AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Del Skrevet 13. november 2020 Hva kjøper du til din 5-åring? Jeg sliter med å finne julegave i år.. 🤔 Anonymkode: 13f51...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #2 Del Skrevet 14. november 2020 Lego, nettbrett for barn, Nintendo ds, biletter til en kul opplevelse, klippekort i svømmehallen, fotballdrakt til laget han liker med sitt eget navn på, hvis han liker fotball såklart (kan bestilles på nett). Nerf, gavekort på kino, sparkesykkel, rulleskøyter, sykkel, samleting han evt liker, spill hvis han gamer, Minecraft for eksempel passer fint i den alderen. Radiostyrt bil, eller noe nytt han trenger til rommet som seng, pult, eller annet etter behov. Kult sengetøy med noe han liker av tøft motiv er jo også gøy å legge seg i 😊 Anonymkode: 1a661...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Del Skrevet 14. november 2020 Det er ikke det jeg har kjøpt altså, bare kom med noen forlag jeg. 8 år siden min var 5 år, men husker alderen godt 😊 Anonymkode: 1a661...258 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #4 Del Skrevet 14. november 2020 5 åringen her liker å leke med lego, så det blir litt lego. Han liker også å bygge de brio togskinnene så det blir en eske med det. Ellers går det jo mye i å leke med biler ogsånn. Vi har akkurat pusset opp rommet hans så det blir jo noen sånne «kjipe ting» som nytt sengetøy også Han er superinto dinosauruser og planeter så prøver å finne noe sånt Anonymkode: ce08f...bc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Del Skrevet 14. november 2020 Vi har kjøpt: -Bilbane -Lego -Lekebiler Ellers er nettbrett en god ide, dersom han ikke alt har. Vår er kun opptatt av biler, så det blir litt ensformig. Anonymkode: 75a4f...648 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Del Skrevet 14. november 2020 Jeg har et til forslag, han starter vel på skolen neste år? Hva med å kjøpe en kul skolesekk og fylle den med det han trenger som tøft penal og andre type skoleting som mappe til beskjeder osv. Det blir nok en kul gave, så er det jo deilig at det også et i orden når tiden for skolestart plutselig er der 😄 Anonymkode: 1a661...258 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Del Skrevet 14. november 2020 Lego sto høyest i kurs da vår var fem for to år siden. Anonymkode: 92690...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå