NorthernLight Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 «Politiet avsluttet fest. 30 deltagere. Samtlige anmeldes for brudd på kommunale forskrifter opp mot Korona.» Supert at folk som bryter smittevern blir anmeldt! 👍🏻👏🏻 27
Gjest Villfisker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Flott. Gi bot til alle deltagende. Full bot på minst 20 000 til hver.
trønder Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Operasjonsleder Finn Håvard Aas i politiet sier til Dagbladet at det ikke dreier seg om noen ungdomsfest og at de fleste involverte er voksne tilbakestående. 15
haakonp Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 40 minutter siden, NorthernLight skrev: «Politiet avsluttet fest. 30 deltagere. Samtlige anmeldes for brudd på kommunale forskrifter opp mot Korona.» Supert at folk som bryter smittevern blir anmeldt! 👍🏻👏🏻 Ja, og jeg kommer til å tyste hvis jeg ser at noen gjør noe lignende. 6
GrønnNellik68 Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Godt voksne.. dette går godt. Som jeg tror vil disse tiltakene tilslutt virke mot sin hensikt. Politiet vil ikke klare å ha kontroll på alle. Når utestedene er stengte. Folk kommer til å feste koste hva det koste vil. Dessverre for oss som holder oss hjemme. 3
Fakta? Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Noen som vet om bot for brudd på kommunale forskrifter kan gi problemer med å få visum til USA og andre ting som krever rent rulleblad? 2
XaoS Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 9 minutter siden, Fakta? skrev: Noen som vet om bot for brudd på kommunale forskrifter kan gi problemer med å få visum til USA og andre ting som krever rent rulleblad? Hvorfor gamble på det? 1
Meg.no Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 29 minutter siden, Bente1234 said: Godt voksne.. dette går godt. Som jeg tror vil disse tiltakene tilslutt virke mot sin hensikt. Politiet vil ikke klare å ha kontroll på alle. Når utestedene er stengte. Folk kommer til å feste koste hva det koste vil. Dessverre for oss som holder oss hjemme. Kan absolutt følge tankegangen din! Kan jo også være det var en religiøs fest, og folk som normalt ikke går så mye på utesteder. 1
Mariss@68 Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, Meg.no skrev: Kan absolutt følge tankegangen din! Kan jo også være det var en religiøs fest, og folk som normalt ikke går så mye på utesteder. Koste ja, 20 000 pr fest pr person. Da har man ikke råd til så mange før jul. 2
RoH Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 (endret) Stasi øker stadig i Norge og vi hyller dere. Maken til hjerneløse fjols Endret 13. november 2020 av RoH 4
Stonegiant Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 29 minutter siden, Fakta? said: Noen som vet om bot for brudd på kommunale forskrifter kan gi problemer med å få visum til USA og andre ting som krever rent rulleblad? Det tviler jeg veldig mye på.
Jaybird Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 34 minutter siden, Fakta? said: Noen som vet om bot for brudd på kommunale forskrifter kan gi problemer med å få visum til USA og andre ting som krever rent rulleblad? Mulig det går under forbrytelser mot myndighetsautoritet? Les mer her;https://offisielle-esta.no/esta-artikler/å-søke-om-en-esta-med-et-kriminelt-rulleblad/ (usikker på kilden).
Jr.Garcon Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 7 timer siden, trønder skrev: Operasjonsleder Finn Håvard Aas i politiet sier til Dagbladet at det ikke dreier seg om noen ungdomsfest og at de fleste involverte er voksne tilbakestående. 🤣 !!! 1
Tunique Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 7 timer siden, RoH skrev: Stasi øker stadig i Norge og vi hyller dere. Maken til hjerneløse fjols Trist denne utviklingen som skjer. Hadde en drøm her om natten. Det var ti tusener av mennesker som sto nakne midt i sentrum med bare munnbind på. Lo litt av drømmen samtidig som den var litt tankevekkende. 2
Jeffe Skrevet 14. november 2020 #15 Skrevet 14. november 2020 9 timer siden, NorthernLight skrev: «Politiet avsluttet fest. 30 deltagere. Samtlige anmeldes for brudd på kommunale forskrifter opp mot Korona.» Supert at folk som bryter smittevern blir anmeldt! 👍🏻👏🏻 Typisk Lillestrøm 1
Gjest Warrior Skrevet 14. november 2020 #16 Skrevet 14. november 2020 Kjempebra at de ble anmeldt at det blir tatt alvorlig. Får håpe folk som ikke bryr seg om smitte og tiltakene kan begynne å tenke litt. Det er nok ikke så moro med store bøter.
MissLucy Skrevet 14. november 2020 #17 Skrevet 14. november 2020 (endret) 13 timer siden, Bente1234 skrev: Godt voksne.. dette går godt. Som jeg tror vil disse tiltakene tilslutt virke mot sin hensikt. Politiet vil ikke klare å ha kontroll på alle. Når utestedene er stengte. Folk kommer til å feste koste hva det koste vil. Dessverre for oss som holder oss hjemme. de har vel ikke noen ambisjon om å ha kontroll på hvert individ, men å slå hardt ned på de de oppdager, for en almenpreventiv effekt. Endret 14. november 2020 av MissLucy 2
Gjest Blondie65 Skrevet 14. november 2020 #18 Skrevet 14. november 2020 Jeg liker holdningen til bergenspolitiet og bøtesatsene: Sitat Han understreker at de ikke skal «styrte rundt i folks private hjem» på jakt etter for store familiære sammenkomster. (...) Men en fest er ikke en fest, for å si det sånn. Det kan være syv personer som holder god avstand. I ordenstjeneste har vi forebygging og bruk av pålegg som hovedstrategi. Vi vil begynne med å pålegge å redusere antallet. Skjer ikke det, da kan det fort bli snakk om bøter, sier Lothe. (...) Brudd på munnbindpåbud på kollektivtransport: 2000 kroner. Brudd på munnbind-/ansiktsmaskekrav i taxi og inne på offentlig sted: 2000 kroner. Privat arrangement med flere enn fem: 10.000 kroner for arrangør, 5000 kroner for å delta. (...) Kilde: Bergens Tidende
Gjest Villfisker Skrevet 14. november 2020 #19 Skrevet 14. november 2020 17 timer siden, haakonp skrev: Ja, og jeg kommer til å tyste hvis jeg ser at noen gjør noe lignende. Jeg også. Festing er en unødvendig uvane uansett.
NorthernLight Skrevet 14. november 2020 Forfatter #20 Skrevet 14. november 2020 (endret) «16 Studenter anmeldt etter fest i Bergen i kveld. Alle deltagerne er utenlandske studenter.» 👍🏻👏🏻 Endret 14. november 2020 av NorthernLight 2
Anbefalte innlegg