AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Hei Jeg er ganske fortvilet og har mange tanker som svirrer i hode mitt og trenger kanskje bare å få ut litt frustrasjon. Møtte en fantastisk kar i 2 månder og fikk kjempe masse følelser for han på kort tid og hva virklig en mann som jeg ønsket å bygge videre på. Det hele ente me at vi hadde en uenighet og ente med at han sa han ønsket og gå. Jeg aksepterte det når han var så tydelig på at dette var det han ønsket. Jeg lot derfor vær å kontakte han noe mer. I ettertid har jeg fådd noen meldinger fra han om hvor han har uttrykt følelser ovenfor meg, men ettersom han sa han hadde funnet seg ny avviste jeg han. Får nå etter 3 uke høre at han aldri hadde funnet seg en ny og følte jeg ikke brydde meg når jeg ikke tok mer kontakt. Dette er noe han har sakt til andre å ikke meg. Vet ikke helt hvordan jeg skal reagere på dette og føler litt på at jeg har sottet i 3 uker å vært kjempe lei meg fordi han valgte en annen framfor meg. Lufter det litt for å høre hva andre hadde gjordt i en slik situasjon og hva dere ville gjordt. Anonymkode: 0be8f...9b6
Meltzer Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Gå. Du skal finne deg en mann som setter pris på deg. Og det gjør ikke denne mannen. 9
Måndagsbarn Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Han leker leker, når han "finner" på andre damer for å fremprovosere reaksjon i deg. Det er ikke greit, og han lyver til deg for å se hvordan du føler det. Hvor går grensen for ham? Jeg hadde konfrontert ham med dette og gitt beskjed om at det er ferdig. 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 GÅ! Det er ikke riktig å måtte kjempe for en mann i det hele tatt. Han er ikke interessert. Anonymkode: cabd6...5a1 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Bare tull med så mye drama helt i starten. Anonymkode: 35331...8d1 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 Det er et rødt flagg at han spiller spill slik. Han prøver å manipulere deg med å avslutte på grunn av en uenighet, for så å sitte og vente på at du skal krype for å få han tilbake. Anonymkode: 418f5...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #7 Skrevet 14. november 2020 Han må lære seg at hvis han skal beholde ei dame, så hjelper det ikke å si at han har funnet en ny dame. Han må også lære seg at han får ikke tilbake en dame ved å sutre og baksnakke deg til andre. En emosjonelt umoden type! Hadde dere blitt sammen igjen, så hadde du nok merket mye til denne passiv aggressive måten å "løse" utfordringer på. Finn deg en voksen type i stedet for. Det finnes faktisk mange av dem der ute 😊 Anonymkode: 8ece3...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #8 Skrevet 14. november 2020 Hadde ikke kastet bort mer tid på han. Når han spiller spill og lager så mye drama så tidlig.. tenk hvordan det kommer til å bli etterhvert 😵 Anonymkode: 490e5...778 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #9 Skrevet 14. november 2020 Vanskelig å si egentlig. Du må kjenne på om du ønsker å bruke noe tid på det. Jeg synest det høres veldig spesielt ut at han ønsket å gå etter en uenighet. Om det er kun du som skal kjempe for forholdet har det ingen hensikt. En må være 2 som ønsker dette sammen. Anonymkode: 94eb7...38a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå