AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Og bare gått i ull inne. Fant fram tykk dyne, skrudde opp ovnen. Så i kveld spiste jeg meg stappstappmett på smågodt og potetgull. DA ble jeg endelig varm! Jeg spiser ellers vanlig og sulter meg ikke. Men er det kroppen som forteller meg at jeg trenger mer mat fordi jeg trener fem dager i uken? Anonymkode: 50b91...ad1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Eller så er det bare november som forteller deg at vinteren kommer... Anonymkode: 369ed...9d8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller så er det bare november som forteller deg at vinteren kommer... Anonymkode: 369ed...9d8 Nei. Anonymkode: 50b91...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Jeg blir varm av mye karbohydrater, spesielt på kveldstid. Er ikke det vanlig? Jeg bruker å kalle det sukkersvetta, synes det er ubehagelig, så prøver å unngå det. Anonymkode: 18745...02a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Jeg har et litt tullete spisemønster, og spiser nesten ingenting på dagen. Da er jeg også ganske frossen av meg og holder varmen med kaffe og te og masse klær. Men så spiser jeg masse på kvelden, og da får jeg også opp varmen skikkelig. Tror det er en kombinasjon av kroppen endelig får litt energi som kan brukes til varme, og at kroppen jobber hardt med å fordøye all maten (spesielt karbohydratene). Kan det være noe sånt som skjer deg også? Anonymkode: a7120...13d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir varm av mye karbohydrater, spesielt på kveldstid. Er ikke det vanlig? Jeg bruker å kalle det sukkersvetta, synes det er ubehagelig, så prøver å unngå det. Anonymkode: 18745...02a Det høres ubehagelig ut. Men jeg synes det var veldig behagelig at jeg endelig ble gjennomvarm jeg da. Anonymkode: 50b91...ad1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå