anonymkode: 06e90...f61 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #17 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev: Nei, absolutt ikke. Start på prevensjon! Han ville ha hele tiden, frem til akkurat nå. Han vet jeg har droppet piller. Er han ikke han like ansvarlig mener du? Anonymkode: 68b77...514
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #18 Skrevet 14. november 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han ville ha hele tiden, frem til akkurat nå. Han vet jeg har droppet piller. Er han ikke han like ansvarlig mener du? Anonymkode: 68b77...514 Det handler ikke om hvorvidt han er ansvarlig eller ikke, men her vet du at det er noe feil i forholdet og du velger å se for deg at løsningen er å bringe et barn inn i den problemsituasjonen i stedet for å konfrontere det og ta tak i det du mistenker og er redd for. Du tror kjæresten er utro, eller i ferd med å gå inn i en affære. Tenk om han er det? Da er han jo ikke "din", du kan ikke eie et annet menneske uansett; og hvis han knuser hjertet og tilliten din, eller han velger å gå eller bli med noen andre - så synes du en stabil løsning er å gå 9 måneder i samlivskrise og så få et barn som enten blir født med presset på seg å skulle "fikse" forholdet ditt - eller aldri får en mor OG en far hjemme fordi det allerede har gått i vasken. Det er en skikkelig dårlig, korttenkt og barnslig løsning på et seriøst problem. Du må ta deg sammen, og så må du ta en alvorsprat med han du er sammen med. Når problemet er løst, hvis det lar seg løse, da kan dere vurdere å i fremtiden få flere barn. Dette er voksenliv 101. Anonymkode: d6ba2...cdc 17
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #19 Skrevet 14. november 2020 Det som skjer i kroppen fysiologisk under et angsanfall er det samme som skjer når man tar en løpetur... Så ja du kan ha blitt gravid. Anonymkode: 92f9a...202
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #20 Skrevet 14. november 2020 Jeg kan, faktisk, til en viss grad forstå tankegangen din. Som jeg nevnte i mitt første svar til deg, ble jeg jeg gravid da jeg var på mitt mest depressive med store angstanfall omtrent daglig, og da testen lyste mot meg med to streker, ble jeg først glad; endelig hadde jeg noe å leve for! En baby kunne liksom fikse alt, for man blir jo glad i sitt eget barn og barn er glade vesner. Av den grunn bestemte jeg meg først for å beholde. Så gikk det et par uker, og alvoret begynte å slå meg. Jeg måtte jo være sprø som ville sette et barn til verden i min situasjon. Jeg tok derfor en abort, for hadde jeg fått barn den gangen hadde jeg ikke vært i stand til å ta vare på den. Ti år senere fikk jeg mitt første barn, og da forstod jeg hvor riktig avgjørelsen min om abort den gangen var, for det var jammen meg tungt å få barn. Nå har jo du barn fra før, og situasjonen din er ikke lik som min - men jeg hadde nok ikke valgt å bli gravid i din situasjon heller. Et barn er ikke løsningen på problemene man har, ofte blir de problemene bare forverret. Snakk heller med mannen din, og prøv å løse problemene dere i mellom på den måten. Dumt hvis forholdet skulle ryke i kaoset som gjerne oppstår i babytiden, spesielt med tanke på de to dere her fra før også Anonymkode: 24ac0...3b8 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå